Předložená práce se zabývá oblastí marketingu neziskového sektoru s důrazem na tvorbu reklamních kampaní ve veřejném zájmu. Po shrnutí základních teoretických poznatků se práce zaměřuje na organizaci BESIP, jejíž aktivity jsou v praktické části podrobeny analýze. Pro tyto účely je využita zejména SWOT analýza. Druhá polovina praktické části začíná dotazníkovým průzkumem zkoumajícím preference respondentů a jejich povědomí o právních předpisech v oblasti bezpečnosti na silnicích. Na základě informací z tohoto šet-ření je vypracován návrh nové reklamní kampaně.
Anotace v angličtině
This work deals with marketing of non-profit sector with emphasis on creation of adverti-sing campaigns in the public interest. After summarizing the basic theoretical knowledge, the work focuses on BESIP organization which activities are analyzed in analytical part. For this purpose is used SWOT analysis. The second part of analytical part starts with the questionnaire which studies the preferences of respondents and their awareness of legisla-tion in the field of road safety. Based on this informations is created proposal for a new advertising campaign.
Klíčová slova
Reklamní kampaň, marketing, neziskový sektor, bezpečnost v dopravě, BESIP.
Předložená práce se zabývá oblastí marketingu neziskového sektoru s důrazem na tvorbu reklamních kampaní ve veřejném zájmu. Po shrnutí základních teoretických poznatků se práce zaměřuje na organizaci BESIP, jejíž aktivity jsou v praktické části podrobeny analýze. Pro tyto účely je využita zejména SWOT analýza. Druhá polovina praktické části začíná dotazníkovým průzkumem zkoumajícím preference respondentů a jejich povědomí o právních předpisech v oblasti bezpečnosti na silnicích. Na základě informací z tohoto šet-ření je vypracován návrh nové reklamní kampaně.
Anotace v angličtině
This work deals with marketing of non-profit sector with emphasis on creation of adverti-sing campaigns in the public interest. After summarizing the basic theoretical knowledge, the work focuses on BESIP organization which activities are analyzed in analytical part. For this purpose is used SWOT analysis. The second part of analytical part starts with the questionnaire which studies the preferences of respondents and their awareness of legisla-tion in the field of road safety. Based on this informations is created proposal for a new advertising campaign.
Klíčová slova
Reklamní kampaň, marketing, neziskový sektor, bezpečnost v dopravě, BESIP.
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu práce.
Proveďte rozbor současné situace v oblasti marketingové komunikace a propagačních aktivit.
Zhodnoťte výsledky provedeného rozboru a navrhněte možnosti ke zlepšení účinnosti marketingových kampaní.
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu práce.
Proveďte rozbor současné situace v oblasti marketingové komunikace a propagačních aktivit.
Zhodnoťte výsledky provedeného rozboru a navrhněte možnosti ke zlepšení účinnosti marketingových kampaní.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER, 2007. Marketing management. 12. vydání. Praha: Grada Publishing, a. s., 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5. \vsp{1,5mm}
[2] PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ, 2010. Moderní marketingová komunikace. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a. s., 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8. \vsp{1,5mm}
[3] VYSEKALOVÁ, Jitka a Růžena KOMÁRKOVÁ, 2002. Psychologie reklamy. 2. rozšířené a aktualizované vydání. Praha: Grada Publishing a. s., 264 s. ISBN 80-247-0402-1. \vsp{1,5mm}
[4] VYMĚTAL, Š.: Krizová komunikace a komunikace rizika. Praha: Grada, 2009, 176 s. ISBN 978-80-247-2510-9. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER, 2007. Marketing management. 12. vydání. Praha: Grada Publishing, a. s., 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5. \vsp{1,5mm}
[2] PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ, 2010. Moderní marketingová komunikace. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a. s., 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8. \vsp{1,5mm}
[3] VYSEKALOVÁ, Jitka a Růžena KOMÁRKOVÁ, 2002. Psychologie reklamy. 2. rozšířené a aktualizované vydání. Praha: Grada Publishing a. s., 264 s. ISBN 80-247-0402-1. \vsp{1,5mm}
[4] VYMĚTAL, Š.: Krizová komunikace a komunikace rizika. Praha: Grada, 2009, 176 s. ISBN 978-80-247-2510-9. \vsp{1,5mm}