Diplomová práce se zabývá uvedením privátní značky v oblasti automotive na český a slovenský trh a dále postavením společnosti ADIP mezi konkurenčními společnostmi na trhu nabízejícími rovněž svou privátní značku.
Práce pomocí výzkumu zjistí po roce prodeje značky její znalost, zákaznickou zkušenost a vnímání značky zákazníkem. Pomocí SWOT analýzy a dotazníku autor zjistí a ověří postavení společnosti na trhu.
Z práce vzejdou doporučení pro další budování značky a zlepšení postavení společnosti na trhu s náhradními díly v České a Slovenské republice.
Anotace v angličtině
This thesis deal with automotive private brand launch on the Czech and Slovak markets and with position of the company ADIP between it's competitors, which also offering their private labels.
After a year of private brand sales, thesis finds through research it's knowledge, customer experience and perception of the brand. Using SWOT analysis and survey, author finds and verifies company's position on the market.
The work will emerge recommendations for brand building and improving the company's position on the aftermarket in both republics.
brand, private brand, private label, automotive, brand knowledge, brand perception, spare parts, survey, research, SWOT analysis, competitors analysis, rating of the company
Rozsah průvodní práce
103s. (161 885 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá uvedením privátní značky v oblasti automotive na český a slovenský trh a dále postavením společnosti ADIP mezi konkurenčními společnostmi na trhu nabízejícími rovněž svou privátní značku.
Práce pomocí výzkumu zjistí po roce prodeje značky její znalost, zákaznickou zkušenost a vnímání značky zákazníkem. Pomocí SWOT analýzy a dotazníku autor zjistí a ověří postavení společnosti na trhu.
Z práce vzejdou doporučení pro další budování značky a zlepšení postavení společnosti na trhu s náhradními díly v České a Slovenské republice.
Anotace v angličtině
This thesis deal with automotive private brand launch on the Czech and Slovak markets and with position of the company ADIP between it's competitors, which also offering their private labels.
After a year of private brand sales, thesis finds through research it's knowledge, customer experience and perception of the brand. Using SWOT analysis and survey, author finds and verifies company's position on the market.
The work will emerge recommendations for brand building and improving the company's position on the aftermarket in both republics.
brand, private brand, private label, automotive, brand knowledge, brand perception, spare parts, survey, research, SWOT analysis, competitors analysis, rating of the company
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši zdrojů a uveďte teoretická východiska práce vzhledem ke zvolenému tématu.
2. Na základě teoretického šetření stanovte cíle práce, formulujte výzkumné otázky a metodický postup práce.
3. Zpracujte analýzu konkurence a kvantitativní výzkum v oblasti privátní značky.
4. Shrňte a zhodnoťte výsledky výzkumných otázek a jejich přínosu pro firmu.
5. Na základě analýz zpracujte projekt dalšího rozvoje privátní značky a její marketingové komunikace
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši zdrojů a uveďte teoretická východiska práce vzhledem ke zvolenému tématu.
2. Na základě teoretického šetření stanovte cíle práce, formulujte výzkumné otázky a metodický postup práce.
3. Zpracujte analýzu konkurence a kvantitativní výzkum v oblasti privátní značky.
4. Shrňte a zhodnoťte výsledky výzkumných otázek a jejich přínosu pro firmu.
5. Na základě analýz zpracujte projekt dalšího rozvoje privátní značky a její marketingové komunikace
Seznam doporučené literatury
DU PLESSIS, Erik. Jak zákazník vnímá značku: nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 256 s. ISBN 978-80-251-3529-7.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
DE CHERNATONY, Leslie. Značka: od vize k vyšším ziskům. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2009, xiii, 315 s. Business books (Computer Press). ISBN 978-80-251-2007-1.
SHARP, Byron. How brands grow: what marketers don't know. New York: Oxford University Press, 2010, xvii, 228 p. ISBN 0195573560.
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 278 s. Manažer. ISBN 978-80-247-1535-3.
Seznam doporučené literatury
DU PLESSIS, Erik. Jak zákazník vnímá značku: nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 256 s. ISBN 978-80-251-3529-7.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
DE CHERNATONY, Leslie. Značka: od vize k vyšším ziskům. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2009, xiii, 315 s. Business books (Computer Press). ISBN 978-80-251-2007-1.
SHARP, Byron. How brands grow: what marketers don't know. New York: Oxford University Press, 2010, xvii, 228 p. ISBN 0195573560.
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 278 s. Manažer. ISBN 978-80-247-1535-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent - dr. Pavla Kotyzová):
1. Jakou metodou byli respondenti rekrutováni: náhodnou nebo nahodilou?
Odpověď: Student plně odpověděl na položenou otázku.
2. Vyzdvihujete úspěšnost a oblíbenost prodejních akcí u zákazníků (s. 39). V čem úspěšnost spočívá? Jak měříte jejich účinnost?
Odpověď: Student plně odpověděl na položenou otázku.
3. Na bázi jakých kritérií byla provedena komparační analýza konkurence? Čím byla data ve SWOT analýzách podložena?
Odpověď: Student zčásti odpověděl na položenou otázku.