Cílem této diplomové práce je porovnat teoretické poznatky z odborné literatury s praktickými metodami aplikovanými na krajském úřadě a případně navrhnout zlepšení vzdělávání úředníků. Teoretická část se zabývá seznámením se zabývanou problematikou vzdělávání. Praktický výzkum zjišťuje situaci na krajském úřadě a pohled na vzdělávání pracovníků zvolených odborů.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to compare theoretical findings from literature with practical methods applied at the Regional Office and eventually propose improvements in employee training. The theoretical part deals with describing the training issue. The practical research investigates the situation at Regional Office and opinions on selected department's employees training.
Klíčová slova
Lidské zdroje, Vzdělávání, Personální činnost, Úředníci, Krajský úřad
Klíčová slova v angličtině
Human resource, Education, Personnel acitivities, Administration employees, Regionla Authority
Rozsah průvodní práce
90 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je porovnat teoretické poznatky z odborné literatury s praktickými metodami aplikovanými na krajském úřadě a případně navrhnout zlepšení vzdělávání úředníků. Teoretická část se zabývá seznámením se zabývanou problematikou vzdělávání. Praktický výzkum zjišťuje situaci na krajském úřadě a pohled na vzdělávání pracovníků zvolených odborů.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to compare theoretical findings from literature with practical methods applied at the Regional Office and eventually propose improvements in employee training. The theoretical part deals with describing the training issue. The practical research investigates the situation at Regional Office and opinions on selected department's employees training.
Klíčová slova
Lidské zdroje, Vzdělávání, Personální činnost, Úředníci, Krajský úřad
Klíčová slova v angličtině
Human resource, Education, Personnel acitivities, Administration employees, Regionla Authority
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Vymezte řízení lidských zdrojů a personální činnosti.
Vypracujte návrhy na zlepšení vzdělávání pracovníků Krajského úřadu Zlínského kraje.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael. Řízení lidských zdrojů: nejnovější trendy a postupy. 10. vyd. Praha: Grada, 2007, 789 s. ISBN 978-80-247-1407-3.
DVOŘÁKOVÁ, Zuzana et al. Management lidských zdrojů. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2007, 485 s. ISBN 978-80-7179-893-4.
KOUBEK, Josef. Personální práce v malých a středních firmách. 3. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2007, 261 s. ISBN 978-80-247-2202-3.
SIMS, Ronald R. Human Resource Management: Contemporary Issues, Challenges and Opportunities. 1st ed. Charlotte, N.C.: Information Age, 2007, 623 p. ISBN 978-1-59311-526-5.
SLOMAN, Martyn. Training in the Age of the Learner. 1st ed. London: Chartered Institue of Personnel and Development, 2003, 144 p. ISBN 0-85292-991-9.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael. Řízení lidských zdrojů: nejnovější trendy a postupy. 10. vyd. Praha: Grada, 2007, 789 s. ISBN 978-80-247-1407-3.
DVOŘÁKOVÁ, Zuzana et al. Management lidských zdrojů. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2007, 485 s. ISBN 978-80-7179-893-4.
KOUBEK, Josef. Personální práce v malých a středních firmách. 3. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2007, 261 s. ISBN 978-80-247-2202-3.
SIMS, Ronald R. Human Resource Management: Contemporary Issues, Challenges and Opportunities. 1st ed. Charlotte, N.C.: Information Age, 2007, 623 p. ISBN 978-1-59311-526-5.
SLOMAN, Martyn. Training in the Age of the Learner. 1st ed. London: Chartered Institue of Personnel and Development, 2003, 144 p. ISBN 0-85292-991-9.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Hodnocení vedoucího: 24 b.
Otázka vedoucího: Na jaké právní disciplíny v rámci navrženého projektu byste položila důraz a proč?
Hodnocení: otázka zodpovězena
Otázka vedoucího: Jak byste vyhodnotila efektivnost navrženého projektu?
Hodnocení: otázka zodpovězena
Hodnocení oponenta: 20 b.
Otázka oponenta: Na jaké vzdělávání a od koho získal akreditaci KÚZK?
Hodnocení: otázka zodpovězena
Otázka oponenta: Co považujete za největší problém současného systému vzdělávání úředníků ÚSC?
Hodnocení: otázka zodpovězena
Otázka (doc. Švarcová): Řešila jste v projektu také problématiku autorských práv?
Hodnocení: otázka zodpovězena
Otázka (doc. Jurčík): Řešená problematika podléhá do jisté míry konkurenci. Jak je tato problematika navázána na veřejné zakázky?