Diplomová práce se zabývá návrhem koncepce zavedení nového výrobku na trh pro vybra-nou firmu. Je rozdělena na část teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část pojednává o novém výrobku, marketingovém mixu a vybraných situačních analýzách. Praktická část zkoumá současný stav a konkurenci prostřednictvím rozborů, doplněna me-todami sběru dat. Projektová část se zabývá kompletním návrhem zpracování projektu za-vedení nového výrobku na trh se zaměřením na vhodný marketingový mix.
Anotace v angličtině
This thesis deals with a proposal of new product introduction on market. It is aimed at cho-sen company. The thesis has its theoretical, analytical and project part. The theoretical part concerns a new product, marketing mix and chosen situation analyses. The practical part explores current state and the competition by analysis and completed by methods of data collection. The project part is concerned with a complete proposal of new product intro-duction on market aimed at appropriate marketing mix.
Klíčová slova
marketingový mix, nový výrobek, cena, propagace, lehotříkolka, SWOT analýza, PEST analýza
Klíčová slova v angličtině
marketing mix, new product, price, promotion, recumbent tricycle, SWOT analysis, PEST analysis
Rozsah průvodní práce
104 s. (21 227)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá návrhem koncepce zavedení nového výrobku na trh pro vybra-nou firmu. Je rozdělena na část teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část pojednává o novém výrobku, marketingovém mixu a vybraných situačních analýzách. Praktická část zkoumá současný stav a konkurenci prostřednictvím rozborů, doplněna me-todami sběru dat. Projektová část se zabývá kompletním návrhem zpracování projektu za-vedení nového výrobku na trh se zaměřením na vhodný marketingový mix.
Anotace v angličtině
This thesis deals with a proposal of new product introduction on market. It is aimed at cho-sen company. The thesis has its theoretical, analytical and project part. The theoretical part concerns a new product, marketing mix and chosen situation analyses. The practical part explores current state and the competition by analysis and completed by methods of data collection. The project part is concerned with a complete proposal of new product intro-duction on market aimed at appropriate marketing mix.
Klíčová slova
marketingový mix, nový výrobek, cena, propagace, lehotříkolka, SWOT analýza, PEST analýza
Klíčová slova v angličtině
marketing mix, new product, price, promotion, recumbent tricycle, SWOT analysis, PEST analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
V systematickém přehledu prezentujte relevantní poznatky z odborné literatury pro zavedení nového produktu na trh a přípravy výrobního procesu.
Praktická část
Popište a analyzujte vybranou firmu.
Zpracujte vhodné analýzy pro vstup nového produktu na trh.
Na základě výsledků provedených analýz vytvořte projekt koncepce zavedení nového výrobku na trh.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
V systematickém přehledu prezentujte relevantní poznatky z odborné literatury pro zavedení nového produktu na trh a přípravy výrobního procesu.
Praktická část
Popište a analyzujte vybranou firmu.
Zpracujte vhodné analýzy pro vstup nového produktu na trh.
Na základě výsledků provedených analýz vytvořte projekt koncepce zavedení nového výrobku na trh.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HULT, G. Tomas. M, William M. PRIDE and O.C. FERRELL. Marketing. 17th ed. Mason, Ohio: South-Western, 2013. 742 p. ISBN 978-128-5092-607.nl{}
JUROVÁ, Marie et al. Výrobní procesy řízené logistikou. 1. Vyd. Brno: BizBooks, 2013, 260 s. ISBN 978-80-265-0059-9.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. Vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6.
MACHKOVÁ, Hana a Věra VÁVROVÁ. Mezinárodní marketing. 4. Vyd. Praha: Grada, 2015, 200 s. ISBN 978-80-247-5366-9.
SHARP, Byron. Marketing: theory, evidence, practice. 1st ed. South Melbourne, Victoria: Oxford University Press, 2013, 609 p. ISBN 0195573552.
TOMEK, Gustav a Věra VÁVROVÁ. Integrované řízení výroby: od operativního řízení výroby k dodavatelskému řetězci. Praha: Grada, 2014,368 s. ISBN 978-80-247-4486-5.
Seznam doporučené literatury
HULT, G. Tomas. M, William M. PRIDE and O.C. FERRELL. Marketing. 17th ed. Mason, Ohio: South-Western, 2013. 742 p. ISBN 978-128-5092-607.nl{}
JUROVÁ, Marie et al. Výrobní procesy řízené logistikou. 1. Vyd. Brno: BizBooks, 2013, 260 s. ISBN 978-80-265-0059-9.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. Vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6.
MACHKOVÁ, Hana a Věra VÁVROVÁ. Mezinárodní marketing. 4. Vyd. Praha: Grada, 2015, 200 s. ISBN 978-80-247-5366-9.
SHARP, Byron. Marketing: theory, evidence, practice. 1st ed. South Melbourne, Victoria: Oxford University Press, 2013, 609 p. ISBN 0195573552.
TOMEK, Gustav a Věra VÁVROVÁ. Integrované řízení výroby: od operativního řízení výroby k dodavatelskému řetězci. Praha: Grada, 2014,368 s. ISBN 978-80-247-4486-5.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Zuzana Tučková, Ph.D. 21 bodů.
Charakterizujte prosím cílovou skupinu daného nového výrobku na trh. Zodpovězeno zcela.
Oponent práce: Ing. Zuzana Virglerová, Ph.D. 18 bodů.
Kde se promítne plánovaná mzda marketingového pracovníka a další formy propagace (např. výstavy, billboardy) v nákladech - viz str. 76 a 77? Zodpovězeno zcela. Jak jste stanovila počet prodaných lehotříkolek pro rok 2017 a 2018 (viz str. 89). Je zde odkaz na podkapitolu, která v práci chybí. Zodpovězeno zcela.
Prof. Ing. Pavel Ondrčka, CSc. Náplň Vaší firmy je hodně heterogenní. Jak to vzniklo? Zodpovězeno zcela.
Ing. Josef Krůžela, CSc. Jaká je právní forma a organizační struktura této firmy? Zodpovězeno zcela.
Ing. Petr Novák, Ph.D. Jak jste postupovala při stanovování nákladů? Zodpovězeno částečně.