Diplomová práce nese název "Interní komunikace firmy Bosch Diesel s.r.o." a jejím cílem je analyzovat současný stav interní komunikace ve firmě a na základě výsledků analýzy navrhnout změny pro zlepšení interní komunikace. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska z oblasti komunikace a firemní komunikace, jsou zde také vysvětleny základní pojmy. V rámci praktické části práce je vytvořen přehled komunikačních nástrojů firmy, dále je provedena analýza interní komunikace pomocí několika metod: SWOT analýzy, průzkumu spokojenosti zaměstnanců s interní komunikací a strukturovaných rozhovorů. Na základě výsledků analýzy je v projektové části předložen návrh opatření na zlepšení interní komunikace firmy.
Anotace v angličtině
This thesis is entitled "Internal communication of Bosch Diesel s.r.o." and its aim is to analyze current state of internal communication within the company and based on the results of the analysis suggest measures for improving of the internal communication. The theoretical part describes theoretical background from the area of communication and internal communication. Basic terms from the communication area are explained as well. Within the practical part is created overview of communication tools in the company, in addition to that, the analysis of internal communication is done by several methods: SWOT analysis, survey among associates about internal communication and structured interviews. Based on the results of the analysis are suggested measures for improving of the internal communication within the company.
Klíčová slova
interní komunikace, komunikace, analýza, informační média
Klíčová slova v angličtině
internal communication, communication, analysis, informational media
Rozsah průvodní práce
99 s. (142 409 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce nese název "Interní komunikace firmy Bosch Diesel s.r.o." a jejím cílem je analyzovat současný stav interní komunikace ve firmě a na základě výsledků analýzy navrhnout změny pro zlepšení interní komunikace. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska z oblasti komunikace a firemní komunikace, jsou zde také vysvětleny základní pojmy. V rámci praktické části práce je vytvořen přehled komunikačních nástrojů firmy, dále je provedena analýza interní komunikace pomocí několika metod: SWOT analýzy, průzkumu spokojenosti zaměstnanců s interní komunikací a strukturovaných rozhovorů. Na základě výsledků analýzy je v projektové části předložen návrh opatření na zlepšení interní komunikace firmy.
Anotace v angličtině
This thesis is entitled "Internal communication of Bosch Diesel s.r.o." and its aim is to analyze current state of internal communication within the company and based on the results of the analysis suggest measures for improving of the internal communication. The theoretical part describes theoretical background from the area of communication and internal communication. Basic terms from the communication area are explained as well. Within the practical part is created overview of communication tools in the company, in addition to that, the analysis of internal communication is done by several methods: SWOT analysis, survey among associates about internal communication and structured interviews. Based on the results of the analysis are suggested measures for improving of the internal communication within the company.
Klíčová slova
interní komunikace, komunikace, analýza, informační média
Klíčová slova v angličtině
internal communication, communication, analysis, informational media
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k danému tématu, definujte cíl a metodiku práce.
2. Popište současný stav interní komunikace ve zvolené firmě a zpracujte přehled komunikačních nástrojů firmy.
3. Proveďte SWOT analýzu interní komunikace firmy.
4. Pomocí kvantitativních metod proveďte průzkum spokojenosti zaměstnanců s interní komunikací firmy s cílem analyzovat úroveň interní komunikace.
5. Na základě výsledků analýzy navrhněte opatření pro zlepšení interní komunikace ve firmě.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k danému tématu, definujte cíl a metodiku práce.
2. Popište současný stav interní komunikace ve zvolené firmě a zpracujte přehled komunikačních nástrojů firmy.
3. Proveďte SWOT analýzu interní komunikace firmy.
4. Pomocí kvantitativních metod proveďte průzkum spokojenosti zaměstnanců s interní komunikací firmy s cílem analyzovat úroveň interní komunikace.
5. Na základě výsledků analýzy navrhněte opatření pro zlepšení interní komunikace ve firmě.
Seznam doporučené literatury
HLOUŠKOVÁ, Ivana. Vnitrofiremní komunikace. Vyd. 1. Praha: Grada, 1998, 103 s. ISBN 80-7169-550-5.
HOLÁ, Jana. Interní komunikace ve firmě. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2006, vi, 170 s. ISBN 80-251-1250-0.
HOLÁ, Jana. Jak zlepšit interní komunikaci: vyhněte se zbytečným škodám, odchodu zaměstnanců a ztrátě zákazníků. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, vi, 317 s. ISBN 978-80-251-2636-3.
JANDA, Patrik. Vnitrofiremní komunikace: nástroje pro úspěšné fungování firmy. Praha: Grada, 2004, 128 s. ISBN 80-247-0781-0.
VYMĚTAL, Jan. Průvodce úspěšnou komunikací: efektivní komunikace v praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 322 s. ISBN 978-80-247-2614-4.
Seznam doporučené literatury
HLOUŠKOVÁ, Ivana. Vnitrofiremní komunikace. Vyd. 1. Praha: Grada, 1998, 103 s. ISBN 80-7169-550-5.
HOLÁ, Jana. Interní komunikace ve firmě. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2006, vi, 170 s. ISBN 80-251-1250-0.
HOLÁ, Jana. Jak zlepšit interní komunikaci: vyhněte se zbytečným škodám, odchodu zaměstnanců a ztrátě zákazníků. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, vi, 317 s. ISBN 978-80-251-2636-3.
JANDA, Patrik. Vnitrofiremní komunikace: nástroje pro úspěšné fungování firmy. Praha: Grada, 2004, 128 s. ISBN 80-247-0781-0.
VYMĚTAL, Jan. Průvodce úspěšnou komunikací: efektivní komunikace v praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 322 s. ISBN 978-80-247-2614-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
Otázky k obhajobě:
"Které výsledky šetření byly pro vás nejvíce překvapivé a které naopak jste očekával.
"Stručně formulujte konkrétní závěry dílčích analýz, které iniciovaly návrhy na konkrétní zlepšení interní komunikace.
"Firma používá vcelku velké množství komunikačních kanálů pro interní komunikaci, nejsou některé z nich zbytečné?
Student připraveně odpověděl na položené dotazy.