Cílem diplomové práce je vytvoření vhodného podnikatelského plánu pro novou koncertní agenturu působící na trhu kulturních produktů. Teoretická část práce poskytuje teoretická východiska týkající se strategického plánování, podnikatelského plánu a marketingu kultury. Jako podklad pro nastavení podnikatelského plánu slouží praktická část práce, která se zabývá analýzou trhu.
Anotace v angličtině
The objective of the thesis is a selection of appropriate business plan for new concert agency on the market of culture products. The basis for the selection are set in the theoretical part about strategic planning, business plan and arts marketing. Resources for the business plan are presented in practical part of the thesis filled with market analysis.
strategic planning, business plan, marketing strategy, arts marketing, concert agency
Rozsah průvodní práce
104 s. (163 996 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je vytvoření vhodného podnikatelského plánu pro novou koncertní agenturu působící na trhu kulturních produktů. Teoretická část práce poskytuje teoretická východiska týkající se strategického plánování, podnikatelského plánu a marketingu kultury. Jako podklad pro nastavení podnikatelského plánu slouží praktická část práce, která se zabývá analýzou trhu.
Anotace v angličtině
The objective of the thesis is a selection of appropriate business plan for new concert agency on the market of culture products. The basis for the selection are set in the theoretical part about strategic planning, business plan and arts marketing. Resources for the business plan are presented in practical part of the thesis filled with market analysis.
strategic planning, business plan, marketing strategy, arts marketing, concert agency
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o strategickém plánování, podnikatelském plánu a marketingu kultury. Objasněte specifika marketingu hudebních vystoupení a jeho cílové skupiny. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte výzkumné otázky a cíle práce.
2. Proveďte analýzu tržního prostředí za použití SWOT analýzy, Porterovy analýzy a segmentace zákazníků.
3. Na základě výsledků analýz formulujte komplexní návrh podnikatelského plánu.
4. Vyvoďte závěry, doporučení, limity a možnosti realizace podnikatelského záměru.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o strategickém plánování, podnikatelském plánu a marketingu kultury. Objasněte specifika marketingu hudebních vystoupení a jeho cílové skupiny. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte výzkumné otázky a cíle práce.
2. Proveďte analýzu tržního prostředí za použití SWOT analýzy, Porterovy analýzy a segmentace zákazníků.
3. Na základě výsledků analýz formulujte komplexní návrh podnikatelského plánu.
4. Vyvoďte závěry, doporučení, limity a možnosti realizace podnikatelského záměru.
Seznam doporučené literatury
FOTR, Jiří. Tvorba strategie a strategické plánování: teorie a praxe. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 381 s. ISBN 978-80-247-3985-4.
SRPOVÁ, Jitka. Podnikatelský plán a strategie. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 194 s. ISBN 978-80-247-4103-1.
KORÁB, Vojtěch a Mária REŽŇÁKOVÁ. Podnikatelský plán. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2007, 216 s. ISBN 978-80-251-1605-0.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
BAČUVČÍK, Radim. Marketing kultury: divadlo, koncerty, publikum, veřejnost. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2012, 198 s. ISBN 978-80-87500-17-0.
Seznam doporučené literatury
FOTR, Jiří. Tvorba strategie a strategické plánování: teorie a praxe. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 381 s. ISBN 978-80-247-3985-4.
SRPOVÁ, Jitka. Podnikatelský plán a strategie. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 194 s. ISBN 978-80-247-4103-1.
KORÁB, Vojtěch a Mária REŽŇÁKOVÁ. Podnikatelský plán. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2007, 216 s. ISBN 978-80-251-1605-0.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
BAČUVČÍK, Radim. Marketing kultury: divadlo, koncerty, publikum, veřejnost. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2012, 198 s. ISBN 978-80-87500-17-0.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (dr. Banyár):
1. Obhajte profilaci cílové skupiny a její potenciál.
2. Sál klubu Mír (dle s. 72) má kapacitu 400 návštěvníků. Kolik předpokládáte akcí při jednotlivých variantách finančního plánu měsíčně / ročně? Určete bod zlomu, při kterém začne být agentura zisková při průměrné návštěvnosti a vámi plánovaném počtu akcí.
V posudku vedoucího byly položeny tyto otázky (doc.Bačuvčík):
1. V práci je zmiňována možnost získání vlastních koncertních prostor. Za jakých okolností, kdy a jakým způsobem by k tomu mohlo dojít?