Cílem této práce je vytvořit projekt přípravy vybrané sekce zaměřené na oblast zdravotnictví v rámci 2. ročníku "Veletrh Věda Výzkum Inovace. Diplomová práce je zaměřena na zpracování teoretických poznatků z oblasti marketingové komunikace s důrazem na výstavy a veletrhy, na analýzu výstav a veletrhů v ČR zaměřených na zdravotnictví, vědu, výzkum a inovaci, a na analýzu potencionálních vystavovatelů a odborníků ve zdravotnictví. Výsledky této práce umožňují začlenění vybrané sekce zaměřené na oblast zdravotnictví na veletrh VVVI 2017.
Anotace v angličtině
Objective of this work is to create a project for the preparation of a selected section focused on the field of healthcare in the frame of the 2nd year of the "Fair of Science, Research and Innovation". The diploma thesis is focused on the elaboration of the theoretical knowledge from the area of marketing communication with a focus on exhibitions and fairs, on the analysis of exhibitions and fairs in the Czech Republic focused on healthcare, science, re-search and innovation and on the analysis of potential exhibitors and healthcare professio-nals. The results of this work allow the inclusion of the selected section focused on healthcare at VVVI 2017.
marketing communication, marketing mix, exhibitions, fairs, science, research, innovation, organization of the fair
Rozsah průvodní práce
110 s. (169153 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této práce je vytvořit projekt přípravy vybrané sekce zaměřené na oblast zdravotnictví v rámci 2. ročníku "Veletrh Věda Výzkum Inovace. Diplomová práce je zaměřena na zpracování teoretických poznatků z oblasti marketingové komunikace s důrazem na výstavy a veletrhy, na analýzu výstav a veletrhů v ČR zaměřených na zdravotnictví, vědu, výzkum a inovaci, a na analýzu potencionálních vystavovatelů a odborníků ve zdravotnictví. Výsledky této práce umožňují začlenění vybrané sekce zaměřené na oblast zdravotnictví na veletrh VVVI 2017.
Anotace v angličtině
Objective of this work is to create a project for the preparation of a selected section focused on the field of healthcare in the frame of the 2nd year of the "Fair of Science, Research and Innovation". The diploma thesis is focused on the elaboration of the theoretical knowledge from the area of marketing communication with a focus on exhibitions and fairs, on the analysis of exhibitions and fairs in the Czech Republic focused on healthcare, science, re-search and innovation and on the analysis of potential exhibitors and healthcare professio-nals. The results of this work allow the inclusion of the selected section focused on healthcare at VVVI 2017.
marketing communication, marketing mix, exhibitions, fairs, science, research, innovation, organization of the fair
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace s důrazem na výstavy a veletrhy.
Praktická část
Analyzujte výstavy a veletrhy v ČR zaměřené na zdravotnictví, vědu, výzkum a inovaci.
Proveďte analýzu potencionálních vystavovatelů a odborníků ve zdravotnictví.
Vytvořte projekt přípravy vybrané sekce zaměřené na oblast zdravotnictví v rámci 2. ročníku "Veletrhu Věda Výzkum Inovace".
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace s důrazem na výstavy a veletrhy.
Praktická část
Analyzujte výstavy a veletrhy v ČR zaměřené na zdravotnictví, vědu, výzkum a inovaci.
Proveďte analýzu potencionálních vystavovatelů a odborníků ve zdravotnictví.
Vytvořte projekt přípravy vybrané sekce zaměřené na oblast zdravotnictví v rámci 2. ročníku "Veletrhu Věda Výzkum Inovace".
Závěr
Seznam doporučené literatury
CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK. Integrated advertising, promotion, and marketing communications. Seventh edition. Boston: Pearson, 2016, 496 s. ISBN 9781292093635.
DE PELSMACKER, Patrick, Maggie GEUENS a Joeri VAN DEN BERGH. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003, 581 s. ISBN 978-80-2470-254-4.
FISHER, Robert Leslie. Making Science Fair: How We Achieve Equal Opportunity for Men and Women in Science. Letham: University Press of America, 2007, 124 s. ISBN 978-0761837954.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada, 2012, 271 s. ISBN 978-80-2474-354-7.
PAVLŮ, Dušan. Veletrhy a výstavy: Komunikace, multimedialita, kultura, marketing. Praha: Professional Publishing, 2009, 380 s. ISBN 978-80-8694-638-2.
Seznam doporučené literatury
CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK. Integrated advertising, promotion, and marketing communications. Seventh edition. Boston: Pearson, 2016, 496 s. ISBN 9781292093635.
DE PELSMACKER, Patrick, Maggie GEUENS a Joeri VAN DEN BERGH. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003, 581 s. ISBN 978-80-2470-254-4.
FISHER, Robert Leslie. Making Science Fair: How We Achieve Equal Opportunity for Men and Women in Science. Letham: University Press of America, 2007, 124 s. ISBN 978-0761837954.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada, 2012, 271 s. ISBN 978-80-2474-354-7.
PAVLŮ, Dušan. Veletrhy a výstavy: Komunikace, multimedialita, kultura, marketing. Praha: Professional Publishing, 2009, 380 s. ISBN 978-80-8694-638-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: 21b doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D.
Vzhledem k tomu, že akce již proběhla, mohl byste zhodnotit naplnění cílů ze str. 86? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: 23b Ing. Martin Janča PhD.
Měl jste v rámci obou ročníků VVVI možnost komunikovat s účastníky sekce zdravotnictví a jaké byli jejich poznatky? Korespondovaly jejich poznatky s uvedenými v diplomové práci? ZODPOVĚZENO ZCELA
Vidíte perspektivu pořádané akce VVVI a její sekce zdravotnictví jako perspektivní v dalších ročnících a jako příležitost pro své další profesní uplatnění. ZODPOVĚZENO ZCELA
Dr. Kramoliš:
Jaký byl důvod zahrnout výzkum zdravotnictví do veletrhu VVVI? ZODPOVĚZENO ZCELA