Diplomová práce se věnuje tématu zlepšení corporate identity ve společnosti Printo spol. s r. o. Práce je rozdělena do tří částí na teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část je věnována poznatkům získaných z odborné literatury, které se zabývají problematikou corporate identity a jejích jednotlivých složek. V další části práce je provedena analýza stávajícího stavu corporate identity společnosti, focus group rozhovor s obchodníky společnosti a shrnující SWOT analýza. Získané poznatky jsou podkladem k vytvoření projektu, který obsahuje několik návrhů opatření v oblasti firemní filozofie, jednotného vizuálního stylu, firemní komunikace, produktu a firemní kultury. Cílem navrhovaných opatření je zlepšit současný stav corporate identity společnosti.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on topic of improving Corporate identity in the company Printo spol. s r. o. The work is divided into three parts theoretical, analytical and project. The theoretical part is dedicated to exploration of the specialised literature concerning the topic of corporate identity. The second part contains analysis of current corporate identity in the company, Focus group discussion with sales people of the company and summarising SWOT analysis. The obtained findings were used as a base to create the project of improvement corporate identity, which is the third part of the work. The project contains suggestions in areas of corporate philosophy, design, communication, product and culture as well. The goal of these suggestions is to improve current corporate identity of the company.
Diplomová práce se věnuje tématu zlepšení corporate identity ve společnosti Printo spol. s r. o. Práce je rozdělena do tří částí na teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část je věnována poznatkům získaných z odborné literatury, které se zabývají problematikou corporate identity a jejích jednotlivých složek. V další části práce je provedena analýza stávajícího stavu corporate identity společnosti, focus group rozhovor s obchodníky společnosti a shrnující SWOT analýza. Získané poznatky jsou podkladem k vytvoření projektu, který obsahuje několik návrhů opatření v oblasti firemní filozofie, jednotného vizuálního stylu, firemní komunikace, produktu a firemní kultury. Cílem navrhovaných opatření je zlepšit současný stav corporate identity společnosti.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on topic of improving Corporate identity in the company Printo spol. s r. o. The work is divided into three parts theoretical, analytical and project. The theoretical part is dedicated to exploration of the specialised literature concerning the topic of corporate identity. The second part contains analysis of current corporate identity in the company, Focus group discussion with sales people of the company and summarising SWOT analysis. The obtained findings were used as a base to create the project of improvement corporate identity, which is the third part of the work. The project contains suggestions in areas of corporate philosophy, design, communication, product and culture as well. The goal of these suggestions is to improve current corporate identity of the company.
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o Corporate Identity. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte výzkumné otázky a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu současného stavu Corporate Identity a image společnosti Printo spol. s r. o. Formulujte silné a slabé stránky současného stavu.
3. Na základě výsledků analýzy zpracujte návrh na zlepšení Corporate Identity společnosti. Zhodnoťte předpokládanou efektivitu komunikace dle Vašeho návrhu k jednotlivým cílovým skupinám a otázku jeho finacovatelnosti. Naznačte možnosti implementace v praxi, případně vymezte možné budoucí pokračování práce na tomto tématu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o Corporate Identity. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte výzkumné otázky a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu současného stavu Corporate Identity a image společnosti Printo spol. s r. o. Formulujte silné a slabé stránky současného stavu.
3. Na základě výsledků analýzy zpracujte návrh na zlepšení Corporate Identity společnosti. Zhodnoťte předpokládanou efektivitu komunikace dle Vašeho návrhu k jednotlivým cílovým skupinám a otázku jeho finacovatelnosti. Naznačte možnosti implementace v praxi, případně vymezte možné budoucí pokračování práce na tomto tématu.
Seznam doporučené literatury
Argenti, Paul A. a Forman, Janis. 2002. The Power of Corporate Communication. New York : McGraw Hill, 2002. 978-0071379496.
Vysekalová, J. a Mikeš, J. 2009. Image a firemní identita. Praha : Grada Publishing, 2009. 978-80-247-2790-5.
Svoboda, V. 2009. Public relations - moderně a účinně. Praha : Grada Publishing, 2009. 978-80-247-2866-7.
Kafka, Ondřej a Kotyza, Michal. 2014. Logo & Corporate Identity. Praha : Kafka design, 2014. 978-80-260-6771-9.
Kotler, Philip a Keller, Kevin Lane. 2013. Marketing Management. Praha : Grada Publishing, 2013. 978-80-247-4150-5.
Seznam doporučené literatury
Argenti, Paul A. a Forman, Janis. 2002. The Power of Corporate Communication. New York : McGraw Hill, 2002. 978-0071379496.
Vysekalová, J. a Mikeš, J. 2009. Image a firemní identita. Praha : Grada Publishing, 2009. 978-80-247-2790-5.
Svoboda, V. 2009. Public relations - moderně a účinně. Praha : Grada Publishing, 2009. 978-80-247-2866-7.
Kafka, Ondřej a Kotyza, Michal. 2014. Logo & Corporate Identity. Praha : Kafka design, 2014. 978-80-260-6771-9.
Kotler, Philip a Keller, Kevin Lane. 2013. Marketing Management. Praha : Grada Publishing, 2013. 978-80-247-4150-5.
Přílohy volně vložené
1x CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Dr. Soukalová):
1. Poskytl výzkum prostřednictvím focus group relevantní pohled na CI společnosti? Existují nějaké faktory, které by mohly výsledky zkreslit?
2. Vysvětlete postup při realizaci SW analýzy v kapitolách 4.3 - 4.7.
3. Proveďte srovnání dvou SW analýz uvedených v praktické části a stručně prezentujte výsledky.
V posudku vedoucího byly položeny tyto otázky (Doc. Bačuvčík):
1. V obrázcích 4.16 a 6.9 je výkonný ředitel uveden jako štábní útvar. Co přesně to znamená?
2. Bylo by možno k návrhu v kap. 6.1 přidat ještě poslání?