Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací zvolené značky. V první části jsou popsána teoretická východiska dané problematiky. Je zde definován marketing, marketin-gový mix, komunikační mix a rovněž výzkum. V praktické části je popsána pekárna, na kterou je práce aplikována. Součástí práce je analýza komunikačního mixu a dotazníkové šetření, jehož výsledky vedou k návrhům na optimalizaci komunikačního mixu v pekárně.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is marketing communication of a selected brand. The first part describes theoretical solutions to the given issue. It includes a description of concepts such as marketing, marketing mix, communication mix as well as information about the research. The practical part describes the bakery studied under this research. Part of this work aimed to analyse the communication mix and surveys. The results led to a proposal to optimize communication mix in the bakery.
Marketing, marketing mix, brand, product, communication mix, advertising, sponsorship, direct marketing, personal selling, research, respondent, product, price, promotion, distribu-tion, questionnaire.
Rozsah průvodní práce
65
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací zvolené značky. V první části jsou popsána teoretická východiska dané problematiky. Je zde definován marketing, marketin-gový mix, komunikační mix a rovněž výzkum. V praktické části je popsána pekárna, na kterou je práce aplikována. Součástí práce je analýza komunikačního mixu a dotazníkové šetření, jehož výsledky vedou k návrhům na optimalizaci komunikačního mixu v pekárně.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is marketing communication of a selected brand. The first part describes theoretical solutions to the given issue. It includes a description of concepts such as marketing, marketing mix, communication mix as well as information about the research. The practical part describes the bakery studied under this research. Part of this work aimed to analyse the communication mix and surveys. The results led to a proposal to optimize communication mix in the bakery.
Marketing, marketing mix, brand, product, communication mix, advertising, sponsorship, direct marketing, personal selling, research, respondent, product, price, promotion, distribu-tion, questionnaire.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické východisko k tématu práce a definujte základní pojmy, cíl a metodiku práce.
2. Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve zvoleném pekařství. Popište marketingové cíle pekařství.
3. Zpracujte marketingový výzkum u CS, vyvoďte závěry.
4. Ze zjištěných dat navrhněte postup k využívání efektivních komunikačních nástrojů k tvorbě značky zvoleného pekařství.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické východisko k tématu práce a definujte základní pojmy, cíl a metodiku práce.
2. Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve zvoleném pekařství. Popište marketingové cíle pekařství.
3. Zpracujte marketingový výzkum u CS, vyvoďte závěry.
4. Ze zjištěných dat navrhněte postup k využívání efektivních komunikačních nástrojů k tvorbě značky zvoleného pekařství.
Seznam doporučené literatury
CLOW, Kenneth E a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, xx, 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
PELSMACKER, Patrick de. Marketingová komunikace. Praha: Grada, c2003, 581 s., [16] s. barev. obr. příl. ISBN 80-247-0254-1.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
KOTLER, Philip. Marketing. Praha: Grada, c2004, 855 s. ISBN 978-80-247-0513-2.
KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. Grada, Praha, 2006. ISBN 80-247-0966-x.
Seznam doporučené literatury
CLOW, Kenneth E a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, xx, 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
PELSMACKER, Patrick de. Marketingová komunikace. Praha: Grada, c2003, 581 s., [16] s. barev. obr. příl. ISBN 80-247-0254-1.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
KOTLER, Philip. Marketing. Praha: Grada, c2004, 855 s. ISBN 978-80-247-0513-2.
KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. Grada, Praha, 2006. ISBN 80-247-0966-x.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
Jakým způsobem lze provést ohodnocení konkrétního interního faktoru či podnikového výsledku, aby jej bylo možno označit za silnou anebo slabou stránku?
Jak vypadalo rozložení odpovědí na otázku č. 11 v jednotlivých segmentech respondentů, určených kritériem "věk", když komentujemte výsledek jako funkci věku?
Z jakých zdrojů jste se inspirovala pro stanovení hranice pozitinvích odpovědí v jednotlivých hypotézách?
Studentka zodpověděla položené otázky.