Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu v hotelovém objektu. V práci budou rozebrány jednotlivé položky komunikačního mixu společnosti B A L T A C I a.s., tzn. reklama, podpora prodeje, přímý marketing, styk s veřejností, osobní prodej a sponzorství. Nejdříve se bude rozebírat teoretická část marketingové komunikace a jednotlivých položek komunikačního mixu, poté jejich praktická část aplikovaná na společnost Baltaci. Po nastínění komunikačního mixu bude práce zkoumat jeho možné nedostatky, ke kterým budou přidané návrhy na jeho vylepšení. Další část bude zaměřena na SWOT analýzu společnosti. V poslední části budou navrhnuty různé reklamní kampaně, které by pro společnost mohly být užitečné. Předpokládaným závěrem této práce je podrobný rozbor komunikačního mixu společnosti, návrhy na jeho vylepšení a návrhy reklamních kampaní.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on analysis of communication mix in hotel complex. In this work will be analyse each part of communication mix of company B A L T A C I a.s., it means advertising, sales promotion, direct marketing, public relations, personal selling and sponsorship. First of all thesis will describe theoretical part of marketing communications, than practical part applied on company Baltaci. After analyzing company´s communication mix thesis will explore possible drawbacks of company´s communication mix. To this drawbacks will be added suggestions for its improvement. Next part will be focused on SWOT analysis of company. In the last part will be suggested promotional campaigns, which can be useful for company. Presumed conclusion of this thesis is full analysis of company´s communication mix, suggestions for its improvement and suggestions for promotional campaigns.
Marketing communications, communication mix, SWOT analysis, suggestions, promotional campaign
Rozsah průvodní práce
59 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu v hotelovém objektu. V práci budou rozebrány jednotlivé položky komunikačního mixu společnosti B A L T A C I a.s., tzn. reklama, podpora prodeje, přímý marketing, styk s veřejností, osobní prodej a sponzorství. Nejdříve se bude rozebírat teoretická část marketingové komunikace a jednotlivých položek komunikačního mixu, poté jejich praktická část aplikovaná na společnost Baltaci. Po nastínění komunikačního mixu bude práce zkoumat jeho možné nedostatky, ke kterým budou přidané návrhy na jeho vylepšení. Další část bude zaměřena na SWOT analýzu společnosti. V poslední části budou navrhnuty různé reklamní kampaně, které by pro společnost mohly být užitečné. Předpokládaným závěrem této práce je podrobný rozbor komunikačního mixu společnosti, návrhy na jeho vylepšení a návrhy reklamních kampaní.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on analysis of communication mix in hotel complex. In this work will be analyse each part of communication mix of company B A L T A C I a.s., it means advertising, sales promotion, direct marketing, public relations, personal selling and sponsorship. First of all thesis will describe theoretical part of marketing communications, than practical part applied on company Baltaci. After analyzing company´s communication mix thesis will explore possible drawbacks of company´s communication mix. To this drawbacks will be added suggestions for its improvement. Next part will be focused on SWOT analysis of company. In the last part will be suggested promotional campaigns, which can be useful for company. Presumed conclusion of this thesis is full analysis of company´s communication mix, suggestions for its improvement and suggestions for promotional campaigns.
Marketing communications, communication mix, SWOT analysis, suggestions, promotional campaign
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se marketingové komunikace a komunikačního mixu.
Zhodnoťte teoretická východiska pro řešení zadaného úkolu.
II. Praktická část
S využitím odborných znalostí analyzujte komunikační mix firmy.
Vypracujte návrhy na zlepšení komunikačního mixu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se marketingové komunikace a komunikačního mixu.
Zhodnoťte teoretická východiska pro řešení zadaného úkolu.
II. Praktická část
S využitím odborných znalostí analyzujte komunikační mix firmy.
Vypracujte návrhy na zlepšení komunikačního mixu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip and Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14th [ed.]. Upper Saddle River, N.J.: Prentice Hall, 2012. ISBN 0132102927.
KOZÁK, Vratislav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2004. ISBN 80-7318-230-0.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing a reklama: učební text. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2003. ISBN 80-7318-140-1.
SVOBODA, Václav. Propagační kampaně v marketingových komunikacích. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2004. ISBN 80-7318-196-7.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 4. rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4005-8.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip and Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14th [ed.]. Upper Saddle River, N.J.: Prentice Hall, 2012. ISBN 0132102927.
KOZÁK, Vratislav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2004. ISBN 80-7318-230-0.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing a reklama: učební text. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2003. ISBN 80-7318-140-1.
SVOBODA, Václav. Propagační kampaně v marketingových komunikacích. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2004. ISBN 80-7318-196-7.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 4. rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4005-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 48 bodů
Oponent BP: 24 bodů
Ing. Petra Kozmíková:
1. Na kterou složku komunikačního mixu by se podle Vás měla společnost zaměřit a proč? (Studentka zodpověděla otázku zcela.)
2. Myslíte si, že je dostačující mít profil pouze na Facebooku nebo by se měla společnost objevovat na více sociálních sítích?
3. Chtěla byste po ukončení studia pracovat pro tuto společnost? Pokud ano, na jaké pozici a proč? (Studentka zodpověděla otázku zcela.)
Ing. Hana Brišová:
1. V zadání práce stojí vypracovat návrh na zdokonalení komunikačního mixu hotelu. Proč jste se zaměřila pouze na návrh reklamní kampaně? (Studentka zodpověděla otázku částečně.)