Táto bakalárska práca sa zaoberá efektivitou komunikačných nástrojov využívaných pri propagácii Work &Travel programu Camp Leaders. Práca skúma povedomie cieľovej sku-piny o programe a spôsobe, akým sa o ňom dozvedá. Rovnakým spôsobom preveruje aj povedomie o konkurencii. Ďalej zisťuje cieľovou skupinou najčastejšie využívané komuni-kačné kanály.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the efficiency of the communication tools used in the pro-motion of the Work & Travel program Camp Leaders. The thesis examines the awareness of the target group of the program and the way it learns about program's existence. It also scrutinize the awareness of the competition in the same way and explores the most frequen-tly used communication channels of the target group.
Work & Travel programs, Camp Leaders, efficiency, communication tools, marketing communications, promotion
Rozsah průvodní práce
69 s. (99 484 znakov)
Jazyk
SK
Anotace
Táto bakalárska práca sa zaoberá efektivitou komunikačných nástrojov využívaných pri propagácii Work &Travel programu Camp Leaders. Práca skúma povedomie cieľovej sku-piny o programe a spôsobe, akým sa o ňom dozvedá. Rovnakým spôsobom preveruje aj povedomie o konkurencii. Ďalej zisťuje cieľovou skupinou najčastejšie využívané komuni-kačné kanály.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the efficiency of the communication tools used in the pro-motion of the Work & Travel program Camp Leaders. The thesis examines the awareness of the target group of the program and the way it learns about program's existence. It also scrutinize the awareness of the competition in the same way and explores the most frequen-tly used communication channels of the target group.
Work & Travel programs, Camp Leaders, efficiency, communication tools, marketing communications, promotion
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska týkající se nástrojů marketingové komunikace.
2. Stanovte hlavní cíl, dílčí cíle, metody a výzkumné otázky práce.
3. Stručně charekterizujte program Camp Leaders a na základě svých zjištění ze sekundárních zdrojů analyzujte současný stav a využití nástrojů marketingové komunikace daného programu.
4. Na základě výsledků primárního marketingového výzkumu analyzujte efektivitu využívaných nástrojů marketingové komunikace programu Camp Leaders.
5. Na základě zjištěných údajů formulujte závěry a navrhněte doporučení vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace daného programu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska týkající se nástrojů marketingové komunikace.
2. Stanovte hlavní cíl, dílčí cíle, metody a výzkumné otázky práce.
3. Stručně charekterizujte program Camp Leaders a na základě svých zjištění ze sekundárních zdrojů analyzujte současný stav a využití nástrojů marketingové komunikace daného programu.
4. Na základě výsledků primárního marketingového výzkumu analyzujte efektivitu využívaných nástrojů marketingové komunikace programu Camp Leaders.
5. Na základě zjištěných údajů formulujte závěry a navrhněte doporučení vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace daného programu.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003, 275 s. ISBN 80-7226-811-2
KOTLER, Philip. Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2003, 203 s. ISBN 80-7261-082-1
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 277 s. ISBN 802470966x
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 80-86898-48-2
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing obchodní firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 232 s. ISBN 978-80-247-2049-4
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003, 275 s. ISBN 80-7226-811-2
KOTLER, Philip. Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2003, 203 s. ISBN 80-7261-082-1
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 277 s. ISBN 802470966x
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 80-86898-48-2
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing obchodní firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 232 s. ISBN 978-80-247-2049-4
Přílohy volně vložené
1 disketa
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Mgr. Akrmanová):
1. Jaký je Váš názor na umístění brand stojanů / displejů s letáky či tištěným newsletterem / promo magazínem na VŠ v prostorách jednotlivých fakult?
2. Vykazuje komunikace Work & Travel programů sezónnost?
3. Jakým způsobem lze rozšířit on-line komunikace společnosti Camp Leaders?
Studentka zodpověděla položené otázky.