Tématem diplomové práce je založení nového víceúčelového fitness centra v Kroměříži na základě provedeného dotazníkového šetření zkoumajícího požadavky a preference klientů navštěvujících fungující fitness centra v Kroměříži. Tato práce se skládá ze tří částí - část teoretická, praktická a projektová.
Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů souvisejících s podnikáním a se vznikem podnikatelského subjektu poskytujícího služby. Dále jsou zde uvedeny charakteristiky služeb a v poslední řadě pojmy související s podnikáním v oblasti služeb.
V praktické části je proveden průzkum trhu ve fitness oblasti, který se skládá z PEST analýzy, analýzy konkurence, zákazníků, dotazníkového šetření a SWOT analýzy. Pomocí tohoto průzkumu je možné aplikovat zjištěné poznatky na sestavení podnikatelského plánu.
Poslední část se věnuje postupu založení podnikatelského subjektu, základním informacím o fitness centru, zakladatelskému rozpočtu, marketingovému plánu a finančnímu plánu. Na závěr projektu jsou analyzována rizika a zhodnoceny studie proveditelnosti tohoto záměru.
Anotace v angličtině
The topic of this thesis is the establishment of a new multi-purpose fitness center in Kromeriz based on a questionnaire survey that examines the requirements and preferences of clients attending functioning fitness centers in Kromeriz. This work consists of three parts - theoretical, practical and project.
The theoretical part explains the basic concepts related to business and the emergence of a business organization providing services. Next there are characteristics of services and lastly concepts related to business in the service sector.
The practical part includes market research in the fitness area, which consists of PEST analysis, analysis of competition, analysis of customer and questionnaire survey. Using this research, it is possible to apply the findings to writing a business plan.
The last part deals with the process of establishing new company, basic information about the fitness center, founding budget, marketing plan and financial plan. At the end of the project risks are analyzed and assessed the feasibility study of this project.
Klíčová slova
Podnikání, podnikatel, podnik, právní formy podnikání, podnikatelský záměr, průzkum trhu, služby, fitness, finanční plán, marketingový mix
Klíčová slova v angličtině
Entrepreneurship, Entrepreneur, Enterprise, Legal form of business, Business plan, Market research, Services, Fitness, Financial plan, Markting mix
Rozsah průvodní práce
116 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem diplomové práce je založení nového víceúčelového fitness centra v Kroměříži na základě provedeného dotazníkového šetření zkoumajícího požadavky a preference klientů navštěvujících fungující fitness centra v Kroměříži. Tato práce se skládá ze tří částí - část teoretická, praktická a projektová.
Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů souvisejících s podnikáním a se vznikem podnikatelského subjektu poskytujícího služby. Dále jsou zde uvedeny charakteristiky služeb a v poslední řadě pojmy související s podnikáním v oblasti služeb.
V praktické části je proveden průzkum trhu ve fitness oblasti, který se skládá z PEST analýzy, analýzy konkurence, zákazníků, dotazníkového šetření a SWOT analýzy. Pomocí tohoto průzkumu je možné aplikovat zjištěné poznatky na sestavení podnikatelského plánu.
Poslední část se věnuje postupu založení podnikatelského subjektu, základním informacím o fitness centru, zakladatelskému rozpočtu, marketingovému plánu a finančnímu plánu. Na závěr projektu jsou analyzována rizika a zhodnoceny studie proveditelnosti tohoto záměru.
Anotace v angličtině
The topic of this thesis is the establishment of a new multi-purpose fitness center in Kromeriz based on a questionnaire survey that examines the requirements and preferences of clients attending functioning fitness centers in Kromeriz. This work consists of three parts - theoretical, practical and project.
The theoretical part explains the basic concepts related to business and the emergence of a business organization providing services. Next there are characteristics of services and lastly concepts related to business in the service sector.
The practical part includes market research in the fitness area, which consists of PEST analysis, analysis of competition, analysis of customer and questionnaire survey. Using this research, it is possible to apply the findings to writing a business plan.
The last part deals with the process of establishing new company, basic information about the fitness center, founding budget, marketing plan and financial plan. At the end of the project risks are analyzed and assessed the feasibility study of this project.
Klíčová slova
Podnikání, podnikatel, podnik, právní formy podnikání, podnikatelský záměr, průzkum trhu, služby, fitness, finanční plán, marketingový mix
Klíčová slova v angličtině
Entrepreneurship, Entrepreneur, Enterprise, Legal form of business, Business plan, Market research, Services, Fitness, Financial plan, Markting mix
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se oblasti založení podniku poskytujícího služby.
Praktická část
Analyzujte současný stav poskytovaných služeb v oblasti fitness v Kroměříži.
Zhodnoťte výsledky analýz a formulujte závěry pro projekt.
Vypracujte projekt založení víceúčelového fitness centra a proveďte rizikovou analýzu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se oblasti založení podniku poskytujícího služby.
Praktická část
Analyzujte současný stav poskytovaných služeb v oblasti fitness v Kroměříži.
Zhodnoťte výsledky analýz a formulujte závěry pro projekt.
Vypracujte projekt založení víceúčelového fitness centra a proveďte rizikovou analýzu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ABRAMS, Rhonda. Successful business plan: secrets and strategies. 5th ed. Palo Alto, Calif.: The Planning Shop, 2010, 411 s. ISBN 978-1-933895-14-7.
FOTR, Jiří a Ivan SOUČEK. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 356 s. ISBN 80-247-0939-2.
HISRICH, Robert D. a Michael P. PETERS. Entrepreneurship. Fifth edition. Boston: McGraw-Hill/Irwin, 2002, 663 stran. ISBN 0-07-231406-0.
KORÁB, Vojtěch a Mária REŽŇÁKOVÁ. Podnikatelský plán. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2007, 216 s. ISBN 978-80-251-1605-0.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
ABRAMS, Rhonda. Successful business plan: secrets and strategies. 5th ed. Palo Alto, Calif.: The Planning Shop, 2010, 411 s. ISBN 978-1-933895-14-7.
FOTR, Jiří a Ivan SOUČEK. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 356 s. ISBN 80-247-0939-2.
HISRICH, Robert D. a Michael P. PETERS. Entrepreneurship. Fifth edition. Boston: McGraw-Hill/Irwin, 2002, 663 stran. ISBN 0-07-231406-0.
KORÁB, Vojtěch a Mária REŽŇÁKOVÁ. Podnikatelský plán. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2007, 216 s. ISBN 978-80-251-1605-0.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Zuzana Virglerová, Ph.D. 24 bodů.
Co vnímáte jako největší úskalí projektu? Zodpovězeno zcela.
Oponent práce: Ing. Šárka Papadaki, Ph.D. 23 bodů.
Bylo by možné na Váš projekt čerpat nějaké dotace nebo poskytne Vám někdo zvýhodněný úvěr?
Doc. PhDr. Olga Březinová, CSc.
V jedné z tabulek jste měl uvedené zřizovací výdaje v hodnotě 1000 Kč. Co do této položky patří? Zodpovězeno zcela.
Jak jsou v práci řešeny mzdové náklady? Zodpovězeno zcela.
Ing. Aleksandr Ključnikov, Ph.D.
Jak hodláte motivovat investory, aby do tohoto projektu vložili prostředky? Zodpovězeno zcela.
Jak jsou v projektu zohledněny provozní náklady? Zodpovězeno zcela.