- Všechny požadované údaje o této VŠKP jsou vyplněny.
Hlavní téma
1. Teoretická část: Výrazové prostředky ve tvorbě obrazu ve filmech Jeana-Luc Godarda.
2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera.
Hlavní téma v angličtině
1. Theoretical part: Visual camera aspects of La Nouvelle Vague
2. Practical part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works. Length at Least 10 mins, film photography.
Název dle studenta
Výrazové prostředky ve tvorbě obrazu ve filmech Jeana-Luc Godarda
Tato bakalářská práce se vztahuje na kamerové výrazové prostředky ve filmech Jeana-Luca Godarda, patřícího mezi přední představitele francouzské nové vlny. Zaměřuje se na okol-nosti, které ovlivnily film U konce s dechem a vytváří analýzu jeho kamerových výrazo-vých prostředků, které poté srovnává s jeho následujícím filmem Žena je žena.
Anotace v angličtině
This thesis is about camera´s means of expressions in Jean-Luc Godard´s movies, who is considered as a leader of French new wave. It also focus on factors which affected movie Breathless and analysis its camera´s means of expressions and then compares it with his other movie Woman is a woman.
Klíčová slova
Jean-Luc Godard, Raoul Coutard, francouzská nová vlna, U konce s dechem, Žena je žena
Klíčová slova v angličtině
Jean-Luc Godard, Raoul Coutard, French new wave, Breathless, Woman is a woman
Rozsah průvodní práce
48 s. (47 934 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se vztahuje na kamerové výrazové prostředky ve filmech Jeana-Luca Godarda, patřícího mezi přední představitele francouzské nové vlny. Zaměřuje se na okol-nosti, které ovlivnily film U konce s dechem a vytváří analýzu jeho kamerových výrazo-vých prostředků, které poté srovnává s jeho následujícím filmem Žena je žena.
Anotace v angličtině
This thesis is about camera´s means of expressions in Jean-Luc Godard´s movies, who is considered as a leader of French new wave. It also focus on factors which affected movie Breathless and analysis its camera´s means of expressions and then compares it with his other movie Woman is a woman.
Klíčová slova
Jean-Luc Godard, Raoul Coutard, francouzská nová vlna, U konce s dechem, Žena je žena
Klíčová slova v angličtině
Jean-Luc Godard, Raoul Coutard, French new wave, Breathless, Woman is a woman
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 15 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-R. Dále 2 ks práce, které
mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve
formátu pdf. a nahrát do příslušné složky na NAS-FMK.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a
získané vědomosti.
2. Praktická část: Výstupní dílo:
a) 2 ks DVD ve formátu DVD-video (PAL) s graficky upraveným bookletem.
b) Písemná explikace z pohledu dané specializace. Minimální rozsah: 2x normostrany.
c) V případě, že je dílo autorským počinem nebo není součástí praktické části SZZ studenta produkce, je nutné
dodržet dále zásady: a - h (dle zadání praktické části práce na oboru Produkce). Tyto data odevzdává za
projekt vždy jeden člověk, nutná konzultace s vedením AAV.
Všechny odevzdávané materiály musí splňovat vnitřní technické normy AAV pro odevzdávání prací a musí být řádně popsány (jméno, název, logo fakulty, formát, rozlišení). Součástí závěrečné práce je vytištěný a podepsaný formulář "Údaje o bakalářské práci studenta".
V samotné složce na AAV-NAS, označené "Podklady pro katalog FMK UTB ve Zlíně" odevzdejte
v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní e-mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 15 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-R. Dále 2 ks práce, které
mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve
formátu pdf. a nahrát do příslušné složky na NAS-FMK.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a
získané vědomosti.
2. Praktická část: Výstupní dílo:
a) 2 ks DVD ve formátu DVD-video (PAL) s graficky upraveným bookletem.
b) Písemná explikace z pohledu dané specializace. Minimální rozsah: 2x normostrany.
c) V případě, že je dílo autorským počinem nebo není součástí praktické části SZZ studenta produkce, je nutné
dodržet dále zásady: a - h (dle zadání praktické části práce na oboru Produkce). Tyto data odevzdává za
projekt vždy jeden člověk, nutná konzultace s vedením AAV.
Všechny odevzdávané materiály musí splňovat vnitřní technické normy AAV pro odevzdávání prací a musí být řádně popsány (jméno, název, logo fakulty, formát, rozlišení). Součástí závěrečné práce je vytištěný a podepsaný formulář "Údaje o bakalářské práci studenta".
V samotné složce na AAV-NAS, označené "Podklady pro katalog FMK UTB ve Zlíně" odevzdejte
v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní e-mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
BORDWELL, David a Kristin THOMPSON. Umění filmu: úvod do studia formy a stylu. 1. vyd. V Praze: Nakladatelství Akademie múzických umění, 2011. ISBN 978-80-7331-217-6.
VOREJS, Bohdan. Godard: [texty z let 2011-2012]. 1. vyd. Týn nad Vltavou: Nová Forma, 2014. ISBN 978-80-7453-444-7.
GODARD, Jean-Luc. Příběh(y) filmu. Vyd. 1. Příbram: Camera obscura, 2006. ISBN 80-903678-2-8.
Seznam doporučené literatury
BORDWELL, David a Kristin THOMPSON. Umění filmu: úvod do studia formy a stylu. 1. vyd. V Praze: Nakladatelství Akademie múzických umění, 2011. ISBN 978-80-7331-217-6.
VOREJS, Bohdan. Godard: [texty z let 2011-2012]. 1. vyd. Týn nad Vltavou: Nová Forma, 2014. ISBN 978-80-7453-444-7.
GODARD, Jean-Luc. Příběh(y) filmu. Vyd. 1. Příbram: Camera obscura, 2006. ISBN 80-903678-2-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Hodnocení vedoucího Pč: A - výborný
Hodnocení oponenta Pč: B - velmi dobře
Práci kvalitně obhájil, důsledně připraven.