Tato diplomová práce se zabývá problematikou procesů servisního oddělení ve firmě XY s.r.o.
Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o pojmech souvisejících s procesem, procesní analýzou, mapování, měření a zlepšování procesů. Teoretická část slouží jako východisko pro praktickou část. V analytické části jsou procesy včetně jejich sub procesů analyzovány a zmapovány. Na základě zjištěných nedostatků je navržen projekt redesignu těchto procesů.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the topic of service department´s processes in the organization XY s.r.o. The diploma theses is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with terms connected with process, process analysis, process mapping, measurement and improvement. The theoretical part serves as a base for the practical part. In the analytical part the processes including their sub process are analysed and mapped. On the bases of recognized imperfections the project of redesign is proposed.
Klíčová slova
proces, procesní analýza, mapování procesů, měření procesů, zlepšování procesů
Klíčová slova v angličtině
process, process analysis, process mapping, process measurement, process improvement
Rozsah průvodní práce
96 s. (131 688 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá problematikou procesů servisního oddělení ve firmě XY s.r.o.
Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o pojmech souvisejících s procesem, procesní analýzou, mapování, měření a zlepšování procesů. Teoretická část slouží jako východisko pro praktickou část. V analytické části jsou procesy včetně jejich sub procesů analyzovány a zmapovány. Na základě zjištěných nedostatků je navržen projekt redesignu těchto procesů.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the topic of service department´s processes in the organization XY s.r.o. The diploma theses is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with terms connected with process, process analysis, process mapping, measurement and improvement. The theoretical part serves as a base for the practical part. In the analytical part the processes including their sub process are analysed and mapped. On the bases of recognized imperfections the project of redesign is proposed.
Klíčová slova
proces, procesní analýza, mapování procesů, měření procesů, zlepšování procesů
Klíčová slova v angličtině
process, process analysis, process mapping, process measurement, process improvement
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě kritické literární rešerše charakterizujte procesy, procesní řízení a redesign procesů.
Praktická část
Analyzujte vybrané procesy servisního oddělení.
Na základě analýzy vytvořte projekt redesignu vybraných procesů.
Vyhodnoťte projekt z pohledu nákladů a očekávaných přínosů.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě kritické literární rešerše charakterizujte procesy, procesní řízení a redesign procesů.
Praktická část
Analyzujte vybrané procesy servisního oddělení.
Na základě analýzy vytvořte projekt redesignu vybraných procesů.
Vyhodnoťte projekt z pohledu nákladů a očekávaných přínosů.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JESTON, John a Johan NELIS. Business process management: practical guidelines to successful implementations. 3rd ed. London: Routledge, 2014, 652 s. ISBN 978-0-415-64176-0.
KOŠTURIAK, Ján a Ján CHAĽ. Inovace: vaše konkurenční výhoda!. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, 164 s. ISBN 978-80-251-1929-7.
LAGUNA, Manuel a Johan MARKLUND. Business process modeling, simulation and design. 2nd ed. Boca Raton: CRC Press, 2013, 509 s. ISBN 978-1-4398-8525-3.
ŘEPA, Václav. Procesně řízená organizace. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 301 s. ISBN 978-80-247-4128-4.
Seznam doporučené literatury
JESTON, John a Johan NELIS. Business process management: practical guidelines to successful implementations. 3rd ed. London: Routledge, 2014, 652 s. ISBN 978-0-415-64176-0.
KOŠTURIAK, Ján a Ján CHAĽ. Inovace: vaše konkurenční výhoda!. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, 164 s. ISBN 978-80-251-1929-7.
LAGUNA, Manuel a Johan MARKLUND. Business process modeling, simulation and design. 2nd ed. Boca Raton: CRC Press, 2013, 509 s. ISBN 978-1-4398-8525-3.
ŘEPA, Václav. Procesně řízená organizace. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 301 s. ISBN 978-80-247-4128-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VP (24 b.): Ing. Novák, Ph.D.:
Byla byste schopna definovat také finanční přínosy Vašich návrhů? Zodpovězeno zcela.
Byly Vaše návrhy již ve firmě aplikovány a došlo již k verifikaci Vašich návrhů? Zodpovězeno zcela.
OP (18 b.): Ing. Slinták, Ph.D.:
Má firma procesní mapu? A pokud ne, tak ji zpracujte a popište. Zodpovězeno zcela.
Doplňující otázky:
Ing. Novák, Ph.D.:
Jak jste určila hodnotu 7 % zvýšení obratu?
Ing. Juřičková, Ph.D.:
Co bylo cílem Vaší práce? A jak budete měřit plnění tohoto cíle? Zodpovězeno částečně.
Ing. Svěrák:
Informační systém Helios firma již vlastní a částka 35 000 Kč se týká pouze implementace změn a rozšíření modulů? Zodpovězeno zcela.
prof. Ondrčka:
Použila jste ve své práci zahraniční zdroje? Zodpovězeno zcela.