Diplomová práce se zabývá marketingem cestovního ruchu v oblasti hotelových služeb a jejím cílem je vytvoření projektu vedoucího ke zvýšení konkurenceschopnosti hotelové sítě. Teoretická část popisuje problematiku týkající se konkurenceschopnosti, marketingu služeb se zaměřením na hotelové služby.
Praktická část je zaměřená představení společnosti, na analýzu současného stavu hotelové sítě a analýzu největších konkurentů. V druhé polovině praktické části je na základě zjištěných výsledků a informací vytvořen projekt vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti celé hotelové sítě a je zaměřen na vytvoření organizační struktury a pevného motivačního i vzdělávacího programu. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis deals with marketing of tourism in the hotel services and an objective of this thesis is to create a project aimed at increasing the competitiveness of the hotel network. The theoretical part describes the competitiveness and marketing services with a focus on the hotel services.
The practical part is focused on the company´s introduce, analysis of current situation of hotel network and analysis the biggest competitors. In the second half of the practical part is based on results and information created the project aimed at increasing the competitive-ness of the hotel network. This project is focused on create an organizational structure and a fixed a motivational and educational program. The project is subject to cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
konkurenceschopnost, SWOT analýza, PEST analýza, Marketingový mix, motivace, motivační program
Klíčová slova v angličtině
competitiveness, SWOT analysis, PEST analysis, marketing mix, motivation, motivation program
Rozsah průvodní práce
107 s. (172 367)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá marketingem cestovního ruchu v oblasti hotelových služeb a jejím cílem je vytvoření projektu vedoucího ke zvýšení konkurenceschopnosti hotelové sítě. Teoretická část popisuje problematiku týkající se konkurenceschopnosti, marketingu služeb se zaměřením na hotelové služby.
Praktická část je zaměřená představení společnosti, na analýzu současného stavu hotelové sítě a analýzu největších konkurentů. V druhé polovině praktické části je na základě zjištěných výsledků a informací vytvořen projekt vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti celé hotelové sítě a je zaměřen na vytvoření organizační struktury a pevného motivačního i vzdělávacího programu. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis deals with marketing of tourism in the hotel services and an objective of this thesis is to create a project aimed at increasing the competitiveness of the hotel network. The theoretical part describes the competitiveness and marketing services with a focus on the hotel services.
The practical part is focused on the company´s introduce, analysis of current situation of hotel network and analysis the biggest competitors. In the second half of the practical part is based on results and information created the project aimed at increasing the competitive-ness of the hotel network. This project is focused on create an organizational structure and a fixed a motivational and educational program. The project is subject to cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
konkurenceschopnost, SWOT analýza, PEST analýza, Marketingový mix, motivace, motivační program
Klíčová slova v angličtině
competitiveness, SWOT analysis, PEST analysis, marketing mix, motivation, motivation program
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši parametrů pojednávajících o konkurenceschopnosti a hotelnictví.
Praktická část
Analyzujte současný stav vybrané hotelové sítě.
Proveďte analýzu konkurence.
Vytvořte projekt ke zvýšení konkurenceschopnosti vybrané hotelové sítě a zhodnoťte přínosy projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši parametrů pojednávajících o konkurenceschopnosti a hotelnictví.
Praktická část
Analyzujte současný stav vybrané hotelové sítě.
Proveďte analýzu konkurence.
Vytvořte projekt ke zvýšení konkurenceschopnosti vybrané hotelové sítě a zhodnoťte přínosy projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary a Philip KOTLER. Marketing: an introduction. 12th ed. Boston: Pearson, 2015, 672 s. ISBN 978-1-292-01678-8.
DVOŘÁČEK, Jiří a Peter SLUNČÍK. Podnik a jeho okolí: jak přežít v konkurenčním prostředí. 1. vyd. Praha: C.H. Beck, 2012, 173 s. ISBN 978-80-7400-224-3.
GOELDNER, Charles R. a J. RITCHIE. Tourism: principles, practices, philosophies. 9th ed. Hoboken, N.J.: John Wiley, 2009, 624 s. ISBN 9780470084595.
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. 2 vyd. Praha: Ekopress, 2006, 148 s. ISBN 80-86119-44-0.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary a Philip KOTLER. Marketing: an introduction. 12th ed. Boston: Pearson, 2015, 672 s. ISBN 978-1-292-01678-8.
DVOŘÁČEK, Jiří a Peter SLUNČÍK. Podnik a jeho okolí: jak přežít v konkurenčním prostředí. 1. vyd. Praha: C.H. Beck, 2012, 173 s. ISBN 978-80-7400-224-3.
GOELDNER, Charles R. a J. RITCHIE. Tourism: principles, practices, philosophies. 9th ed. Hoboken, N.J.: John Wiley, 2009, 624 s. ISBN 9780470084595.
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. 2 vyd. Praha: Ekopress, 2006, 148 s. ISBN 80-86119-44-0.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Šárka Papadaki, Ph.D. 22 bodů.
Jak byste snížila riziko toho, že vedoucí budou hodnotit subjektivně své podřízené? Zodpovězeno zcela.
Oponent práce: doc. Ing. Zuzana Tučková, Ph.D. 22 bodů.
Z jakého důvodu nemáte v práci alespoň velmi jednoduchou ekonomickou analýzu? Můžete bez finančních informací o síti vytvářet projekt konkurenceschopnosti? Zodpovězeno zcela.
Z jakého důvodu bylo dotazníkové šetření zaměřeno na spokojenost zaměstnanců? Jak souvisí spokojenost zaměstnanců s konkurenceschopností společnosti- obecně. Zodpovězeno zcela.
Je skutečně pravdivé vaše tvrzení na str. 63 jádrem úspěchu v hotelnictví je kvalifikovaný a motivovaný zaměstnanec? Zodpovězeno zcela.
Jak byste dokázala, že Vámi navrhnuté projekty, skutečně zvýší konkurenceschopnost dané sítě? Zodpovězeno zcela.
Ing. Aleksandr Ključnikov, Ph.D.
V dotazníku je uvedeno, že 80 % zákazníků není spokojeno se službami společnosti. Nemyslíte si, že je dotaz položen až příliš obecně? Zodpovězeno zcela.