Diplomová práce má za cíl vytvoření marketingového řízení Nemocnice TGM Hodonín, p. o. V teoretické části diplomové práce jsou stručně zpracovány poznatky týkající se zdravotnictví a jeho řízení, zdravotní politiky, popis marketingu, strategického marketingu, strategického a marketingového řízení
a plánování, marketingu služeb,charakteristiky marketingu ve zdravotnictví
a marketingové řízení nemocnic. V praktické části je provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí. Na základě získaných poznatků a výsledků analýz
je vypracován projekt marketingového řízení Nemocnice TGM Hodonín, p. o.
Anotace v angličtině
The thesis is aiming at creating a model of market-oriented corporate governance for the Nemocnice TGM Hodonín hospital. In its theoretical part
it is dealing with the public health system, health policies and their marketing, strategic marketing and planning of health services, characteristics of healthcare marketing and market-based governance of hospitals. The practical part of the thesis presents the results of an analysis of the internal and external factors within the healthcare environment. The obtained results served as the basis for developing a project of market-oriented corporate governance of the Nemocnice TGM hospital in Hodonín.
Klíčová slova
marketingové řízení nemocnic, PEST analýza, SWOT analýza, Porter analýza, strategický marketing, marketingové cíle, marketingová komunikace.
Diplomová práce má za cíl vytvoření marketingového řízení Nemocnice TGM Hodonín, p. o. V teoretické části diplomové práce jsou stručně zpracovány poznatky týkající se zdravotnictví a jeho řízení, zdravotní politiky, popis marketingu, strategického marketingu, strategického a marketingového řízení
a plánování, marketingu služeb,charakteristiky marketingu ve zdravotnictví
a marketingové řízení nemocnic. V praktické části je provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí. Na základě získaných poznatků a výsledků analýz
je vypracován projekt marketingového řízení Nemocnice TGM Hodonín, p. o.
Anotace v angličtině
The thesis is aiming at creating a model of market-oriented corporate governance for the Nemocnice TGM Hodonín hospital. In its theoretical part
it is dealing with the public health system, health policies and their marketing, strategic marketing and planning of health services, characteristics of healthcare marketing and market-based governance of hospitals. The practical part of the thesis presents the results of an analysis of the internal and external factors within the healthcare environment. The obtained results served as the basis for developing a project of market-oriented corporate governance of the Nemocnice TGM hospital in Hodonín.
Klíčová slova
marketingové řízení nemocnic, PEST analýza, SWOT analýza, Porter analýza, strategický marketing, marketingové cíle, marketingová komunikace.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě odborné literatury zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingového řízení nemocnice.
Praktická část
Popište a analyzujte stav uplatňování marketingu v Nemocnici TGM Hodonín, p.o.
Na základě výsledků analýzy zpracujte projekt marketingového řízení Nemocnice TGM Hodonín, p. o.
Navržený projekt podrobte časové, rizikové, nákladové analýze.
Zhodnoťte realizovatelnost navrženého projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě odborné literatury zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingového řízení nemocnice.
Praktická část
Popište a analyzujte stav uplatňování marketingu v Nemocnici TGM Hodonín, p.o.
Na základě výsledků analýzy zpracujte projekt marketingového řízení Nemocnice TGM Hodonín, p. o.
Navržený projekt podrobte časové, rizikové, nákladové analýze.
Zhodnoťte realizovatelnost navrženého projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, G. a KOTLER, P. Marketing: an introduction. Twelfth edition. Boston: Pearson, 2015, 672 s. ISBN 978-1-292-01678-8.
HILLESTAD, Steven G. a Eric N. BERKOWITZ. Health care market strategy: from planning to action. 4th ed. Burlington, Mass.: Jones and Bartlett Learning, 2013, 358 s. ISBN 978-0-7637-8928-2.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
STAŇKOVÁ, P. Marketingové řízení nemocnic. 1. vyd. Žilina: Georg, 2013, 208 s. ISBN 978-80-89401-64-2.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, G. a KOTLER, P. Marketing: an introduction. Twelfth edition. Boston: Pearson, 2015, 672 s. ISBN 978-1-292-01678-8.
HILLESTAD, Steven G. a Eric N. BERKOWITZ. Health care market strategy: from planning to action. 4th ed. Burlington, Mass.: Jones and Bartlett Learning, 2013, 358 s. ISBN 978-0-7637-8928-2.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
STAŇKOVÁ, P. Marketingové řízení nemocnic. 1. vyd. Žilina: Georg, 2013, 208 s. ISBN 978-80-89401-64-2.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: prof. Slaný, 27 b.
Jaká je perspektiva realizace projektu, řešeného touto DP? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: dr. Bejtkovský, 15 b.
Proč není součástí DP samostatná kapitola s označením Cíle a metody zpracování práce? Jaký má tedy DP cíl či cíle a jaké metody byly v rámci jejího zpracování použity? ZODPOVĚZENO ZCELA
Měla již diplomantka možnost projednat svůj projekt s představiteli Nemocnice TGM Hodonín, p. o., jaké byly případné reakce? ZODPOVĚZENO ZCELA
prof. Slaný: ZODPOVĚZENO ZCELA
doc. Staňková:
Vaše nemocnice není akreditovaná? Ve SWOT analýze v příležitostech máte akreditaci nemocnice. Měla by to být silná stránka. A jelikož je to podmínka, nutnost (jinak by nemocnice nemohla poskytovat služby), nemusela by být ve SWOT analýze vůbec uvedena. ZODPOVĚZENO ZCELA
dr. Kramoliš:
Dělala jste nějaký průzkum, co si veřejnost myslí? ZODPOVĚZENO ZCELA