Cílem diplomové práce je projektové řešení podnikatelského záměru na založení interneto-vého ochodu s oděvy. První část je tvořena teoretickou literární rešerší vztahující se k problematice podnikatelského záměru a charakterizující podmínky podnikání prostřed-nictvím internetu. Praktická část se věnuje průzkumu trhu v oblasti nabídky a prodeje oděvů. Projektová část obsahuje zpracovaný podnikatelský plán pro založení nové podni-katelské činnosti.
Anotace v angličtině
The goal of the master thesis is a project layout of a business plan of starting a clothing e-shop. The first part consists of a theoretical literary research that relates to issues of the business plan and defines conditions of doing business via the Internet. The practical part deals with market research in the field of clothing supply and sale. The project part includes the compiled business plan for starting a new business activity.
Klíčová slova
podnikatelský záměr, podnikatelský plán, právní formy podnikání, marketingový mix, SWOT analýza, Porterův model 5 sil, finanční plán, zahajovací rozvaha, očekávané finanční výkazy
Klíčová slova v angličtině
business plan, legal form of business, marketing mix, SWOT analysis, Porter´s five forces analysis, financial plan, opening balance sheet, expected financial statements
Rozsah průvodní práce
138 s. (197 965 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je projektové řešení podnikatelského záměru na založení interneto-vého ochodu s oděvy. První část je tvořena teoretickou literární rešerší vztahující se k problematice podnikatelského záměru a charakterizující podmínky podnikání prostřed-nictvím internetu. Praktická část se věnuje průzkumu trhu v oblasti nabídky a prodeje oděvů. Projektová část obsahuje zpracovaný podnikatelský plán pro založení nové podni-katelské činnosti.
Anotace v angličtině
The goal of the master thesis is a project layout of a business plan of starting a clothing e-shop. The first part consists of a theoretical literary research that relates to issues of the business plan and defines conditions of doing business via the Internet. The practical part deals with market research in the field of clothing supply and sale. The project part includes the compiled business plan for starting a new business activity.
Klíčová slova
podnikatelský záměr, podnikatelský plán, právní formy podnikání, marketingový mix, SWOT analýza, Porterův model 5 sil, finanční plán, zahajovací rozvaha, očekávané finanční výkazy
Klíčová slova v angličtině
business plan, legal form of business, marketing mix, SWOT analysis, Porter´s five forces analysis, financial plan, opening balance sheet, expected financial statements
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice podnikatelského záměru.
Charakterizujte východiska podnikání pro internetové obchody.
Praktická část
Proveďte průzkum trhu v oblasti poptávky a nabídky prodeje oblečení na internetu a zhodnoťte výsledky průzkumu.
Vypracujte projektové řešení podnikatelského záměru pro internetový obchod s oblečením.
Zhodnoťte efektivnost a rizika navrženého projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice podnikatelského záměru.
Charakterizujte východiska podnikání pro internetové obchody.
Praktická část
Proveďte průzkum trhu v oblasti poptávky a nabídky prodeje oblečení na internetu a zhodnoťte výsledky průzkumu.
Vypracujte projektové řešení podnikatelského záměru pro internetový obchod s oblečením.
Zhodnoťte efektivnost a rizika navrženého projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris, Karen FILL a Chris FILL. Business-to-business marketing: relationships, systems and communications. 4th ed. New York: Financial Time Prentice Hall, 2004, 380 p. ISBN 0273682792.
KORÁB, Vojtěch, Mária REŽŇÁKOVÁ a Jiří PETERKA. Podnikatelský plán. Vyd. 1. Brno: Computer Press, c2007, 216 s. Praxe podnikatele. ISBN 978-80-251-1605-0.
MICHAEL MURPHY. Small business management. London: Pitman, 1996. ISBN 0273616013.
SRPOVÁ, Jitka a Václav ŘEHOŘ. Základy podnikání: teoretické poznatky, příklady a zkušenosti českých podnikatelů. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 427 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3339-5.
VEBER, Jaromír a Jitka SRPOVÁ. Podnikání malé a střední firmy. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2008, 311 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-2409-6.
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris, Karen FILL a Chris FILL. Business-to-business marketing: relationships, systems and communications. 4th ed. New York: Financial Time Prentice Hall, 2004, 380 p. ISBN 0273682792.
KORÁB, Vojtěch, Mária REŽŇÁKOVÁ a Jiří PETERKA. Podnikatelský plán. Vyd. 1. Brno: Computer Press, c2007, 216 s. Praxe podnikatele. ISBN 978-80-251-1605-0.
MICHAEL MURPHY. Small business management. London: Pitman, 1996. ISBN 0273616013.
SRPOVÁ, Jitka a Václav ŘEHOŘ. Základy podnikání: teoretické poznatky, příklady a zkušenosti českých podnikatelů. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 427 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3339-5.
VEBER, Jaromír a Jitka SRPOVÁ. Podnikání malé a střední firmy. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2008, 311 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-2409-6.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
grafy, plány, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP: Král' Miloš, doc. Ing. CSc., Navržený počet bodů 27 b.
Začala jste podle tohoto Vašeho předloženého návrhu také reálně podnikat? Pokud ano, jaké jsou Vaše dosavadní výsledky? Zodpovězena zcela
Oponent DP: Vlček František, RNDr., Navržený počet bodů 26 b.
Doc. Hasprová: Jak jste vybrala respondenty pro dotazník? Zodpovězena zcela
Doc. Hasprová: Může být Vámi navrhnutá pesimistická varianta ještě pesimističtější? Zodpovězena zcela
Doc. Hasprová: Vaše podnikání se věnuje pouze dětskému ošacení? Zodpovězena zcela
Dr. Dobeš: Máte v plánu založení vlastního e-shopu? Chybí mi v práci marketingová komunikace. Zodpovězena zcela
Dr. Dobeš: Ve SWOT analýze máte špatně příležitosti. V práci je více překlepů.
Doc. Knápková: Jak počítáte se mzdovými náklady v rámci provozních výdajů, které uvádíte v práci? Zodpovězena zcela