Tato diplomová práce se zabývá tématikou nastavení marketingové komunikace nově vznikajícího internetového obchodu inLOVE, jehož tvůrkyně je i autorka této diplomové práce. Společnost se věnuje módnímu průmyslu. Teoretická část popisuje základní východiska marketingové komunikace se zaměřením na internetový marketing, e-commerce, trendy digitálního marketingu a specifika módního trhu. Autorka prostřednictvím průzkumu v praktické části vyhodnocuje výsledky zkoumání velikosti poptávky a nákupních preferencí cílové skupiny. Součástí praktické části jsou mimo jiné analýzy, definující vnitřní a vnější prostředí trhu a charakteristiku obchodu. Výstupy z jednotlivých úseků práce jsou uplatněny v projektové části, kde autor navrhuje vhodnou marketingovou komunikaci na prvních 6 měsíců provozu. Návrh této komunikace zahrnuje rizikovou i nákladovou analýzu.
Anotace v angličtině
This thesis discusses the creation of the marketing communication plan for a new e-shop called inLOVE, whose founder is also the author of this thesis. The company is dedicated to the fashion industry. The theoretical part of the thesis describes the basic assumptions of the theory of market-ing communications, focusing on Internet marketing, e-commerce, digital marketing trends and specifics of the fashion market. The practical part of the thesis evaluates the results of the research for the size of market demand and buying preferences in the target group. There is also analysis covering both the macro and micro environmental factors that would influence the market and af-fect the company. Outputs from both the practical and theoretical work is then applied in the project section, where the author suggests appropriate marketing communications for the first six months in business. Risk and cost analysis are also parts of the project section.
maketing communications, marketing, e-commerce, business, online marketing, communication mix
Rozsah průvodní práce
101 s. (118 645 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá tématikou nastavení marketingové komunikace nově vznikajícího internetového obchodu inLOVE, jehož tvůrkyně je i autorka této diplomové práce. Společnost se věnuje módnímu průmyslu. Teoretická část popisuje základní východiska marketingové komunikace se zaměřením na internetový marketing, e-commerce, trendy digitálního marketingu a specifika módního trhu. Autorka prostřednictvím průzkumu v praktické části vyhodnocuje výsledky zkoumání velikosti poptávky a nákupních preferencí cílové skupiny. Součástí praktické části jsou mimo jiné analýzy, definující vnitřní a vnější prostředí trhu a charakteristiku obchodu. Výstupy z jednotlivých úseků práce jsou uplatněny v projektové části, kde autor navrhuje vhodnou marketingovou komunikaci na prvních 6 měsíců provozu. Návrh této komunikace zahrnuje rizikovou i nákladovou analýzu.
Anotace v angličtině
This thesis discusses the creation of the marketing communication plan for a new e-shop called inLOVE, whose founder is also the author of this thesis. The company is dedicated to the fashion industry. The theoretical part of the thesis describes the basic assumptions of the theory of market-ing communications, focusing on Internet marketing, e-commerce, digital marketing trends and specifics of the fashion market. The practical part of the thesis evaluates the results of the research for the size of market demand and buying preferences in the target group. There is also analysis covering both the macro and micro environmental factors that would influence the market and af-fect the company. Outputs from both the practical and theoretical work is then applied in the project section, where the author suggests appropriate marketing communications for the first six months in business. Risk and cost analysis are also parts of the project section.
maketing communications, marketing, e-commerce, business, online marketing, communication mix
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu. Pozornost věnujte literárním zdrojům, pojednávajícím o marketingu, marketingové komunikaci se zaměřením na e-commerce.
2. Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Na základě sběru a analýzy sekundárních zdrojů dat a primárního šetření tržního potenciálu analyzujte konkurenci, aktuální situaci na trhu a definujte cílený segment.
4. Ze závěrů analýz sestavte projekt uvedení na trh obchodu In LOVE na základě nastavení marketingové komunikace.
5. Formulujte možnosti a limity realizace projektu, odpovězte výzkumné otázky.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu. Pozornost věnujte literárním zdrojům, pojednávajícím o marketingu, marketingové komunikaci se zaměřením na e-commerce.
2. Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Na základě sběru a analýzy sekundárních zdrojů dat a primárního šetření tržního potenciálu analyzujte konkurenci, aktuální situaci na trhu a definujte cílený segment.
4. Ze závěrů analýz sestavte projekt uvedení na trh obchodu In LOVE na základě nastavení marketingové komunikace.
5. Formulujte možnosti a limity realizace projektu, odpovězte výzkumné otázky.
Seznam doporučené literatury
TONKIN, S., WHITMORE, C. a J. CUTRONI. Výkonnostní marketing s Google Analytics. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3339-2
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
FREY, Petr. Marketingová komunikace Nové trendy 3.0. 3. vyd. Praha: Management Press, 2011. ISBN 978-80-7261-237-6.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: Strategie a trendy. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008. s. 70, 73-74. ISBN 978-80-247-2690-8.
FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
Seznam doporučené literatury
TONKIN, S., WHITMORE, C. a J. CUTRONI. Výkonnostní marketing s Google Analytics. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3339-2
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
FREY, Petr. Marketingová komunikace Nové trendy 3.0. 3. vyd. Praha: Management Press, 2011. ISBN 978-80-7261-237-6.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: Strategie a trendy. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008. s. 70, 73-74. ISBN 978-80-247-2690-8.
FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
Přílohy volně vložené
1 CD/DVD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky a připomínky (dr. Soukalová):
1. Formulujte výsledky jednotlivých analýz, které byly využity v návrhu projektu.
2. Jaké jsou motivátory a bariery u potenciálních zákazníků při nákupu společenských a svatebních šatů přes internet?
3. Popište proces zpracování SWOT analýzy?
4 Proveďte vyhodnocení Porterovy analýzy konkurenčních sil.
V posudku vedoucího byly položeny tyto otázky (doc. Weberová):
Na strane 73 autorka tvrdí, že 87% žien si spoločenské šaty kupuje. Na základe čoho vylučuje požičovne z nepriamej konkurencie?