Hlavním cílem práce bylo vytvořit novou komunikační strategii pro vybranou neziskovou organizaci v oblasti kultury s důrazem na podporu prodeje. Práce je rozdělena na část teoretickou, která se hlavně zabývá neziskovými organizacemi a jejich marketingovou komunikací. Část praktická se zabývá analýzou marketingových aktivit neziskové organizace, analýzou konkurence, makroprostředí (PESTEL), SWOT a je také aplikován benchmarking. Projektová část se přímo zaměřuje na věrnostní program organizace. Představuje vyhodnocení marketingového výzkumu a návrhy akčních plánů. Jednotlivé plány byly podrobeny časové, rizikové a nákladové analýze.
Anotace v angličtině
To make a new communication strategy for the selected non-profit organization in the field of culture with an emphasis on sales promotion is the the main goal of this thesis. The thesis is divided into theoretical part which deals with non-profit organizations mainly and their marketing communication. The practical part analyses present marketing activities of non-profit organizations, the competition, the microenvironment (PESTEL), the SWOT and the benchmarking is applied too. The project part directly focuses on loyalty program of non-profit organization. It represents evaluation of marketing research and suggestions of action plans. Individual action plans were subjected to time, risk and cost analysis.
Hlavním cílem práce bylo vytvořit novou komunikační strategii pro vybranou neziskovou organizaci v oblasti kultury s důrazem na podporu prodeje. Práce je rozdělena na část teoretickou, která se hlavně zabývá neziskovými organizacemi a jejich marketingovou komunikací. Část praktická se zabývá analýzou marketingových aktivit neziskové organizace, analýzou konkurence, makroprostředí (PESTEL), SWOT a je také aplikován benchmarking. Projektová část se přímo zaměřuje na věrnostní program organizace. Představuje vyhodnocení marketingového výzkumu a návrhy akčních plánů. Jednotlivé plány byly podrobeny časové, rizikové a nákladové analýze.
Anotace v angličtině
To make a new communication strategy for the selected non-profit organization in the field of culture with an emphasis on sales promotion is the the main goal of this thesis. The thesis is divided into theoretical part which deals with non-profit organizations mainly and their marketing communication. The practical part analyses present marketing activities of non-profit organizations, the competition, the microenvironment (PESTEL), the SWOT and the benchmarking is applied too. The project part directly focuses on loyalty program of non-profit organization. It represents evaluation of marketing research and suggestions of action plans. Individual action plans were subjected to time, risk and cost analysis.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Prostudujte a zpracujte teoretická východiska vztahující se k marketingové komunikaci v neziskových organizacích.
Praktická část
Analyzujte současné komunikační aktivity neziskové organizace.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt marketingového průzkumu s důrazem na podporu prodeje.
Proveďte časovou a nákladově-rizikovou analýzu realizovaného projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Prostudujte a zpracujte teoretická východiska vztahující se k marketingové komunikaci v neziskových organizacích.
Praktická část
Analyzujte současné komunikační aktivity neziskové organizace.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt marketingového průzkumu s důrazem na podporu prodeje.
Proveďte časovou a nákladově-rizikovou analýzu realizovaného projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2011, 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9.
EGAN, John. Marketing communications. 2nd ed. Los Angeles: Sage, 2015, 420 s. ISBN 978-1-4462-5902-3.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, 2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6.
ŠIMKOVÁ, Eva. Management a marketing v praxi neziskových organizací. 5. vyd., upr. Hradec Králové: Gaudeamus, 2012, 173 s. ISBN 978-80-7435-230-0.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2011, 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9.
EGAN, John. Marketing communications. 2nd ed. Los Angeles: Sage, 2015, 420 s. ISBN 978-1-4462-5902-3.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, 2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6.
ŠIMKOVÁ, Eva. Management a marketing v praxi neziskových organizací. 5. vyd., upr. Hradec Králové: Gaudeamus, 2012, 173 s. ISBN 978-80-7435-230-0.
Přílohy volně vložené
2 programové skládačky (březen, duben 2016), 1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: dr. Vaněk (19 b.)
Jaké nabízíte bonusy pro jednotlivé partnery, které jste zvolila v prvním návrhovém plánu? ZODPOVĚZENO ZCELA
Dochází už k oslovování některých potenciálních partnerů? Přemýšlela jste i o Zoo jako potenciálním partnerovi? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: Mgr. Mitáčková (22 b.)