Cílem této práce je projekt, který řeší téma digitální marketingové komunikace Fakulty managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a to na základě celosvětově sílícího potenciálu tohoto oboru a rostoucí konkurence. Zvolený problém byl řešen za pomoci STEEPLED, Porterovy, Benchmarking, SWOT a rizikové analýzy. Součástí bylo i interní dotazníkové šetření. Uvedené výzkumné metody poskytly data o úrovni elektronické, marketingové, komunikaci fakulty. Hlavní zjištění spočívalo zejména v pochopení problematiky vnímání aktuálně užívané digitální komunikace Fakulty managementu a ekonomiky z pohledu současných studentů a díky aplikované benchmarkingové analýze došlo i ke srovnání marketingové komunikace FaME s jinými ekonomickými fakultami v České republice. Navrhované projektové řešení, bylo rozděleno na dílčí strategické cíle, opatření a akční plány. Doporučení tak odpovídala strategickým cílům a záměrům nejen fakulty, ale i univerzity jako celku. Na základě zjištěných skutečností výsledky práce poskytují prostor pro zvýšení úrovně kvality marketingové komunikace a její neustálý rozvoj jak v externím, tak interním pojetí.
Anotace v angličtině
The aim of master thesis is project, which is focused on topic of marketing communication in use at Faculty of Management and Economy at Tomas Bata University in Zlín. This topic reacted to globally growing potential and competition in this sphere. This specific topic was studied by STEEPLED, Porter´s, Benchmark, SWOT and project risk analysis. In addition to stated, internal questionnaire was also a part of researched methods. Thanks to the research, gained data provided information's about the main parts of digital communication at the faculty. The main discovery was in understanding how the currently used electronic communication of Faculty of Management and Economy was perceived by the actual students. What is more, on the base of benchmarking analysis, there was comparison to other ten Czech economic faculties. Proposed project solution was divided to main strategies and its measures. Project part also contained action plans. The main point is that suggestions were in agreement with strategic plans and intentions of Tomas Bata University in Zlín at all. In conclusion results provide a space for improving and upgrading faculty´s marketing communication as for external and also as for internal use.
University, Marketing, Marketing Communication, Digital Marketing, Online Marketing, University Marketing, University, Social Networks, Promotion, SWOT Analysis, STEEPLED Analysis, Benchmarking Analysis, Porter´s Analysis, Questionnaire.
Rozsah průvodní práce
213 s. (261 839 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této práce je projekt, který řeší téma digitální marketingové komunikace Fakulty managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a to na základě celosvětově sílícího potenciálu tohoto oboru a rostoucí konkurence. Zvolený problém byl řešen za pomoci STEEPLED, Porterovy, Benchmarking, SWOT a rizikové analýzy. Součástí bylo i interní dotazníkové šetření. Uvedené výzkumné metody poskytly data o úrovni elektronické, marketingové, komunikaci fakulty. Hlavní zjištění spočívalo zejména v pochopení problematiky vnímání aktuálně užívané digitální komunikace Fakulty managementu a ekonomiky z pohledu současných studentů a díky aplikované benchmarkingové analýze došlo i ke srovnání marketingové komunikace FaME s jinými ekonomickými fakultami v České republice. Navrhované projektové řešení, bylo rozděleno na dílčí strategické cíle, opatření a akční plány. Doporučení tak odpovídala strategickým cílům a záměrům nejen fakulty, ale i univerzity jako celku. Na základě zjištěných skutečností výsledky práce poskytují prostor pro zvýšení úrovně kvality marketingové komunikace a její neustálý rozvoj jak v externím, tak interním pojetí.
Anotace v angličtině
The aim of master thesis is project, which is focused on topic of marketing communication in use at Faculty of Management and Economy at Tomas Bata University in Zlín. This topic reacted to globally growing potential and competition in this sphere. This specific topic was studied by STEEPLED, Porter´s, Benchmark, SWOT and project risk analysis. In addition to stated, internal questionnaire was also a part of researched methods. Thanks to the research, gained data provided information's about the main parts of digital communication at the faculty. The main discovery was in understanding how the currently used electronic communication of Faculty of Management and Economy was perceived by the actual students. What is more, on the base of benchmarking analysis, there was comparison to other ten Czech economic faculties. Proposed project solution was divided to main strategies and its measures. Project part also contained action plans. The main point is that suggestions were in agreement with strategic plans and intentions of Tomas Bata University in Zlín at all. In conclusion results provide a space for improving and upgrading faculty´s marketing communication as for external and also as for internal use.
