Bakalářská práce, "Marketingový mix družstva IRISA Vsetín s akcentem na nové formy marketingových komunikací" se zabývá zhodnocením marketingového mixu a dalším doporučením. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku marketingového mixu, dále pak na komunikaci se zákazníky. Největší část práce je zaměřena na marketingový mix. Jaké oblasti by měly být v marketingovém mixu uvedeny a na co v každé oblasti zaměřit.
V praktické části je sestaven marketingový mix na konkrétní podnikatelský subjekt.Je uvedeno, jaký je marketingový mix firmy v současné době a doporučení pro zlepšení.
V závěru jsou shrnuta všechna podstatná data, která vychází z analyzovaného marketingového mixu a dotazníkového šetření. Dále se práce zaměřuje na možnosti změn pro vývoj firmy.
Anotace v angličtině
This Bachelor's thesis, "Cooperative marketing mix ofthe IRISA Vsetín withanemphasisfornewformsof marketing commnunications" deals with the evaluation of the marketing mix and further recommendations. The theoretical part focuses on the characteristics of the marketing mix, as well as communication with customers. The largest part of the work focuses on the marketing mix. What areas should be specified in the marketing mix, and what each area of focus.
The practical part of a marketing mix to specific businesses. It stated, what is the company's marketing mix today, and recommendations for improvement.
The conclusion summarizes all significant data, which is based on the analyzed marketing mix and survey. The thesis focuses on the possibilities for development of the company changes.
Bakalářská práce, "Marketingový mix družstva IRISA Vsetín s akcentem na nové formy marketingových komunikací" se zabývá zhodnocením marketingového mixu a dalším doporučením. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku marketingového mixu, dále pak na komunikaci se zákazníky. Největší část práce je zaměřena na marketingový mix. Jaké oblasti by měly být v marketingovém mixu uvedeny a na co v každé oblasti zaměřit.
V praktické části je sestaven marketingový mix na konkrétní podnikatelský subjekt.Je uvedeno, jaký je marketingový mix firmy v současné době a doporučení pro zlepšení.
V závěru jsou shrnuta všechna podstatná data, která vychází z analyzovaného marketingového mixu a dotazníkového šetření. Dále se práce zaměřuje na možnosti změn pro vývoj firmy.
Anotace v angličtině
This Bachelor's thesis, "Cooperative marketing mix ofthe IRISA Vsetín withanemphasisfornewformsof marketing commnunications" deals with the evaluation of the marketing mix and further recommendations. The theoretical part focuses on the characteristics of the marketing mix, as well as communication with customers. The largest part of the work focuses on the marketing mix. What areas should be specified in the marketing mix, and what each area of focus.
The practical part of a marketing mix to specific businesses. It stated, what is the company's marketing mix today, and recommendations for improvement.
The conclusion summarizes all significant data, which is based on the analyzed marketing mix and survey. The thesis focuses on the possibilities for development of the company changes.
1. Zpracujte literární rešerši k danému tématu. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujete cíl práce a výzkumné otázky.
2. Představte analyzovaný subjekt a realizujte analýzu konkurence.
3. Realizujte dotazníkové šetření vztahující se k Vaší práci
4. Vyhodnoťte a interpretujte informace získané analýzami a vyvoďte doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši k danému tématu. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujete cíl práce a výzkumné otázky.
2. Představte analyzovaný subjekt a realizujte analýzu konkurence.
3. Realizujte dotazníkové šetření vztahující se k Vaší práci
4. Vyhodnoťte a interpretujte informace získané analýzami a vyvoďte doporučení.
Seznam doporučené literatury
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 277 s. Expert (Grada). ISBN 80-247-0966-x.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2005, 111 s., [8] s. barev. obr. příl. ISBN 80-7261-129-1.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003, 581 s., [16] s. barev. obr. příl. Expert (Grada). ISBN 80-247-0254-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3622-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing a reklama: učební text. Vyd. 1. Ve Zlíně: Univerzita Tomáše
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
Seznam doporučené literatury
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 277 s. Expert (Grada). ISBN 80-247-0966-x.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2005, 111 s., [8] s. barev. obr. příl. ISBN 80-7261-129-1.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003, 581 s., [16] s. barev. obr. příl. Expert (Grada). ISBN 80-247-0254-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3622-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing a reklama: učební text. Vyd. 1. Ve Zlíně: Univerzita Tomáše
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Mgr. Akrmanová):
akým způsobem byste doporučila budovat vyšší povědomí o značce ve vztahu k uváděnému mixu "7P"? Jaký má packaging vliv na povědomí o značce?
" Proč nedoporučujete zavedení e-shopu, když z výzkumu konkurentů vyplývá jednoznačně, že tento distribuční kanál využívají?
" V čem vidíte klady a zápory komunikace firmy IRISA prostřednictvím sociální sítě Facebook?