Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci mezinárodního hudebního festivalu Setkání muzikantů v Bílých Karpatech. V teoretické části se práce zabývá definicí kultury a marketingu, vytyčením marketingového a komunikačního mixu hudebních festivalů obecně. V praktické části jsou tyto teoretické možnosti aplikovány na uvedený hudební festival probíhající ve Valašských Kloboukách. Je popsána a zhodnocena jeho propagace.
Anotace v angličtině
This bachelor work is direct at the marketing communication of the international musical festival "Setkání muzikantů v Bílých Karpatech". The main topic of the theoretical part of this bachelor work is definition of culture and marketing and marketing and communication mix of musical festivals generally. The theoretical occasions are applied in the practical part of the bachelor work for the musical festival in Valašské Klobouky. There are described and evaluated its promotion.
Klíčová slova
Kultura, hudba, hudební festival, marketing, marketingový mix, komunikační mix.
Klíčová slova v angličtině
Culture, musical festival, marketing, marketing mix, communication mix.
Rozsah průvodní práce
60
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci mezinárodního hudebního festivalu Setkání muzikantů v Bílých Karpatech. V teoretické části se práce zabývá definicí kultury a marketingu, vytyčením marketingového a komunikačního mixu hudebních festivalů obecně. V praktické části jsou tyto teoretické možnosti aplikovány na uvedený hudební festival probíhající ve Valašských Kloboukách. Je popsána a zhodnocena jeho propagace.
Anotace v angličtině
This bachelor work is direct at the marketing communication of the international musical festival "Setkání muzikantů v Bílých Karpatech". The main topic of the theoretical part of this bachelor work is definition of culture and marketing and marketing and communication mix of musical festivals generally. The theoretical occasions are applied in the practical part of the bachelor work for the musical festival in Valašské Klobouky. There are described and evaluated its promotion.
Klíčová slova
Kultura, hudba, hudební festival, marketing, marketingový mix, komunikační mix.
Klíčová slova v angličtině
Culture, musical festival, marketing, marketing mix, communication mix.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o marketingu a marketingových komunikacích v oblasti kulturních akcí. Formulujte cíle práce a výzkumné otázky.
2. Zpracujte analýzu stávajících komunikačních aktivit hudebního festivalu Setkání muzikantů v Bílých Karpatech. Zhodnoťte efektivitu užívaných komunikačních nástrojů s ohledem na cílovou skupinu.
3. Na základě výsledků analýzy představte stručný nástin možných změn v marketingové komunikaci festivalu Setkání muzikantů v Bílých Karpatech.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o marketingu a marketingových komunikacích v oblasti kulturních akcí. Formulujte cíle práce a výzkumné otázky.
2. Zpracujte analýzu stávajících komunikačních aktivit hudebního festivalu Setkání muzikantů v Bílých Karpatech. Zhodnoťte efektivitu užívaných komunikačních nástrojů s ohledem na cílovou skupinu.
3. Na základě výsledků analýzy představte stručný nástin možných změn v marketingové komunikaci festivalu Setkání muzikantů v Bílých Karpatech.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing kultury: divadlo, koncerty, publikum, veřejnost. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2012, 198 s. ISBN 978-80-87500-17-0.
JANEČKOVÁ, Lidmila a Miroslava VAŠTÍKOVÁ. Marketing měst a obcí. Vyd. 1. Praha: Grada, 1999, 178 s., [2] obrazové přílohy. Města a obce. ISBN 80-7169-750-8.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3622-8.
TAJTÁKOVÁ, Mária. Marketing kultúry: Ako osloviť a udržať si publikum. 1. vyd.: Eurokódex, 2010. ISBN 9788089447299.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing kultury: divadlo, koncerty, publikum, veřejnost. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2012, 198 s. ISBN 978-80-87500-17-0.
JANEČKOVÁ, Lidmila a Miroslava VAŠTÍKOVÁ. Marketing měst a obcí. Vyd. 1. Praha: Grada, 1999, 178 s., [2] obrazové přílohy. Města a obce. ISBN 80-7169-750-8.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3622-8.
TAJTÁKOVÁ, Mária. Marketing kultúry: Ako osloviť a udržať si publikum. 1. vyd.: Eurokódex, 2010. ISBN 9788089447299.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (dr. Wroblowská):
" Zmiňujete, že organizátoři nečlení klasicky své mecenáše. Navrhovala byste to změnit, pokud ano proč?
" Jakým způsobem byste doporučila předcházet tomu, aby akce nekolidovala s jinými místními či regionálními eventy?
" Jaký text byste formulovala do Direct mailu a jak byste ho graficky upravila, aby sloužil k oslovení VIP hostů, sponzorů a médií?