Tématem bakalářské práce je návrh kolekce outdoorové obuvi pro firmu Z-STYLE CZ a.s. V první, teoretické části, je specifikována cílová skupina zákazníků a analýza požadavků pro výběr vhodné outdoorové obuvi. Tato část také obsahuje současnou dokumentaci trekingové obuvi na českém trhu. V druhé, praktické části, je popsán vznik designu od inspirace, návrhů až po zavedení nového vzoru ve vybrané společnosti. Tato část je také doplněna o kolekci vlastního pojetí městského trekkingu.
Anotace v angličtině
Topic of the thesis is the design of outdoor footwear collection for Z-STYLE a.s. The first theoretical part specifies the target customer group and analyses the requirements to selection of proper outdoor footwear. It also includes the description of the current situation on the outdoor market in the Czech Republic. The second, practical part, describes the origin of the design from the inspiration, first drafts and drawings to a sample production in a selected factory. The latter part is enhanced by the collection of the author's own un-derstanding of city trekking.
Klíčová slova
obuv, design obuvi, kolekce, Z-STYLE, trekking
Klíčová slova v angličtině
shoes, shoe design, collection, Z-STYLE, trekking
Rozsah průvodní práce
37 s., 17 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem bakalářské práce je návrh kolekce outdoorové obuvi pro firmu Z-STYLE CZ a.s. V první, teoretické části, je specifikována cílová skupina zákazníků a analýza požadavků pro výběr vhodné outdoorové obuvi. Tato část také obsahuje současnou dokumentaci trekingové obuvi na českém trhu. V druhé, praktické části, je popsán vznik designu od inspirace, návrhů až po zavedení nového vzoru ve vybrané společnosti. Tato část je také doplněna o kolekci vlastního pojetí městského trekkingu.
Anotace v angličtině
Topic of the thesis is the design of outdoor footwear collection for Z-STYLE a.s. The first theoretical part specifies the target customer group and analyses the requirements to selection of proper outdoor footwear. It also includes the description of the current situation on the outdoor market in the Czech Republic. The second, practical part, describes the origin of the design from the inspiration, first drafts and drawings to a sample production in a selected factory. The latter part is enhanced by the collection of the author's own un-derstanding of city trekking.
Klíčová slova
obuv, design obuvi, kolekce, Z-STYLE, trekking
Klíčová slova v angličtině
shoes, shoe design, collection, Z-STYLE, trekking
Zásady pro vypracování
Navrhněte ucelené výtvarné řešení kolekce outdoorové obuvi vycházející
z analýzy trhu a konkrétního zákazníka dané značky. Specifikujte zákaznickou
skupinu, analyzujte požadavky na vhodnou outdoorovou obuv. Dokumentujte
současný stav českého trhu outdoorové obuvi i jeho historii. Řešení
doplňte kresebnými návrhy v rozsahu 15 normo stran, písemnou zprávou o
rozsahu 20 normo stran + obrazové přílohy, doložte střihové řešení i
technický popis. Předložte vytištěný poster 100 x 70 cm, CD-ROM s bakalářskou prací, posterem, prezentaci a obrazovou přílohou dokumentující vaše řešení v minimálním počtu 10 kusů. Na samotném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 ks obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPGE, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křikách. V samotném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (atelier), typ práce, přesný název práce v češtině a angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
Navrhněte ucelené výtvarné řešení kolekce outdoorové obuvi vycházející
z analýzy trhu a konkrétního zákazníka dané značky. Specifikujte zákaznickou
skupinu, analyzujte požadavky na vhodnou outdoorovou obuv. Dokumentujte
současný stav českého trhu outdoorové obuvi i jeho historii. Řešení
doplňte kresebnými návrhy v rozsahu 15 normo stran, písemnou zprávou o
rozsahu 20 normo stran + obrazové přílohy, doložte střihové řešení i
technický popis. Předložte vytištěný poster 100 x 70 cm, CD-ROM s bakalářskou prací, posterem, prezentaci a obrazovou přílohou dokumentující vaše řešení v minimálním počtu 10 kusů. Na samotném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 ks obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPGE, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křikách. V samotném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (atelier), typ práce, přesný název práce v češtině a angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
MORAVEC, Petr a Jaroslav DEĎO. Obuvnické minimum. Ve Zlíně: Střední průmyslová škola kožařská ve Zlíně, 1997, 32 l., [6] l. příl.
MOJETTA, Angelo. Středozemní moře: průvodce podmořským světem. 1. české vyd. Praha: Svojtka & Co., 2005, 167 s. Příručka potápěče. ISBN 80-7352-250-0.
Treking: turistika a hory : treking, VHT, turistika, cykloturistika, alpinismus. Vřesina: SKY, 2010, 8 sv. ISSN 1214-1682. 5x ročně.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 255 s. ISBN 978-80-247-4208-3.
ŠTÝBROVÁ, Miroslava. Boty, botky, botičky. Vyd. 1. Praha: NLN, Nakladatelství Lidové noviny, 2009, 244 s. Dějiny odívání. ISBN 978-80-7106-986-7.
Seznam doporučené literatury
MORAVEC, Petr a Jaroslav DEĎO. Obuvnické minimum. Ve Zlíně: Střední průmyslová škola kožařská ve Zlíně, 1997, 32 l., [6] l. příl.
MOJETTA, Angelo. Středozemní moře: průvodce podmořským světem. 1. české vyd. Praha: Svojtka & Co., 2005, 167 s. Příručka potápěče. ISBN 80-7352-250-0.
Treking: turistika a hory : treking, VHT, turistika, cykloturistika, alpinismus. Vřesina: SKY, 2010, 8 sv. ISSN 1214-1682. 5x ročně.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 255 s. ISBN 978-80-247-4208-3.
ŠTÝBROVÁ, Miroslava. Boty, botky, botičky. Vyd. 1. Praha: NLN, Nakladatelství Lidové noviny, 2009, 244 s. Dějiny odívání. ISBN 978-80-7106-986-7.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Prezentaci teoretické části zvládla studentka na výbornou. Po rozpravě komise vyplynuly některé nedostatky výtvarného řešení. Na otázky komise byla argumentace studentky srozumitelná. Vlastní přínos designového řešení odpovídá hodnocení dobře.