Cieľom diplomovej práce je tvorba reklamnej kampane v spoločnosti Naturfyt s.r.o. a zároveň zvýšenie povedomia skupiny výrobkov výživových doplnkov medzi zákazníkmi. Diplomový projekt je tvorený rozpravou z dostupných literárnych zdrojov z oblastí marketingu, reklamy a procesu tvorby reklamnej kampane. V praktickej časti sa po vyhodnotení súčasnej situácie spoločnosti, analýze tržieb produktového portfolia a vytvorenia matice GE, nachádza podrobný návrh reklamnej kampane s vybranými reklamnými aktivitami, ktorý by spoločnosti zabezpečil získanie nových zákazníkov a zvýšenie image na trhu. Na základe analýz by správne zvolená reklamná kampaň zabezpečila zvýšenie počtu zaregis-trovaných zákazníkov na internetovej stránke ako i v kamennej predajni a pozitívne ovplyvnila množstvo objednávaných produktov u potenciálnej cieľovej skupiny zákazníkov.
Anotace v angličtině
The goal of my diploma thesis is to create an advertising campaign in the company Naturfyt s.r.o. at the same time increase brand awareness among customers. The diploma project is made up of the debate from the available literature sources in marketing, advertising, and the process of creating an advertising campaign. The practical part following an assessment of the current situation and analysis of sales, and there is a design proposal an advertising campaign, that would ensure the company gain new customers and increase market image. Based on analyzes by properly chosen advertising campaign ensure an increase number of registered customers on the website and have a positive effect on the amount of ordered products with a potential target customer groups.
marketing, advertising, GE matrix, ABC analysis, advertising campaign
Rozsah průvodní práce
98 s. (126 493 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cieľom diplomovej práce je tvorba reklamnej kampane v spoločnosti Naturfyt s.r.o. a zároveň zvýšenie povedomia skupiny výrobkov výživových doplnkov medzi zákazníkmi. Diplomový projekt je tvorený rozpravou z dostupných literárnych zdrojov z oblastí marketingu, reklamy a procesu tvorby reklamnej kampane. V praktickej časti sa po vyhodnotení súčasnej situácie spoločnosti, analýze tržieb produktového portfolia a vytvorenia matice GE, nachádza podrobný návrh reklamnej kampane s vybranými reklamnými aktivitami, ktorý by spoločnosti zabezpečil získanie nových zákazníkov a zvýšenie image na trhu. Na základe analýz by správne zvolená reklamná kampaň zabezpečila zvýšenie počtu zaregis-trovaných zákazníkov na internetovej stránke ako i v kamennej predajni a pozitívne ovplyvnila množstvo objednávaných produktov u potenciálnej cieľovej skupiny zákazníkov.
Anotace v angličtině
The goal of my diploma thesis is to create an advertising campaign in the company Naturfyt s.r.o. at the same time increase brand awareness among customers. The diploma project is made up of the debate from the available literature sources in marketing, advertising, and the process of creating an advertising campaign. The practical part following an assessment of the current situation and analysis of sales, and there is a design proposal an advertising campaign, that would ensure the company gain new customers and increase market image. Based on analyzes by properly chosen advertising campaign ensure an increase number of registered customers on the website and have a positive effect on the amount of ordered products with a potential target customer groups.
marketing, advertising, GE matrix, ABC analysis, advertising campaign
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte kritickou literární rešerši k tématu tvorby reklamní kampaně a marketingu.
Praktická část
Analyzujte současné reklamní aktivity ve společnosti NaturFyt s.r.o.
Zpracujte projekt reklamní kampaně pro společnost NaturFyt s.r.o.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte kritickou literární rešerši k tématu tvorby reklamní kampaně a marketingu.
Praktická část
Analyzujte současné reklamní aktivity ve společnosti NaturFyt s.r.o.
Zpracujte projekt reklamní kampaně pro společnost NaturFyt s.r.o.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ANDERSON, Chris. The Long Tail. 2nd ed. London: Hyperion, c2012, 256 s. ISBN 1-4013-0237-8.
COHENOVÁ, Michaela. Neobyčejně užitečná kniha o webu.1. vyd. Praha: SoftPress, 2011, 370 s. ISBN 80-86497-63-1.
FORD, Ed Rob. Guidelines for Online Success. 1st ed. Taschen, c2009, 336 s. ISBN 978-3-8228-2367-5.
KRUG, Steve. Nenuťte uživatele přemýšlet!. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010, 168 s. ISBN 978-80-2512-923-4.
LEVINSON, Jay Conrad. Guerilla marketing. 3rd ed. Brno: Computer Press, c2011, 326 s. ISBN 978-80-251-3546-4.
Seznam doporučené literatury
ANDERSON, Chris. The Long Tail. 2nd ed. London: Hyperion, c2012, 256 s. ISBN 1-4013-0237-8.
COHENOVÁ, Michaela. Neobyčejně užitečná kniha o webu.1. vyd. Praha: SoftPress, 2011, 370 s. ISBN 80-86497-63-1.
FORD, Ed Rob. Guidelines for Online Success. 1st ed. Taschen, c2009, 336 s. ISBN 978-3-8228-2367-5.
KRUG, Steve. Nenuťte uživatele přemýšlet!. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010, 168 s. ISBN 978-80-2512-923-4.
LEVINSON, Jay Conrad. Guerilla marketing. 3rd ed. Brno: Computer Press, c2011, 326 s. ISBN 978-80-251-3546-4.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, plány, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: Doc. Chovancová 14 b
1) Doplňte, prosím, z jakých zdrojů jste vycházela při tvorbě grafu 1? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
2) Vysvětlete prosím, jaké jsou rozdíly mezi marketingovou, reklamní a komunikační kampaní? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
OPONENT: Ing. Potočková 16 b
Otázka č. 1: ABC analýza nebyla zmíněna ani v kapitole cíle a metody práce, ani v teoretické části práce. Z jakého důvodu se diplomantka rozhodla ji využít? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Otázka č. 2: Jak diplomantka uvažovala při volbě jednotlivých reklamních nosičů? Proč je zvolila právě tak jak je zvolila? (str. 75) ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Dr. Kramoliš: Co je vrámci portfolia produktů lékárny? Mají vlastní produkty? Řešila jste kamenný obchod nebo e-shop? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Mgr. Richtr: Kolik má takováto lékarna tržby? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Doc. Staňková: Kdo dělal reklamu? Co je Vaše práce a co práce týmu lékárny? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