Informace o kvalifikační práci 1. Teoretická část: <br>Dramaturgie vybraných filmových scén ve vztahu k barvě, světlu a mizanscéně <br>2. Praktická část: <br>Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera
Odevzdaná práce ukončená po neúspěšné obhajobě (OPUNO).
Úplnost vyplnění požadovaných údajů
- Všechny požadované údaje o této VŠKP jsou vyplněny.
Hlavní téma
1. Teoretická část: Dramaturgie vybraných filmových scén ve vztahu k barvě, světlu a mizanscéně
2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera
Hlavní téma v angličtině
1. Theoretical part: The dramaturgy of selected film scenes in relation to color, light and mise en sc?ne.
2. Practical part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works. Length at Least 10 mins, camera.
Název dle studenta
1. Teoretická část: Dramaturgie vybraných filmových scén ve vztahu k barvě, světlu a mizanscéně 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera
Název dle studenta v angličtině
The Dramaturgy of Selected Film Scenes in Relation to Color, Light and Mise en scene.
Předmětem zkoumání bakalářské práce jsou atmosféry a nálady ve filmu, které vytvářejí celkový dojem v dané scéně např. romantická scéna tak, aby v divákovi vyvolala co nejpřesnější pocity, které ve vzájemné symbióze všech aspektů obrazového vyprávění, pomohla k umocnění atmosféry pro dějovou linii nebo hereckou akci. Dále se zabýváme skrytými symboly v obraze, které mají vyšší umělečtější a symboličtější význam dané scény, které nejdou na první pohled snadno dekódovat, a teprve po bližší analýze vnímáme hlubší význam vizuálního ztvárnění obrazu.
Anotace v angličtině
The subject of research of this bachelor thesis are atmospheres and moods in a movie that creates the overall impression in a particular scene, as for example to evoke spectator's feelings as precise as possible in a romantic scene; which helps strenghten the atmosphere for the story line or actress' action based on a mutually symbiosis of all aspects scene nar-rations. Furthermore, we deal with hidden symbols in the picture, which have higher artis-tic and symbolistic meanings in a particular scene not easy to decode on the first sight, and we percieve the deeper importance of the visual rendering of the picture only after a closer analysis.
Předmětem zkoumání bakalářské práce jsou atmosféry a nálady ve filmu, které vytvářejí celkový dojem v dané scéně např. romantická scéna tak, aby v divákovi vyvolala co nejpřesnější pocity, které ve vzájemné symbióze všech aspektů obrazového vyprávění, pomohla k umocnění atmosféry pro dějovou linii nebo hereckou akci. Dále se zabýváme skrytými symboly v obraze, které mají vyšší umělečtější a symboličtější význam dané scény, které nejdou na první pohled snadno dekódovat, a teprve po bližší analýze vnímáme hlubší význam vizuálního ztvárnění obrazu.
Anotace v angličtině
The subject of research of this bachelor thesis are atmospheres and moods in a movie that creates the overall impression in a particular scene, as for example to evoke spectator's feelings as precise as possible in a romantic scene; which helps strenghten the atmosphere for the story line or actress' action based on a mutually symbiosis of all aspects scene nar-rations. Furthermore, we deal with hidden symbols in the picture, which have higher artis-tic and symbolistic meanings in a particular scene not easy to decode on the first sight, and we percieve the deeper importance of the visual rendering of the picture only after a closer analysis.
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 15 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-R. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu pdf. a nahrát do příslušné složky na NAS-FMK.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část: Výstupní dílo:
a) 2 ks DVD ve formátu DVD-video (PAL) s graficky upraveným bookletem.
b) Písemná explikace z pohledu dané specializace. Minimální rozsah: 2x normostrany.
c) V případě, že je dílo autorským počinem nebo není součástí praktické části SZZ studenta produkce, je nutné dodržet dále zásady: a - h (dle zadání praktické části práce na oboru Produkce). Tyto data odevzdává za projekt vždy jeden člověk nutná konzultace s vedením AAV.
Všechny odevzdávané materiály musí splňovat vnitřní technické normy AAV pro odevzdávání prací a musí být řádně popsány (jméno, název, logo fakulty, formát, rozlišení). Součástí závěrečné práce je vytištěný a podepsaný formulář "Údaje o bakalářské práci studenta".
V samotné složce na AAV-NAS, označené "Podklady pro katalog FMK UTB ve Zlíně" odevzdejte
v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní e-mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 15 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-R. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu pdf. a nahrát do příslušné složky na NAS-FMK.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část: Výstupní dílo:
a) 2 ks DVD ve formátu DVD-video (PAL) s graficky upraveným bookletem.
b) Písemná explikace z pohledu dané specializace. Minimální rozsah: 2x normostrany.
c) V případě, že je dílo autorským počinem nebo není součástí praktické části SZZ studenta produkce, je nutné dodržet dále zásady: a - h (dle zadání praktické části práce na oboru Produkce). Tyto data odevzdává za projekt vždy jeden člověk nutná konzultace s vedením AAV.
Všechny odevzdávané materiály musí splňovat vnitřní technické normy AAV pro odevzdávání prací a musí být řádně popsány (jméno, název, logo fakulty, formát, rozlišení). Součástí závěrečné práce je vytištěný a podepsaný formulář "Údaje o bakalářské práci studenta".
V samotné složce na AAV-NAS, označené "Podklady pro katalog FMK UTB ve Zlíně" odevzdejte
v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní e-mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
MORAN, Nick. Světelný design: pro divadlo, koncerty, výstavy a živé akce. Vyd. 1. Praha: Institut umění - Divadelní ústav ve spolupráci s Institutem světelného designu, 2010. ISBN 978-80-7008-246-1.
EJZENŠTEJN, Sergej Michajlovič. Umenie mizanscény. Translated by Viera Mikulášová-Škridlová. Bratislava: Divadelný ústav, 1999. 261 s. ISBN 80-88987-03-2.
ZUSKA, Vlastimil. Kruté světlo, krásný stín: estetika a film. Vyd. 1. Praha: Filozofická fakulta Univerzity Karlovy, 2010. ISBN 978-80-7308-329-8.
Seznam doporučené literatury
MORAN, Nick. Světelný design: pro divadlo, koncerty, výstavy a živé akce. Vyd. 1. Praha: Institut umění - Divadelní ústav ve spolupráci s Institutem světelného designu, 2010. ISBN 978-80-7008-246-1.
EJZENŠTEJN, Sergej Michajlovič. Umenie mizanscény. Translated by Viera Mikulášová-Škridlová. Bratislava: Divadelný ústav, 1999. 261 s. ISBN 80-88987-03-2.
ZUSKA, Vlastimil. Kruté světlo, krásný stín: estetika a film. Vyd. 1. Praha: Filozofická fakulta Univerzity Karlovy, 2010. ISBN 978-80-7308-329-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Hodnocení vedoucího Pč: A - výborně
Hodnocení oponenta Pč: A - výborně
Nedostavil se na obhajobu.