Cílem diplomové práce je zpracování dvouletého marketingového plánu zaměřeného na nový projekt - Podpora postižených a nemocných dětí a jejich rodin. Tento projekt je zpracován pro CREDO CZ nadační fond. Podstatou této práce je v první řadě stanovení cílů nového projektu, následně dílčích cílů a metod, kterými lze daného cíle dosáhnout. V rámci řešení byly použity situační analýzy PEST, SWOT a Porterova analýza pěti konkurenčních sil a nástrojů marketingového mixu. Sběr dat byl prováděn během realizace projektu prostřednictvím nově zavedené databáze klientů. Tyto výsledky byly vyhodnoceny a zpracovány do jednotlivých grafů a průběžného procentuálního plnění plánu. Výsledkem této práce je fungující systém projektu podpory rodin dětí s postižením a onemocněním. Přínosem práce je pro fond rozšíření působnosti a povědomí u širší veřejnosti, z pohledu klientů je pak přínos nevyčíslitelný v podobě pomoci, kterou nutně potřebují.
Anotace v angličtině
The topic of this diploma thesis is the marketing plan of the CREDO CZ Foundation Fund. The aim of the diploma thesis is to elaborate a two-year marketing plan focused on the new project - Support of handicapped and sick children and their families. This project is developed for CREDO CZ - Foundation Fund. The essence of this work is first and foremost the setting of the objectives of the new project, then the partial goals and methods, which can help achieve the goal. PEST, SWOT and Porter's analysis of five competitive strengths and marketing mix devices were used in the solution. Data collection was performed during project implementation through a newly established client database. These results were evaluated and processed into individual graphs and ongoing percentage fulfillment of the plan. The result of this work is a functioning system of support for families of children with disabilities and diseases. The benefit of the work is for the fund to extend the scope and awareness to the wider public, from a client's point of view, the benefit is not quantifiable in the form of the aid they need.
Klíčová slova
nadační fond, marketingový plán, nezisková organizace
Klíčová slova v angličtině
foundation fund, marketing plan, nonprofit organization
Rozsah průvodní práce
104 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je zpracování dvouletého marketingového plánu zaměřeného na nový projekt - Podpora postižených a nemocných dětí a jejich rodin. Tento projekt je zpracován pro CREDO CZ nadační fond. Podstatou této práce je v první řadě stanovení cílů nového projektu, následně dílčích cílů a metod, kterými lze daného cíle dosáhnout. V rámci řešení byly použity situační analýzy PEST, SWOT a Porterova analýza pěti konkurenčních sil a nástrojů marketingového mixu. Sběr dat byl prováděn během realizace projektu prostřednictvím nově zavedené databáze klientů. Tyto výsledky byly vyhodnoceny a zpracovány do jednotlivých grafů a průběžného procentuálního plnění plánu. Výsledkem této práce je fungující systém projektu podpory rodin dětí s postižením a onemocněním. Přínosem práce je pro fond rozšíření působnosti a povědomí u širší veřejnosti, z pohledu klientů je pak přínos nevyčíslitelný v podobě pomoci, kterou nutně potřebují.
Anotace v angličtině
The topic of this diploma thesis is the marketing plan of the CREDO CZ Foundation Fund. The aim of the diploma thesis is to elaborate a two-year marketing plan focused on the new project - Support of handicapped and sick children and their families. This project is developed for CREDO CZ - Foundation Fund. The essence of this work is first and foremost the setting of the objectives of the new project, then the partial goals and methods, which can help achieve the goal. PEST, SWOT and Porter's analysis of five competitive strengths and marketing mix devices were used in the solution. Data collection was performed during project implementation through a newly established client database. These results were evaluated and processed into individual graphs and ongoing percentage fulfillment of the plan. The result of this work is a functioning system of support for families of children with disabilities and diseases. The benefit of the work is for the fund to extend the scope and awareness to the wider public, from a client's point of view, the benefit is not quantifiable in the form of the aid they need.
Klíčová slova
nadační fond, marketingový plán, nezisková organizace
Klíčová slova v angličtině
foundation fund, marketing plan, nonprofit organization
Zásady pro vypracování
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a na jejich základě zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingu v neziskovém sektoru.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového plánování Nadačního fondu Credo CZ.
Na základě výsledků analýzy navrhněte marketingový plán Nadačního fondu Credo CZ na rok 2017-2018.
Marketingový plán podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a na jejich základě zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingu v neziskovém sektoru.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového plánování Nadačního fondu Credo CZ.
Na základě výsledků analýzy navrhněte marketingový plán Nadačního fondu Credo CZ na rok 2017-2018.
Marketingový plán podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc Oliver OPRESNIK. Marketing: an introduction. Thirteenth edition. 1st ed. Boston: Pearson, 2017, 669 s. ISBN 978-1-292-14650-8.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2. vyd. Praha: Grada, 2013, 368 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15th ed. Boston: Pearson, 2016, 832 s. ISBN 978-1-292-09262-1.
TAJTÁKOVÁ, Mária, Jana NOVÁ a Ladislav BEDŘICH. Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry. 1. vyd. Bratislava: Wolters Kluwer, 2016, 194 s. ISBN 978-80-8168-407-4.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. vyd. Praha: Grada, 2014, 272 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc Oliver OPRESNIK. Marketing: an introduction. Thirteenth edition. 1st ed. Boston: Pearson, 2017, 669 s. ISBN 978-1-292-14650-8.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2. vyd. Praha: Grada, 2013, 368 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15th ed. Boston: Pearson, 2016, 832 s. ISBN 978-1-292-09262-1.
TAJTÁKOVÁ, Mária, Jana NOVÁ a Ladislav BEDŘICH. Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry. 1. vyd. Bratislava: Wolters Kluwer, 2016, 194 s. ISBN 978-80-8168-407-4.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. vyd. Praha: Grada, 2014, 272 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D. 20 b
1. Uveďte příklady studií, které prokázaly vyšší počty věřících dárců (viz str. 56). zcela zodpovězeno
2. Jaká úskalí budou spojena s tvorbou klientské databáze v souvislosti s GDPR? Jak tuto problematiku zohledníte při řízení nadačního fondu? zcela zodpovězeno
Oponent práce: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D. 21 b
1. Jaký postup byste zvolila, aby při realizaci Vašeho projektu nedošlo k porušení nařízení GDPR? zcela zodpovězeno
Dr. Dobeš
Jak budou zpracována data v klientské databázi? zcela odpovězeno
doc. Staňková
Do jaké míry se pan Lapčík zapojuje do aktivit v rámci finančních podpor? zcela odpovězeno