Hlavním tématem diplomové práce je vytvoření konkurenceschopného internetového ob-chodu. Teoretická část popisuje nové trendy internetového nakupování, výhody a nevýho-dy internetového obchodování a vybrané situační analýzy. Praktická část zkoumá SWOT analýzu podniku a vybrané konkurenční hotelové e-shopy. Projektová část obsahuje kom-pletní zpracování projektu tvorby e-shopu pod názvem www.valachy-eshop.cz.
Anotace v angličtině
The main theme of this thesis is to create internet shop which will be able to compete. The teoretical part describes a new trends of internet shopping, advantages and disadvantages of internet shopping and some of situational analysis. The practical part contains SWOT analysis and some of competitive hotel e-shops. The project part include entire process of creating e-shop named www.valachy-eshop.cz.
Klíčová slova
E-shop, Internetový obchod, SEO, Resort Valachy, Konkurence, Online, www.valachy-eshop.cz
Klíčová slova v angličtině
E-shop, Internet shop, SEO, Resort Valachy, Competition, Online, www.valachy-eshop.cz
Rozsah průvodní práce
96 s. (122 662)
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním tématem diplomové práce je vytvoření konkurenceschopného internetového ob-chodu. Teoretická část popisuje nové trendy internetového nakupování, výhody a nevýho-dy internetového obchodování a vybrané situační analýzy. Praktická část zkoumá SWOT analýzu podniku a vybrané konkurenční hotelové e-shopy. Projektová část obsahuje kom-pletní zpracování projektu tvorby e-shopu pod názvem www.valachy-eshop.cz.
Anotace v angličtině
The main theme of this thesis is to create internet shop which will be able to compete. The teoretical part describes a new trends of internet shopping, advantages and disadvantages of internet shopping and some of situational analysis. The practical part contains SWOT analysis and some of competitive hotel e-shops. The project part include entire process of creating e-shop named www.valachy-eshop.cz.
Klíčová slova
E-shop, Internetový obchod, SEO, Resort Valachy, Konkurence, Online, www.valachy-eshop.cz
Klíčová slova v angličtině
E-shop, Internet shop, SEO, Resort Valachy, Competition, Online, www.valachy-eshop.cz
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte vhodnou teoretickou část týkající se založení e-shopu.
Popište postup pro založení internetového obchodu a charakterizujte nové trendy e-shopu.
Praktická část
Navrhněte optimální nabídku sortimentu pro nový e-shop a porovnejte ji s českou a zahraniční konkurencí.
Vytvořte projekt nového e-shopu pro Resort Valachy.
Rozpracujte finanční náročnost projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte vhodnou teoretickou část týkající se založení e-shopu.
Popište postup pro založení internetového obchodu a charakterizujte nové trendy e-shopu.
Praktická část
Navrhněte optimální nabídku sortimentu pro nový e-shop a porovnejte ji s českou a zahraniční konkurencí.
Vytvořte projekt nového e-shopu pro Resort Valachy.
Rozpracujte finanční náročnost projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary a Philip KOTLER. Marketing: an introduction. Twelfth edition. Boston: Pearson, 2015, 672 stran. ISBN 978-1-292-01678-8.
BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 156 s. ISBN 8024710951.
HEMANN, Chuck a Ken BURBARY. Digital marketing analytics: making sense of consumer data in a digital world. Indianapolis, Ind.: Que, c2013, 364 s. ISBN 978-0-7897-5030-3.
KALOUDA, František. Finanční analýza a řízení podniku. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2015, 287 s. ISBN 978-80-7380-526-5.
MIKULÁŠKOVÁ, Petra a Mirek SEDLÁK. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2015, 408 s. ISBN 978-80-251-4383-4.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary a Philip KOTLER. Marketing: an introduction. Twelfth edition. Boston: Pearson, 2015, 672 stran. ISBN 978-1-292-01678-8.
BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 156 s. ISBN 8024710951.
HEMANN, Chuck a Ken BURBARY. Digital marketing analytics: making sense of consumer data in a digital world. Indianapolis, Ind.: Que, c2013, 364 s. ISBN 978-0-7897-5030-3.
KALOUDA, František. Finanční analýza a řízení podniku. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2015, 287 s. ISBN 978-80-7380-526-5.
MIKULÁŠKOVÁ, Petra a Mirek SEDLÁK. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2015, 408 s. ISBN 978-80-251-4383-4.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VP (23 b.): doc. Tučková:
Co je důvodem zavedení hotelového e-shopu? Je tento e-shop vhodný pro všechny typy hotelů? Zodpovězeno částečně.
OP (25 b.): Ing. Vala:
Myslíte si, že jsou Vámi zvolené komunikační nástroje dostatečné při rozšiřování povědomí o připravovaném internetovém obchodu? Jaká jsou případně Vaše doporučení pro další komunikační nástroje? Zodpovězeno zcela.
Jakým způsobem bude vyřešeno skladování v návaznosti na distribuci? Zodpovězeno zcela.
Doplňující otázky: prof. Ondrčka:
Jakou má hotel záruku, že bude realizována objednávka provedená prostřednictvím e-shopu? Zodpovězeno částečně.
Ing. Dědek, MBA:
Byla diskutována možnost realizace prodeje pobytů přes e-shop, prodává Resort Valachy své pobyty online? Zodpovězeno zcela.