Diplomová práce se zabývá integrovanou marketingovou komunikací a její následnou aplikací ve firmě Beskydský šindel s.r.o. Teoretická část obsahuje rešerši literatury k danému tématu včetně podkladů nutných k realizaci marketingového výzkumu a doprovodných analýz. Praktická část analyzuje současnou situaci společnosti, tedy její dosavadní marketingovou komunikaci a její postavení na trhu prostřednictvím SWOT analýzy, PEST analýzy a Porterova pětifaktorového modelu konkurenčních sil. Projektová část přináší návrh komunikačního plánu, který respektuje zásady integrované marketingové komunikace a přihlíží ke specifikům malých firem.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the integrated marketing communication and its consequent application within the Beskydský šindel L.t.d. company.
The theoretical part contains the recherche of the literature concerning the given topic, including the data neccessary for the realization of marketing research and the accompanying analysis.
The practical part analyzes the current situation of the company, thus its present marketing communication and its position on the market, by means of the SWOT analysis, the PEST anylysis and the Porter´s five forces analysis.
The project part brings a communication plan proposal, which respects the principles of the inegrated marketing communication and takes into consideration the particularities of the small scale companies.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, integrovaná marketingová komunikace, SWOT analýza, PEST analýza, Porterův pětifaktorový model konkurenčních sil, komunikační plán, malá firma.
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, integrated marketing communication, SWOT analysis, PEST analysis, Porter's five forces analysis, communication plan, small scale company.
Rozsah průvodní práce
102
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá integrovanou marketingovou komunikací a její následnou aplikací ve firmě Beskydský šindel s.r.o. Teoretická část obsahuje rešerši literatury k danému tématu včetně podkladů nutných k realizaci marketingového výzkumu a doprovodných analýz. Praktická část analyzuje současnou situaci společnosti, tedy její dosavadní marketingovou komunikaci a její postavení na trhu prostřednictvím SWOT analýzy, PEST analýzy a Porterova pětifaktorového modelu konkurenčních sil. Projektová část přináší návrh komunikačního plánu, který respektuje zásady integrované marketingové komunikace a přihlíží ke specifikům malých firem.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the integrated marketing communication and its consequent application within the Beskydský šindel L.t.d. company.
The theoretical part contains the recherche of the literature concerning the given topic, including the data neccessary for the realization of marketing research and the accompanying analysis.
The practical part analyzes the current situation of the company, thus its present marketing communication and its position on the market, by means of the SWOT analysis, the PEST anylysis and the Porter´s five forces analysis.
The project part brings a communication plan proposal, which respects the principles of the inegrated marketing communication and takes into consideration the particularities of the small scale companies.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, integrovaná marketingová komunikace, SWOT analýza, PEST analýza, Porterův pětifaktorový model konkurenčních sil, komunikační plán, malá firma.
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, integrated marketing communication, SWOT analysis, PEST analysis, Porter's five forces analysis, communication plan, small scale company.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši literárních pramenů v oblasti marketingové komunikace a formulujte teoretická východiska pro analýzu integrované marketingové komunikace ve zvolené společnosti.
2. Formulujte cíle práce a stanovte hypotézy.
3. Analyzujte současné využití prostředků marketingové komunikace ve vybrané firmě.
4. Na základě výsledků analýzy zpracujte vlastní projekt s cílem efektivního využití integrované marketingové komunikace vybrané společnosti.
5. Zhodnoťte naplnění hypotéz práce a její přínos pro firmu.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši literárních pramenů v oblasti marketingové komunikace a formulujte teoretická východiska pro analýzu integrované marketingové komunikace ve zvolené společnosti.
2. Formulujte cíle práce a stanovte hypotézy.
3. Analyzujte současné využití prostředků marketingové komunikace ve vybrané firmě.
4. Na základě výsledků analýzy zpracujte vlastní projekt s cílem efektivního využití integrované marketingové komunikace vybrané společnosti.
5. Zhodnoťte naplnění hypotéz práce a její přínos pro firmu.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 278 s. Manažer. ISBN 978-80-247-1535-3.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 271 s. ISBN 978-80-247-4354-7.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management, 12. vydání. 1. vyd. [i.e. 3. vyd.]. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003, 581 s., [16] s. barev. obr. příl. Expert (Grada). ISBN 80-247-0254-1.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 278 s. Manažer. ISBN 978-80-247-1535-3.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 271 s. ISBN 978-80-247-4354-7.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management, 12. vydání. 1. vyd. [i.e. 3. vyd.]. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003, 581 s., [16] s. barev. obr. příl. Expert (Grada). ISBN 80-247-0254-1.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (doc. Weberová):
1. Prečo autorka neoslovila zákazníkov spoločnosti BŠ z prostredia maloobchodníkov, koncových zákazníkov, stavebných firiem a architektov?
2. Prezentovala autorka svoj návrh komunikačného plánu majiteľom spoločnosti? Ak áno, aká bola ich reakcia?
3. Môže si autorka pripraviť k obhajobe návrh na príspevok na sociálnej sieti LinkedIn?
Studentka zodpověděla položené otázky.