Tato bakalářská práce se věnuje Fashion show Dotek jako eventu, který svou činností pomáhá Centru zdravotní a sociální pomoci Dotek o.p.s., ve Vizovicích. Konkrétně se zaměřuje na tvorbu eventu od jeho počátku až do jeho konce. Dále se také zaměřuje na propagaci eventu směrem k jeho cílovým skupinám. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se marketingového mixu, marketingového komunikačního mixu, event marketingu a obecně prospěšných společností. Nachází se zde také výzkumná otázka. Praktická část obsahuje popis tvorby eventu Fashion show Dotek 2015, analýzu míry spokojenosti návštěvníků s akcí, analýzu využitých forem propagace a možnost jejich efektivnějšího využití. Součástí analýzy je dotazníkové šetření a strukturované rozhovory s otevřenými otázkami. V závěru práce se nacházejí návrhy a doporučení ke zlepšení kvality eventu a zefektivnění propagace eventu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the Fashion show Dotek which is an event helping the Cen-tre of health and social help Dotek in Vizovice. It is particularly focused on the event from the very beginning till the end. It is also focused on promoting the event toward to the tar-get groups. The theoretical part defines terms related to the marketing mix, marketing communications mix, event marketing and non-profit organizations. In this part two re-search questions are stated. The practical part characterizes the Fashion show Dotek 2015 including event creation, rate analysis of visitors' satisfaction with the event, the analysis of the applied forms of promotion and the possibility of effective use. The analysis includes a survey and structured interviews with open questions. In conclusion there are proposals and recommendations made in order to improve the quality and efficiency of the event.
Klíčová slova
Fashion show Dotek, event, obecně prospěšná společnost, dotazníkové šetření, rozhovory, Centrum zdravotní a sociální pomoci Dotek o.p.s. ve Vizovicích, event marketing.
Klíčová slova v angličtině
Fashion show Dotek, event, non-profit organization, questionary survey, interviews, Cen-tre of health and social help Dotek in Vizovice, event marketing.
Rozsah průvodní práce
84 s. (97 050 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se věnuje Fashion show Dotek jako eventu, který svou činností pomáhá Centru zdravotní a sociální pomoci Dotek o.p.s., ve Vizovicích. Konkrétně se zaměřuje na tvorbu eventu od jeho počátku až do jeho konce. Dále se také zaměřuje na propagaci eventu směrem k jeho cílovým skupinám. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se marketingového mixu, marketingového komunikačního mixu, event marketingu a obecně prospěšných společností. Nachází se zde také výzkumná otázka. Praktická část obsahuje popis tvorby eventu Fashion show Dotek 2015, analýzu míry spokojenosti návštěvníků s akcí, analýzu využitých forem propagace a možnost jejich efektivnějšího využití. Součástí analýzy je dotazníkové šetření a strukturované rozhovory s otevřenými otázkami. V závěru práce se nacházejí návrhy a doporučení ke zlepšení kvality eventu a zefektivnění propagace eventu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the Fashion show Dotek which is an event helping the Cen-tre of health and social help Dotek in Vizovice. It is particularly focused on the event from the very beginning till the end. It is also focused on promoting the event toward to the tar-get groups. The theoretical part defines terms related to the marketing mix, marketing communications mix, event marketing and non-profit organizations. In this part two re-search questions are stated. The practical part characterizes the Fashion show Dotek 2015 including event creation, rate analysis of visitors' satisfaction with the event, the analysis of the applied forms of promotion and the possibility of effective use. The analysis includes a survey and structured interviews with open questions. In conclusion there are proposals and recommendations made in order to improve the quality and efficiency of the event.
Klíčová slova
Fashion show Dotek, event, obecně prospěšná společnost, dotazníkové šetření, rozhovory, Centrum zdravotní a sociální pomoci Dotek o.p.s. ve Vizovicích, event marketing.
Klíčová slova v angličtině
Fashion show Dotek, event, non-profit organization, questionary survey, interviews, Cen-tre of health and social help Dotek in Vizovice, event marketing.
Zásady pro vypracování
1.Zpracujte literární rešerši a teoretické východiska k tématu využití eventu v neziskovém sektoru.
2.Stanovte hlavní cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3.Na základě výsledků primárního šetření proveďte analýzu daného eventu.
4.Na základě výsledků šetření formulujte závěry a doporučení pro další ročník.
Zásady pro vypracování
1.Zpracujte literární rešerši a teoretické východiska k tématu využití eventu v neziskovém sektoru.
2.Stanovte hlavní cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3.Na základě výsledků primárního šetření proveďte analýzu daného eventu.
4.Na základě výsledků šetření formulujte závěry a doporučení pro další ročník.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. vydání, Brno: Computer Press a.s., 2011, 486 s., ISBN 978-80-251-3432-0
HEJLOVÁ, Denisa. Public relations. První vydání. Praha: Grada Publishing, 2015, 250 stran. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-5022-4
HORŇÁK, P. a kol. 2007. Marketingová komunikácia. Bratislava : Book&Book, 2007, 359 s. ISBN 978-80969099-5-7
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 271 s. ISBN 978-80-247-4354-7
SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 240 s. Expert (Grada). ISBN 80-247-0564-8
ŠIMKOVÁ, Eva. Management a marketing v praxi neziskových organizací. 3. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2008, 173 s. ISBN 978-80-7041-0837
ŠINDLER, Petr. Event marketing. Jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vydání, Praha: Grada Publishing a.s., 2003, 236 s., ISBN 80-247-0646-6
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. vydání, Brno: Computer Press a.s., 2011, 486 s., ISBN 978-80-251-3432-0
HEJLOVÁ, Denisa. Public relations. První vydání. Praha: Grada Publishing, 2015, 250 stran. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-5022-4
HORŇÁK, P. a kol. 2007. Marketingová komunikácia. Bratislava : Book&Book, 2007, 359 s. ISBN 978-80969099-5-7
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 271 s. ISBN 978-80-247-4354-7
SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 240 s. Expert (Grada). ISBN 80-247-0564-8
ŠIMKOVÁ, Eva. Management a marketing v praxi neziskových organizací. 3. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2008, 173 s. ISBN 978-80-7041-0837
ŠINDLER, Petr. Event marketing. Jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vydání, Praha: Grada Publishing a.s., 2003, 236 s., ISBN 80-247-0646-6
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Mgr. Burgr):
1. Měl dotyčný event nějakého mediálního partnera? Pokud ano koho a v jakém rozsahu? Pokud ne, proč?
2. Podle jakého klíče jste vybírala respondenty pro kvalitativní výzkum? Proč jich bylo jen 6? Je to z Vašeho pohledu dostačující?
3. Na str. 41 uvádíte, že jste natočili spot, který byl prezentován na YT a hlavně ve Zlínském kině Golden Apple Cinema. Nikde dále ve vyhodnocení propagace eventu ani v dotaznících nezkoumáte dopad tohoto komunikačního kanálu. Jaký měla tato komunikace podle Vás dopad? Na jakou cílovou skupinu působila? Doporučujete s ní pokračovat?
V posudku vedoucího byly položeny tyto otázky (vedoucí):