Cílem této bakalářské práce je analyzovat zvolenou kreativní strategii facebookového profilu. Určený profil patří přední české potravinářské firmě Hamé s.r.o., která se zabývá výrobou trvanlivých a chlazených potravin. Zúženým výběrem pro analyzování je facebookový profil online časopisu Recepty s chutí. V teoretické části je definován význam internetového marketingu, reklamy na sociálních sítích a prostředí sociální sítě facebook.
V praktické části je představena společnost, její cíle a záměry. Další kapitola zkoumá použité strategie, vyhodnocuje zjištěné informace, analyzuje pomocí výsledků klady a zápory zvolené strategie pro facebookový profil. Závěr práce je věnován možnostem ke zlepšení výkonnosti zkoumaného facebookového profilu.
Anotace v angličtině
The aim of my bachelor thesis is to analyze a designated Facebook profile creative strategy. The target facebook profile belongs to a renowned Czech chilled and preserved food company Hamé s.r.o.. Facebook profile of an online magazine called Recepty s chutí is the target of a detailed analysis. Theoretical part is concerned with the characterizing the significance of the internet marketing strategy, social network advertisements and the facebook environment. The practical part represents the company, its goals and intentions. Next Chapter studies the applied strategies, evaluates the information and with the help of the results, it analyzes the positives and negatives of strategies chosen for facebook profile. Conclusion of my work lies in defining the possibilities for improving the analyzed Facebook profile efficiency.
Klíčová slova
Internet, internetový marketing, sociální sítě, Facebook, formy facebookové reklamy, internetový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Internet, internet marketing, social network, Facebook, form of Facebook
advertising, internet research
Rozsah průvodní práce
77 s. (70 987 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je analyzovat zvolenou kreativní strategii facebookového profilu. Určený profil patří přední české potravinářské firmě Hamé s.r.o., která se zabývá výrobou trvanlivých a chlazených potravin. Zúženým výběrem pro analyzování je facebookový profil online časopisu Recepty s chutí. V teoretické části je definován význam internetového marketingu, reklamy na sociálních sítích a prostředí sociální sítě facebook.
V praktické části je představena společnost, její cíle a záměry. Další kapitola zkoumá použité strategie, vyhodnocuje zjištěné informace, analyzuje pomocí výsledků klady a zápory zvolené strategie pro facebookový profil. Závěr práce je věnován možnostem ke zlepšení výkonnosti zkoumaného facebookového profilu.
Anotace v angličtině
The aim of my bachelor thesis is to analyze a designated Facebook profile creative strategy. The target facebook profile belongs to a renowned Czech chilled and preserved food company Hamé s.r.o.. Facebook profile of an online magazine called Recepty s chutí is the target of a detailed analysis. Theoretical part is concerned with the characterizing the significance of the internet marketing strategy, social network advertisements and the facebook environment. The practical part represents the company, its goals and intentions. Next Chapter studies the applied strategies, evaluates the information and with the help of the results, it analyzes the positives and negatives of strategies chosen for facebook profile. Conclusion of my work lies in defining the possibilities for improving the analyzed Facebook profile efficiency.
Klíčová slova
Internet, internetový marketing, sociální sítě, Facebook, formy facebookové reklamy, internetový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Internet, internet marketing, social network, Facebook, form of Facebook
advertising, internet research
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte rozbor literárních pramenů zaměřených na online marketing a reklamu na sociální síti facebook.
Praktická část
Proveďte analýzu kreativní strategie pro facebookový profil Hamé "Recepty s chutí", identifikujte cíle strategie, publikum, indikátory výkonu, časový harmonogram a zdroje.
Na základě výsledků analýzy navrhněte doporučení pro zlepšení výkonnosti zkoumaného facebookového profilu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte rozbor literárních pramenů zaměřených na online marketing a reklamu na sociální síti facebook.
Praktická část
Proveďte analýzu kreativní strategie pro facebookový profil Hamé "Recepty s chutí", identifikujte cíle strategie, publikum, indikátory výkonu, časový harmonogram a zdroje.
Na základě výsledků analýzy navrhněte doporučení pro zlepšení výkonnosti zkoumaného facebookového profilu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
CIJO, Mark a Erdal GUL. Facebook marketing strategies for small business: a comprehensive guide to help your business reach new heights. 1st ed. Marston Gate: Amazon, c2014, 204 s. ISBN 978-149959124.
MACARTHY, Andrew a Jon FINEGOLD. 500 social media marketing tips: essential advice, hints and strategy for business: Facebook, Twitter, Pinterest, Google+, YouTube, Instagram, LinkedIn, an more!. USA?: [CreateSpace Independent Publishing Platform], 2014, 201 stran. ISBN 978-1482014099.
MARSHALL, Perry S., Keith KRANCE a Tom MELOCHE. Ultimate guide to Facebook advertising: access more than a billion potential customers in 10 minutes: leverage the latest game-changers to pinpoint your most profitable audiences: master strategies and techniques of successful Facebook advertisers. 2nd ed. Irvine: Entrepreneur Press., c2015, 327 s. ISBN 978-1-59918-546-0.
SEVERA, Miroslav a Lukáš KRŠKA. Černá ovce facebooku: --jak (ne)vydělávat na sociálních sítích. 1. vyd. Jindřichův Hradec: Economicus, 2013, 198 s. ISBN 978-80-905214-3-8.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
CIJO, Mark a Erdal GUL. Facebook marketing strategies for small business: a comprehensive guide to help your business reach new heights. 1st ed. Marston Gate: Amazon, c2014, 204 s. ISBN 978-149959124.
MACARTHY, Andrew a Jon FINEGOLD. 500 social media marketing tips: essential advice, hints and strategy for business: Facebook, Twitter, Pinterest, Google+, YouTube, Instagram, LinkedIn, an more!. USA?: [CreateSpace Independent Publishing Platform], 2014, 201 stran. ISBN 978-1482014099.
MARSHALL, Perry S., Keith KRANCE a Tom MELOCHE. Ultimate guide to Facebook advertising: access more than a billion potential customers in 10 minutes: leverage the latest game-changers to pinpoint your most profitable audiences: master strategies and techniques of successful Facebook advertisers. 2nd ed. Irvine: Entrepreneur Press., c2015, 327 s. ISBN 978-1-59918-546-0.
SEVERA, Miroslav a Lukáš KRŠKA. Černá ovce facebooku: --jak (ne)vydělávat na sociálních sítích. 1. vyd. Jindřichův Hradec: Economicus, 2013, 198 s. ISBN 978-80-905214-3-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
vedoucí BP: Mgr. Ing. Barbora Haltofová: 9b.
oponent BP: dr.Kramoliš: 8b.
doc.Tučková: Kdy jste oslovil firmu k získání dat? Zodpovězeno zcela.
Závěr komise: Při zpracování bakalářské práce student zcela nedodržel formální úpravu a nedržel se předepsané šablony. Cíl práce byl v rozporu se zadáním i s názvem práce. V zadání bylo uvedeno mj. identifikovat cíle strategie, indikátory výkonu, časový harmonogram a zdroje - tyto záležitosti v práci chybí. Doporučujeme zvolit nové téma.