Cílem bakalářské práce je využití principů péče o zákazníky ve vybrané firmě, která je porovnána s využitím principů ve firmě Baťa, a. s. Bakalářská práce má dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsána péče o zákazníky, řízení vztahu se zákazníky a konkurenční prostředí s konkurenční výhodou. V praktické části je představena vybraná firma Veltex JG, s. r. o. a popsána péče o zákazníky v této firmě. Následně popsána péče o zákazníky ve firmě Baťa, a. s. do roku 1945. V závěru práce je komparace obou firem a následné doporučení vybrané firmě.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is using principles care about customers in the selected company which is compared with using principles in the company Baťa, a.s. Bachelor thesis has two parts theoretical and practical. In the theoretical part is described care about customers management relations with customers and competitive environment with competitive advantage. In the practical part is introduced choose company Veltex JG, s.r.o. and described care about customers in this company. Subsequently is described care about customers in the company Baťa, a.s. until 1945. In the end is cooperation of both companies and follow recommendation selected company.
Klíčová slova
péče o zákazníky, řízení vztahů se zákazníky, konkurence, služby, konkurenční výhody
Klíčová slova v angličtině
customer care, customer relationship management, competition, services, competitive advantages
Rozsah průvodní práce
61 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce je využití principů péče o zákazníky ve vybrané firmě, která je porovnána s využitím principů ve firmě Baťa, a. s. Bakalářská práce má dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsána péče o zákazníky, řízení vztahu se zákazníky a konkurenční prostředí s konkurenční výhodou. V praktické části je představena vybraná firma Veltex JG, s. r. o. a popsána péče o zákazníky v této firmě. Následně popsána péče o zákazníky ve firmě Baťa, a. s. do roku 1945. V závěru práce je komparace obou firem a následné doporučení vybrané firmě.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is using principles care about customers in the selected company which is compared with using principles in the company Baťa, a.s. Bachelor thesis has two parts theoretical and practical. In the theoretical part is described care about customers management relations with customers and competitive environment with competitive advantage. In the practical part is introduced choose company Veltex JG, s.r.o. and described care about customers in this company. Subsequently is described care about customers in the company Baťa, a.s. until 1945. In the end is cooperation of both companies and follow recommendation selected company.
Klíčová slova
péče o zákazníky, řízení vztahů se zákazníky, konkurence, služby, konkurenční výhody
Klíčová slova v angličtině
customer care, customer relationship management, competition, services, competitive advantages
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Vymezte teoretické klíčové koncepty v oblasti péče o zákazníky.
Praktická část
Analyzujte systém péče o zákazníky ve firmě Veltex JG s.r.o.
Proveďte komparaci zjištěných poznatků analýzy ve firmě Veltex JG s.r.o. se
systémem péče o zákazníky ve společnosti Baťa a.s. do roku 1945.
Na základě provedené komparace navrhněte strategii pro implementaci
zásad péče o zákazníky firmy Baťa a.s. do roku 1945, do firmy Veltex JG s.r.o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Vymezte teoretické klíčové koncepty v oblasti péče o zákazníky.
Praktická část
Analyzujte systém péče o zákazníky ve firmě Veltex JG s.r.o.
Proveďte komparaci zjištěných poznatků analýzy ve firmě Veltex JG s.r.o. se
systémem péče o zákazníky ve společnosti Baťa a.s. do roku 1945.
Na základě provedené komparace navrhněte strategii pro implementaci
zásad péče o zákazníky firmy Baťa a.s. do roku 1945, do firmy Veltex JG s.r.o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAŤA, Tomáš. Úvahy a projevy: mé začátky.1. vyd. Praha: Dobrovský, 2013, 319 s. ISBN 978-80-7390-019-9.
DYCHÉ, Jill. The CRM handbook: a business guide to customer relationship management. Boston: Addison Wesley, c2002. ISBN 9780201730623.
HAZDRA, Adam. Skvělé služby: jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 160 s. ISBN 978-80-247-4711-8.
LEHTINEN, Jarmo. Aktivní CRM: řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 158 s. ISBN 978-80-247-1814-9.
SPÁČIL, Aleš. Péče o zákazníky: Co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 116 s. ISBN 80-247-0514-1.
TOMAŠTÍK, Marek. Personální management firmy Baťa, a.s. Zlín do roku 1939. Teze disertační práce. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011, 38 s. ISBN 978-80-7454-048-6.
Seznam doporučené literatury
BAŤA, Tomáš. Úvahy a projevy: mé začátky.1. vyd. Praha: Dobrovský, 2013, 319 s. ISBN 978-80-7390-019-9.
DYCHÉ, Jill. The CRM handbook: a business guide to customer relationship management. Boston: Addison Wesley, c2002. ISBN 9780201730623.
HAZDRA, Adam. Skvělé služby: jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 160 s. ISBN 978-80-247-4711-8.
LEHTINEN, Jarmo. Aktivní CRM: řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 158 s. ISBN 978-80-247-1814-9.
SPÁČIL, Aleš. Péče o zákazníky: Co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 116 s. ISBN 80-247-0514-1.
TOMAŠTÍK, Marek. Personální management firmy Baťa, a.s. Zlín do roku 1939. Teze disertační práce. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011, 38 s. ISBN 978-80-7454-048-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: Ing. Mgr. Gabriela Culík Končitíková, 21 b.
Které principy považujete za základ "baťovské služby zákazníkovi"? Budou Vámi navrhovaná opatření pro zavedení principu baťovské služby zákazníkovi využita v praxi? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: Ing. Jarosla Sýkora, 22 b.
Jakým způsobem jste pracoval s archivními zdroji? Ve kterých aspektech baťovské služby spatřujete prostor pro implementaci do současného podnikatelského prostředí? ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Tučková:
Jaká je finanční situace společnosti? Ve chvíli, kdy navrhujete opatření, musíte předpokládat, že budou vyžadovat nějaké náklady. Jak vypadají tržby? Víte, kolik firmu stojí jeden zaměstnanec? Jak byste firmě doporučil, aby řešila sezónnost poptávky? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Dr. Horáková:
Máte baťovské ceny? Pokud ne, byl byste pro zavedení? ZODPOVĚZENO ZCELA