Tato bakalářská práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu na založení studentského baru. Teoretická část obsahuje základní informace o podnikatelském záměru a informace o jeho struktuře. V praktické části se autor zabývá vypracováním konkrétního podnikatelského plánu. Součástí praktické části je také marketingový výzkum. Hlavním cílem výzkumu bylo zjistit, zda má cílová skupina o plánovaný projekt zájem. Výzkum byl proveden pomocí dotazníku. Cílem této bakalářské práce bylo zpracovat podnikatelský záměr a zjistit, zda je tento podnikatelský záměr realizovatelný.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with processing of a business plan for a student bar. The theoretical part includes the basic information about the business plan and its structure. In the practical part, the author focuses on processing of the concrete business plan. One part of the practical part is also the marketing research. The primary goal of the research was to find out whether the target group is interested in the planned project. The research was conducted with the use of the questionnaire. The goal of this bachelor thesis was to process the business plan and find out whether this business plan is feasible.
business plan, enterprise, marketing research, entrepreneur, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
63 s. (77 792 znaků)
Jazyk
AN
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu na založení studentského baru. Teoretická část obsahuje základní informace o podnikatelském záměru a informace o jeho struktuře. V praktické části se autor zabývá vypracováním konkrétního podnikatelského plánu. Součástí praktické části je také marketingový výzkum. Hlavním cílem výzkumu bylo zjistit, zda má cílová skupina o plánovaný projekt zájem. Výzkum byl proveden pomocí dotazníku. Cílem této bakalářské práce bylo zpracovat podnikatelský záměr a zjistit, zda je tento podnikatelský záměr realizovatelný.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with processing of a business plan for a student bar. The theoretical part includes the basic information about the business plan and its structure. In the practical part, the author focuses on processing of the concrete business plan. One part of the practical part is also the marketing research. The primary goal of the research was to find out whether the target group is interested in the planned project. The research was conducted with the use of the questionnaire. The goal of this bachelor thesis was to process the business plan and find out whether this business plan is feasible.
business plan, enterprise, marketing research, entrepreneur, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Zpracování teoretických východisek k tématu práce a definování základních pojmů a cíle práce
Zpracování marketingového výzkumu u zvolené cílové skupiny
Analýza potenciálu trhu a zájmu cílové skupiny o plánovaný projekt
Vyvození závěrů a doporučení z provedeného výzkumu trhu
Návrh podnikatelského plánu pro otevření studentského baru, definování rizik a omezení podnikatelského plánu
Zásady pro vypracování
Zpracování teoretických východisek k tématu práce a definování základních pojmů a cíle práce
Zpracování marketingového výzkumu u zvolené cílové skupiny
Analýza potenciálu trhu a zájmu cílové skupiny o plánovaný projekt
Vyvození závěrů a doporučení z provedeného výzkumu trhu
Návrh podnikatelského plánu pro otevření studentského baru, definování rizik a omezení podnikatelského plánu
Seznam doporučené literatury
Covello, Joseph, and Brian Hazelgren. 2005. Your First Business Plan: A Simple Question and Answer Format Designed to Help You Write Your Own Plan. Naperville: Sourcebooks.
Clow, Kenneth E, and Karen E. James. 2014. Essentials of Marketing Research: Putting Research Into Practice. Thousand Oaks: SAGE.
Pinson, Linda. 2008. Anatomy of a Business Plan: The Step-by-Step Guide to Building Your Business and Securing Your Company's Future. Tustin: Out of Your Mind and Into the Marketplace.
Srpová, Jitka. 2011. Podnikatelský plán a strategie. Praha: Grada.
Wupperfeld, Udo. 2003. Podnikatelský plán pro úspěšný start. Praha: Management Press.
Seznam doporučené literatury
Covello, Joseph, and Brian Hazelgren. 2005. Your First Business Plan: A Simple Question and Answer Format Designed to Help You Write Your Own Plan. Naperville: Sourcebooks.
Clow, Kenneth E, and Karen E. James. 2014. Essentials of Marketing Research: Putting Research Into Practice. Thousand Oaks: SAGE.
Pinson, Linda. 2008. Anatomy of a Business Plan: The Step-by-Step Guide to Building Your Business and Securing Your Company's Future. Tustin: Out of Your Mind and Into the Marketplace.
Srpová, Jitka. 2011. Podnikatelský plán a strategie. Praha: Grada.
Wupperfeld, Udo. 2003. Podnikatelský plán pro úspěšný start. Praha: Management Press.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
The student presented her bachelor thesis.
Q, Kressová: What is the condition for repeat customers visits the bar, how to keep their loyalty? A: Good communication, friendly and personal approach.
Q, Kramoliš: Can you make a market analysis based on macroeconomic indicators? A: Inflation increased by 0.5%, average salary increased by 1400 CZK.
Q, Kramoliš: Can you compare the legal form natural person and s.r.o.? A: (answered well)