E-learning je v dnešní době integrovanou součástí vzdělávání dospělých a jeho uplatnění najdeme i v profesním vzdělávání. Bakalářská práce se zabývá problematikou e-learningu ve vzdělávání příslušníků krajského operačního střediska Hasičského záchranného sboru České republiky (dále KOPIS). Podává informace o využití e-learningu v systému vzdělávání a za pomocí kvantitativního výzkumu ve formě dotazníku zjišťuje efektivitu a oblíbenost této technologické formy výuky.
Anotace v angličtině
E-learning is now a days an integral part of adult education and its application can be found also in professional education. This bachelor thesis deals with the issue of e-learning in education of KOPIS members in the Fire Rescue Service of the Czech Republic. Provides information about the use of e-learning in the education system and for quantitative research in the form of a survey determines the effectiveness and popularity of this education technology form.
Fire Rescue Service, e-learning, professional education, learning management system, efectiveness
Rozsah průvodní práce
65 s.
Jazyk
CZ
Anotace
E-learning je v dnešní době integrovanou součástí vzdělávání dospělých a jeho uplatnění najdeme i v profesním vzdělávání. Bakalářská práce se zabývá problematikou e-learningu ve vzdělávání příslušníků krajského operačního střediska Hasičského záchranného sboru České republiky (dále KOPIS). Podává informace o využití e-learningu v systému vzdělávání a za pomocí kvantitativního výzkumu ve formě dotazníku zjišťuje efektivitu a oblíbenost této technologické formy výuky.
Anotace v angličtině
E-learning is now a days an integral part of adult education and its application can be found also in professional education. This bachelor thesis deals with the issue of e-learning in education of KOPIS members in the Fire Rescue Service of the Czech Republic. Provides information about the use of e-learning in the education system and for quantitative research in the form of a survey determines the effectiveness and popularity of this education technology form.
Fire Rescue Service, e-learning, professional education, learning management system, efectiveness
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerše a studium odborné literatury.
Vymezení pojmů a teoretických východisek z oblasti e-learningu a jeho aplikace ve vzdělávacích kurzech příslušníků Hasičského záchranného sboru České republiky pracujících v operačních střediscích.
Příprava metodiky výzkumné části.
Realizace kvantitativního výzkumu formou dotazníkového šetření.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi.
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerše a studium odborné literatury.
Vymezení pojmů a teoretických východisek z oblasti e-learningu a jeho aplikace ve vzdělávacích kurzech příslušníků Hasičského záchranného sboru České republiky pracujících v operačních střediscích.
Příprava metodiky výzkumné části.
Realizace kvantitativního výzkumu formou dotazníkového šetření.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi.
Seznam doporučené literatury
BAREŠOVÁ, Andrea. E-Learning ve vzdělávání dospělých. Praha: VOX, 2003. ISBN 80-863-2427-3.
BARTÁK, Jan. Jak vzdělávat dospělé. Praha: Alfa Nakladatelství. Management studi-um (Alfa Nakladatelství), 2008. ISBN 978-80-87197-12-7.
GARRISON, D. R. E-learning in the 21st century: a framework for research and practice. 2nd ed. New York: Routledge, 2011. ISBN 978-0-203-83876-1.
CHRÁSKA, Miroslav. Metody pedagogického výzkumu: základy kvantitativního výzkumu. Praha: Grada. Pedagogika (Grada), 2007. ISBN 978-80-247-1369-4.
ZOUNEK, Jiří a Petr SUDICKÝ. E-learning: učení (se) s online technologiemi. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2012. ISBN 978-80-7357-903-6.
Seznam doporučené literatury
BAREŠOVÁ, Andrea. E-Learning ve vzdělávání dospělých. Praha: VOX, 2003. ISBN 80-863-2427-3.
BARTÁK, Jan. Jak vzdělávat dospělé. Praha: Alfa Nakladatelství. Management studi-um (Alfa Nakladatelství), 2008. ISBN 978-80-87197-12-7.
GARRISON, D. R. E-learning in the 21st century: a framework for research and practice. 2nd ed. New York: Routledge, 2011. ISBN 978-0-203-83876-1.
CHRÁSKA, Miroslav. Metody pedagogického výzkumu: základy kvantitativního výzkumu. Praha: Grada. Pedagogika (Grada), 2007. ISBN 978-80-247-1369-4.
ZOUNEK, Jiří a Petr SUDICKÝ. E-learning: učení (se) s online technologiemi. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2012. ISBN 978-80-7357-903-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student stručně představil teoretická východiska práce a uivedl teoretickách východiska práce. Následně popsal praktickou část a věnoval se realizaci výzkumného šetření. Uvedeny byly výzkumné otázky, výzkumné cíle a hypotézy, včetně způsobu jejich ověřování. Následně student prezentoval výsledky výzkumu a doporučení pro praxi. Student byl k obhajobě adekvátně připraven a na otázky členů komise vhodně reagoval. Doc. Balvín se doptával na pozici a kurz pro vyjednávače.