University, Marketing, Marketing Communication, Digital Marketing, Online Marketing, University Marketing, University, Social Networks, Promotion, SWOT Analysis, STEEPLED Analysis, Benchmarking Analysis, Porter´s Analysis, Questionnaire.
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu zaměřenou na využití nástrojů moderní marketingové komunikace, zejména online marketingu.
Praktická část
Představte instituci, proveďte analýzu aktuálně užívaných komunikačních nástrojů a popište úroveň jejich využívání.
Inovujte stávající online komunikační nástroje a navrhněte využití online nástrojů marketingové komunikace v souladu s komunikační strategií fakulty a univerzity.
Zdůrazněte problémy související s implementací nástrojů do praxe a způsoby jejich eliminace.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu zaměřenou na využití nástrojů moderní marketingové komunikace, zejména online marketingu.
Praktická část
Představte instituci, proveďte analýzu aktuálně užívaných komunikačních nástrojů a popište úroveň jejich využívání.
Inovujte stávající online komunikační nástroje a navrhněte využití online nástrojů marketingové komunikace v souladu s komunikační strategií fakulty a univerzity.
Zdůrazněte problémy související s implementací nástrojů do praxe a způsoby jejich eliminace.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BELCH, E. George a Michael A. BELCH. Advertising and Promotion: An integrated marketing communications perspective. 10th ed. Singapore: McGraw-Hill Education, 2015, 842 s.
ISBN 978-981-4575-11-9.
DAHL, Stephan. Social Media Marketing: Theories and Applications. 1st ed. Los Angeles: Sage, 2015, 268 s. ISBN 978-1-44628-073-7.
CHAFFEY, Dave a Fiona ELLIS-CHADWICK. Digital marketing: Strategy, Implement and Practice. 6th ed. Harlow: Pearson Education Limited, 2016, 702 s. ISBN 978-1-292-07761-1.
KERPEN, Dave. Likeable Social Media: How to Delight Your Customers, Create an Irresistible Brand, and Be Amazing on Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Pinterest, and More. 2nd ed. New York: McGraw-Hill Education, 2015, 277 s. ISBN 978-0-07-183632-6.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
BELCH, E. George a Michael A. BELCH. Advertising and Promotion: An integrated marketing communications perspective. 10th ed. Singapore: McGraw-Hill Education, 2015, 842 s.
ISBN 978-981-4575-11-9.
DAHL, Stephan. Social Media Marketing: Theories and Applications. 1st ed. Los Angeles: Sage, 2015, 268 s. ISBN 978-1-44628-073-7.
CHAFFEY, Dave a Fiona ELLIS-CHADWICK. Digital marketing: Strategy, Implement and Practice. 6th ed. Harlow: Pearson Education Limited, 2016, 702 s. ISBN 978-1-292-07761-1.
KERPEN, Dave. Likeable Social Media: How to Delight Your Customers, Create an Irresistible Brand, and Be Amazing on Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Pinterest, and More. 2nd ed. New York: McGraw-Hill Education, 2015, 277 s. ISBN 978-0-07-183632-6.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: doc. Staňková, 26 b.
Co byste jako první udělal, kdybyste nastoupil na pozici referenta propagace na Fakultě managementu a ekonomiky? ZODPOVĚZENO ZCELA
Jak vidíte možnost zapojení současných studentů do marketingové komunikace fakulty? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: dr. Kramoliš, 20 b.
Proč nebyl proveden výzkum mezi potenciálními uchazeči? ZODPOVĚZENO ZCELA
Prosím o vyčíslení mzdových nákladů pracovníka, který se bude starat o sociální sítě (tab. 13) včetně případného školení jak správně s těmito médii zacházet. ZODPOVĚZENO ZCELA
doc. Kubíčková: Kdo je podle Vás typický uchazeč o Vaši fakultu? ZODPOVĚZENO ZCELA