Bakalářská práce "Efektivita nastavení organizace festivalu Jeden svět a jeho vnímání v Ústí nad Orlicí" má za cíl vyzkoumat, zda je organizace festivalu v Ústí nad Orlicí úspěšná, případně, kde jsou její nedostatky. Také jak je festival jeho návštěvníky vnímán a zdali je možné jej již považovat za neoddělitelnou součást kulturního života města.
Práce má dvě části. První se zaměřuje na obecné a teoretické vysvětlení pojmů a informací, které jsou pak již konkrétně popisovány v druhé praktické části.
Primárně jsou z teoretického hlediska rozebírány pojmy z oblasti marketingu, a to i z neziskové oblasti. Dále práce pojednává o využitých výzkumných metodách pro dosa-žení stanoveného cíle. Z praktického hlediska je již sledován samotný festival a jeho prvky od historie, zakladatelů až po organizaci v Ústí nad Orlicí. V závěru druhé části dochází k porovnávání výsledků z uspořádaných výzkumů a jeho vyhodnocování.
Anotace v angličtině
The objective of the bachelor thesis "The Effectiveness of the Organisation of the One World Festival and its Perceived Impact of the People of Usti nad Orlici" is to research whether the organisation of the festival in Usti nad Orlici is successful. One of the aims is to analyse any shortcomings it may have, how visitors of the festival perceive it, and if is possible to consider it as an integral component of the cultural life of Usti.
The thesis has two parts. The first one is focused on general and theoretical explanations of the concepts and imparting additional information, which is then consolidated in the sec-ond practical part.
Primarily, there are concepts from a marketing aspect and also from marketing for non-profit organisations. The next part is about the methodology which is used to achieve the objectives of this thesis. From a practical viewpoint, there is a decsription of the festival and its elements from history, from the original founder, up until its organisation in Usti nad Orlici. At the end of the second part, the results are compared with both types of re-search concluding with an evaluation and summary.
Klíčová slova
filmový festival, neziskový sektor, event marketing, Jeden svět, hloubkový rozhovor
Klíčová slova v angličtině
film festival, non-profit sector, event marketing, One World, in-depth interview
Rozsah průvodní práce
70 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce "Efektivita nastavení organizace festivalu Jeden svět a jeho vnímání v Ústí nad Orlicí" má za cíl vyzkoumat, zda je organizace festivalu v Ústí nad Orlicí úspěšná, případně, kde jsou její nedostatky. Také jak je festival jeho návštěvníky vnímán a zdali je možné jej již považovat za neoddělitelnou součást kulturního života města.
Práce má dvě části. První se zaměřuje na obecné a teoretické vysvětlení pojmů a informací, které jsou pak již konkrétně popisovány v druhé praktické části.
Primárně jsou z teoretického hlediska rozebírány pojmy z oblasti marketingu, a to i z neziskové oblasti. Dále práce pojednává o využitých výzkumných metodách pro dosa-žení stanoveného cíle. Z praktického hlediska je již sledován samotný festival a jeho prvky od historie, zakladatelů až po organizaci v Ústí nad Orlicí. V závěru druhé části dochází k porovnávání výsledků z uspořádaných výzkumů a jeho vyhodnocování.
Anotace v angličtině
The objective of the bachelor thesis "The Effectiveness of the Organisation of the One World Festival and its Perceived Impact of the People of Usti nad Orlici" is to research whether the organisation of the festival in Usti nad Orlici is successful. One of the aims is to analyse any shortcomings it may have, how visitors of the festival perceive it, and if is possible to consider it as an integral component of the cultural life of Usti.
The thesis has two parts. The first one is focused on general and theoretical explanations of the concepts and imparting additional information, which is then consolidated in the sec-ond practical part.
Primarily, there are concepts from a marketing aspect and also from marketing for non-profit organisations. The next part is about the methodology which is used to achieve the objectives of this thesis. From a practical viewpoint, there is a decsription of the festival and its elements from history, from the original founder, up until its organisation in Usti nad Orlici. At the end of the second part, the results are compared with both types of re-search concluding with an evaluation and summary.
Klíčová slova
filmový festival, neziskový sektor, event marketing, Jeden svět, hloubkový rozhovor
Klíčová slova v angličtině
film festival, non-profit sector, event marketing, One World, in-depth interview
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické poznatky o marketingových komunikacích se specializací na eventový marketing
2. Formulujte cíl, metody a výzkumnou otázku práce
3. Na základě výsledků primárního výzkumu analyzujte efektivitu nastavení organizace festivalu Jeden svět v Ústí nad Orlicí
4. Na základě výsledků šetření formulujte závěry a doporučení pro organizaci následujících ročníků festivalu Jeden svět v Ústí nad Orlicí
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické poznatky o marketingových komunikacích se specializací na eventový marketing
2. Formulujte cíl, metody a výzkumnou otázku práce
3. Na základě výsledků primárního výzkumu analyzujte efektivitu nastavení organizace festivalu Jeden svět v Ústí nad Orlicí
4. Na základě výsledků šetření formulujte závěry a doporučení pro organizaci následujících ročníků festivalu Jeden svět v Ústí nad Orlicí
Seznam doporučené literatury
HANNAGAN, Tim. Marketing pro neziskový sektor. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1996, 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. 2., aktualiz. vyd. Praha: Portál, 2008, 407 s. ISBN 978-80-7367-485-4.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
LATTENBERG, Vivien. Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem: příručka pro organizátory. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, v, 257 s. ISBN 978-80-251-2397-3.
RYAN, Damian. Understanding digital marketing: marketing strategies for engaging the digital generation. 3rd ed. London: Kogan Page, 2014, xx, 409 s. ISBN 978-0-7494-7102-6.
Seznam doporučené literatury
HANNAGAN, Tim. Marketing pro neziskový sektor. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1996, 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. 2., aktualiz. vyd. Praha: Portál, 2008, 407 s. ISBN 978-80-7367-485-4.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
LATTENBERG, Vivien. Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem: příručka pro organizátory. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, v, 257 s. ISBN 978-80-251-2397-3.
RYAN, Damian. Understanding digital marketing: marketing strategies for engaging the digital generation. 3rd ed. London: Kogan Page, 2014, xx, 409 s. ISBN 978-0-7494-7102-6.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent - RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.):
1. S jakými výhodami a nevýhodami bude spojeno zatraktivnění výstav pořádáním vernisáže?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Formulujte tři klíčová doporučení organizátorům festivalu Jeden svět v mikroregionu, který má občanské iniciativy, ale zatím žádný festival neorganizoval. Bude v prvních třech doporučení právě pro digitální marketing?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. Měnit aranžmá doprovodného programu (Fair trade produkty apod.) je v kompetenci místních organizátorů nebo centrály Člověka v tísni?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.