Diplomová práca so zameraním na virálny marketing oboznamuje v teoretickej časti so základnou definíciou a jednotlivými typmi virálneho marketingu. Takisto popisuje ako vytvoriť úspešnú vi-rálnu kampaň. Súčasťou teoretickej časti sú poznatky a informácie z oblasti marketingového vý-skumu a marketingového prostredia.
V analytickej časti bol zmapovaný súčasný stav virálneho marketingu v Českej republike, kon-krétne aj spoločnosti CZUB a jej konkurentov. Ďalšiu časť analýzy tvorí marketingový výskum so zameraním na chovanie užívateľov pri zdieľaní obsahu na sociálnych sieťach.
A na základne poznatkov z analytickej časti je navrhnutá virálna marketingová kampaň pre spo-ločnosť CZUB.
Anotace v angličtině
The master´s thesis is focused on Viral Marketing. There is defined the concept of the viral mar-keting and described how to create the successful campaign. The teoretical part icludes the basic knowledges and information from the field of marketing research and marketing environment.
In the analytical part was mapped the current state of Viral Marketing in Czech republic, specifi-cally at the company CZUB and their competitors. Anothere part of this analyse is marketing research which is oriented on users behavior during the sharing content on the social networks.
Based on the outcomes from the analytical part, suggestion for viral marketing campaign were designed.
Klíčová slova
Virálny marketing, sociálne siete, Facebook, SWOT analýza, marketingový výskum
Klíčová slova v angličtině
Viral Marketing, Social Media, Facebook, SWOT Analyse, Marketing Research
Rozsah průvodní práce
111 s. (132 889 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práca so zameraním na virálny marketing oboznamuje v teoretickej časti so základnou definíciou a jednotlivými typmi virálneho marketingu. Takisto popisuje ako vytvoriť úspešnú vi-rálnu kampaň. Súčasťou teoretickej časti sú poznatky a informácie z oblasti marketingového vý-skumu a marketingového prostredia.
V analytickej časti bol zmapovaný súčasný stav virálneho marketingu v Českej republike, kon-krétne aj spoločnosti CZUB a jej konkurentov. Ďalšiu časť analýzy tvorí marketingový výskum so zameraním na chovanie užívateľov pri zdieľaní obsahu na sociálnych sieťach.
A na základne poznatkov z analytickej časti je navrhnutá virálna marketingová kampaň pre spo-ločnosť CZUB.
Anotace v angličtině
The master´s thesis is focused on Viral Marketing. There is defined the concept of the viral mar-keting and described how to create the successful campaign. The teoretical part icludes the basic knowledges and information from the field of marketing research and marketing environment.
In the analytical part was mapped the current state of Viral Marketing in Czech republic, specifi-cally at the company CZUB and their competitors. Anothere part of this analyse is marketing research which is oriented on users behavior during the sharing content on the social networks.
Based on the outcomes from the analytical part, suggestion for viral marketing campaign were designed.
Klíčová slova
Virálny marketing, sociálne siete, Facebook, SWOT analýza, marketingový výskum
Klíčová slova v angličtině
Viral Marketing, Social Media, Facebook, SWOT Analyse, Marketing Research
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární průzkum k problematice virálního marketingu a formulujte teoretická východiska pro zpracování analýzy a návrhu projektu.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav virálního marketingu v České republice.
Vypracujte projekt využití virálního marketingu ve společnosti CZUB, a. s.
Zhodnoťte přínosy navrhovaných opatření.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární průzkum k problematice virálního marketingu a formulujte teoretická východiska pro zpracování analýzy a návrhu projektu.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav virálního marketingu v České republice.
Vypracujte projekt využití virálního marketingu ve společnosti CZUB, a. s.
Zhodnoťte přínosy navrhovaných opatření.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ALLEN, Kevin. Viral marketing 100 success secrets: secret strategies, buzz marketing tips and tricks and interactive marketing : 100 simple online campaign principles. San Francisco,CA:Emereo Publishing, c2008, 152 s. ISBN 978-1-9215-2337-3.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
HUGHES, Mark. Buzzmarketing: přimějte lidi, aby o vás mluvili. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2006, 215 s. ISBN 80-7261-153-4.
NALTY, Kevin H. Beyond viral: how to attract customers, promote your brand, and make money with online video. Hoboken, N.J.: Wiley, c2010, 282 s. ISBN 978-0-470-59888-7.
SCOTT, David Meerman. The new rules of marketing and PR: how to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, and viral marketing to reach buyers directly. 4th ed., compl. rev. and updated. Hoboken, New Jersey: John Wiley and Sons, c2013, 439 s. ISBN 978-1-118-48876-8.
Seznam doporučené literatury
ALLEN, Kevin. Viral marketing 100 success secrets: secret strategies, buzz marketing tips and tricks and interactive marketing : 100 simple online campaign principles. San Francisco,CA:Emereo Publishing, c2008, 152 s. ISBN 978-1-9215-2337-3.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
HUGHES, Mark. Buzzmarketing: přimějte lidi, aby o vás mluvili. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2006, 215 s. ISBN 80-7261-153-4.
NALTY, Kevin H. Beyond viral: how to attract customers, promote your brand, and make money with online video. Hoboken, N.J.: Wiley, c2010, 282 s. ISBN 978-0-470-59888-7.
SCOTT, David Meerman. The new rules of marketing and PR: how to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, and viral marketing to reach buyers directly. 4th ed., compl. rev. and updated. Hoboken, New Jersey: John Wiley and Sons, c2013, 439 s. ISBN 978-1-118-48876-8.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: Ing. Sedlačík (27 b.)
Dá se předpokládat, že cílová skupina uživatelů zbraní se bude na internetu chovat obdobně jako respondenti oslovení Vaším dotazníkem? ZODPOVĚZENO ZCELA
Doporučila byste vzhledem k cílové skupině nějaký další druh marketingové komunikace? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: doc. Pilík (20 b.)
Kdy se budou virální kampaně realizovat? ZODPOVĚZENO ZCELA
doc. Tuleja: Co Vás vedlo k tomu, že jste si vybrala toto téma? ZODPOVĚZENO ZCELA
dr. Bejtkovský: Na koho jsou Vaše návrhy zaměřeny? ZODPOVĚZENO ZCELA