Diplomová práce se zabývá marketingovým řízením Pivovaru Chomout. Cílem této práce je navrhnout opatření k zefektivnění marketingového řízení společnosti. Kvalifikační práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce obsahuje literární po-znatky z marketingového řízení, marketingového mixu a komunikačního mixu. Praktická část diplomové práce se zabývá představením společnosti CHOMOUT, s.r.o., jejím vývo-jem, produktovou nabídkou a analýzou současné úrovně marketingového řízení pomocí SWOT analýzy, PESTLE analýzy a analýzy konkurence. Na základě zjištěných informací je vypracován projekt na zefektivnění marketingového řízení pivovaru, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis analyses the marketing management of the brewery Chomout. The aim of this thesis is to suggest arrangement to increase the efficiency of the marketing ma-nagement of the company. The qualification thesis is devided into theoretical and practical part. The theoretical part includes literary knowledges from the marketing management, marketing mix and communication mix. The practical part of the diploma thesis deals with the introduction of the company CHOMOUT, Ltd., its progress, product offer and analysis of the current level of the marketing management using the SWOT analysis, PESTEL ana-lysis and analysis of the competitors. Based on the collected informations the project is developed. This project is about the increase of the efficiency of the marketing manage-ment of the brewery, which is subjected to a cost, risk and time analysis.
marketing management, microbrewery, SWOT analysis, PESTEL analysis, analysis of the competitors, communication mix
Rozsah průvodní práce
80 s. (119 782 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá marketingovým řízením Pivovaru Chomout. Cílem této práce je navrhnout opatření k zefektivnění marketingového řízení společnosti. Kvalifikační práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce obsahuje literární po-znatky z marketingového řízení, marketingového mixu a komunikačního mixu. Praktická část diplomové práce se zabývá představením společnosti CHOMOUT, s.r.o., jejím vývo-jem, produktovou nabídkou a analýzou současné úrovně marketingového řízení pomocí SWOT analýzy, PESTLE analýzy a analýzy konkurence. Na základě zjištěných informací je vypracován projekt na zefektivnění marketingového řízení pivovaru, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis analyses the marketing management of the brewery Chomout. The aim of this thesis is to suggest arrangement to increase the efficiency of the marketing ma-nagement of the company. The qualification thesis is devided into theoretical and practical part. The theoretical part includes literary knowledges from the marketing management, marketing mix and communication mix. The practical part of the diploma thesis deals with the introduction of the company CHOMOUT, Ltd., its progress, product offer and analysis of the current level of the marketing management using the SWOT analysis, PESTEL ana-lysis and analysis of the competitors. Based on the collected informations the project is developed. This project is about the increase of the efficiency of the marketing manage-ment of the brewery, which is subjected to a cost, risk and time analysis.
marketing management, microbrewery, SWOT analysis, PESTEL analysis, analysis of the competitors, communication mix
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů týkajících se marketingového řízení.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového řízení v pivovaru Chomout.
Na základě analýzy vytvořte projekt marketingového řízení v Pivovaru Chomout.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů týkajících se marketingového řízení.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového řízení v pivovaru Chomout.
Na základě analýzy vytvořte projekt marketingového řízení v Pivovaru Chomout.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary a Philip KOTLER. Marketing: an introduction. Twelfth edition. Boston: Pearson, 2015, 672 s. ISBN 978-1-292-01678-8.
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 278 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
COPLEY, Paul. Marketing communications management: analysis, planning, implementation. Second edition. London: SAGE Publications, 2014, 464 s. ISBN 978-0-85702-786-3.
HAVLÍČEK, Karel a Milan KAŠÍK. Marketingové řízení malých a středních podniků. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2005, 171 s. ISBN 80-7261-120-8.
VACULÍK, Josef a Radim KEŘT. Marketingové řízení: pro kombinovanou formu studia. Vyd. 1. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2008, 126 s. ISBN 978-80-7395-053-8.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary a Philip KOTLER. Marketing: an introduction. Twelfth edition. Boston: Pearson, 2015, 672 s. ISBN 978-1-292-01678-8.
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 278 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
COPLEY, Paul. Marketing communications management: analysis, planning, implementation. Second edition. London: SAGE Publications, 2014, 464 s. ISBN 978-0-85702-786-3.
HAVLÍČEK, Karel a Milan KAŠÍK. Marketingové řízení malých a středních podniků. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2005, 171 s. ISBN 80-7261-120-8.
VACULÍK, Josef a Radim KEŘT. Marketingové řízení: pro kombinovanou formu studia. Vyd. 1. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2008, 126 s. ISBN 978-80-7395-053-8.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D. 26 b
Jaká byla odezva Pivovaru Chomout na předložený projekt?
Jsou nějaká omezení při čepování piva na ulici (s. 66)?
ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: Ing. Zuzana Kovaříková 25 b
Která z Vámi navrhnutých opatření by podle Vašeho názoru byla pro marketingové řízení firmy největším přínosem?
Shledáváte široký sortiment jako přínos pro marketingové řízení společnosti nebo byste naopak doporučila tento sortiment zúžit?
ZODPOVĚZENO ZCELA
Ing. Jana Matošková, Ph.D.
Jaký vnímáte rozdíl mezi popisem a analýzou? Jaká je cílová skupina? Z čeho jste vycházela při stanovování rozpočtu, nákladů na školení? Z čeho jste vycházela? ZODPOVĚZENO ZCELA
doc. PhDr. Olga Březinová, CSc.
Mohla byste znovu popsat SWOT analýzu? ZODPOVĚZENO ZCELA
doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.
Jaká je spotřeba litrů piva na hlavu v České republice? ZODPOVĚZENO ZCELA