Tato bakalářská práce se bude zabývat celosvětovým průzkumem trhu generátorů pro malé vodní elektrárny. V teoretické části bude vycházet z odborné literatury, týkající se zejména marketingu, marketingového výzkumu, průzkumu trhu, metodami průzkumu trhu a SWOT analýza.
V praktické části bude popsána společnost. Poté bude proveden plán, realizace a zpracování dat průzkumu trhu. Na závěr budou výsledky shrnuty do SWOT analýzy.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to deal with market research of global size of generators for small hydro market. In theoretical part will be based on the literature, in particular concerning
the marketing, market research, market research, methods of market research and SWOT analysis.
In the analytical part will be described company. Then will be execut-ed plan, realization and data processing of market research. In conclusion, the results will be summarized in a SWOT analysis.
Klíčová slova
marketing, marketingový výzkum, průzkum trhu, metody průzkumu trhu, SWOT analýza
Tato bakalářská práce se bude zabývat celosvětovým průzkumem trhu generátorů pro malé vodní elektrárny. V teoretické části bude vycházet z odborné literatury, týkající se zejména marketingu, marketingového výzkumu, průzkumu trhu, metodami průzkumu trhu a SWOT analýza.
V praktické části bude popsána společnost. Poté bude proveden plán, realizace a zpracování dat průzkumu trhu. Na závěr budou výsledky shrnuty do SWOT analýzy.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to deal with market research of global size of generators for small hydro market. In theoretical part will be based on the literature, in particular concerning
the marketing, market research, market research, methods of market research and SWOT analysis.
In the analytical part will be described company. Then will be execut-ed plan, realization and data processing of market research. In conclusion, the results will be summarized in a SWOT analysis.
Klíčová slova
marketing, marketingový výzkum, průzkum trhu, metody průzkumu trhu, SWOT analýza
Prostudujte odbornou literaturu ve vztahu ke zvolenému tématu.
II. Praktická část
Představte firmu a popište problém, který má tato bakalářská práce vyřešit.
Proveďte průzkum velikosti trhu a na jeho základě stanovte metodiku pro průzkum trhu.
Navrhněte doporučení pro business strategie.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu ve vztahu ke zvolenému tématu.
II. Praktická část
Představte firmu a popište problém, který má tato bakalářská práce vyřešit.
Proveďte průzkum velikosti trhu a na jeho základě stanovte metodiku pro průzkum trhu.
Navrhněte doporučení pro business strategie.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketing pro začátečníky. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008. Praxe manažera (Computer Press). ISBN 978-80-251-1942-6.
HAGUE, Paul N. Průzkum trhu: příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2003. Business books (Computer Press). ISBN 80-7226-917-8.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 14th ed. Boston: Pearson Prentice Hall, 2011. ISBN 978-0-13-216712-3.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Překlad Tomáš Juppa, Martin Machek. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing pro evropský trh. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. Manažer. ISBN 80-247-0422-6.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketing pro začátečníky. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008. Praxe manažera (Computer Press). ISBN 978-80-251-1942-6.
HAGUE, Paul N. Průzkum trhu: příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2003. Business books (Computer Press). ISBN 80-7226-917-8.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 14th ed. Boston: Pearson Prentice Hall, 2011. ISBN 978-0-13-216712-3.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Překlad Tomáš Juppa, Martin Machek. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing pro evropský trh. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. Manažer. ISBN 80-247-0422-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 53 bodů
Oponent BP: 28 bodů
Ing. Lukáš Konečný, MBA:
TES Vsetín s. r. o. se rozhodla investovat částku 30.000 Eur do zakoupení údajů z průmyslové databáze IRR. Vysvětlete, jakým alternativním způsobem by mohla společnost daná data obstarat a který z těchto způsobů je pro společnost podle Vašeho názoru nejvhodnější a proč? (Odpověděla zcela).
Domníváte se, že pro generátor jako nástroj k přeměně mechanické energie na elektřinu, existuje či v budoucnu může existovat tržní substitut, který by mohl výrazně změnit trh s generátory jako takový? (Odpověděla zcela).
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Doplňte finanční náklady pro Vaše doporučení. (Odpověděla zcela).
2. Který z veletrhů byste doporučila firmě? (Odpověděla zcela).
3. Vysvětlete pojem "volatilita trhů". (Odpověděla zcela).
4. Co je konkurenční výhodou firmy? (Odpověděla zcela).