Tato diplomová práce se zabývá projektem založení svatebního salónu ve Zlíně. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou vymezeny klíčové pojmy z oblasti podnikání, sestavení podnikatelského plánu a také vymezení služeb. V praktické části je nejdříve sestavena analýza trhu, která obsahuje PEST analýzu, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil, SWOT analýzu a v neposlední řadě vyhodnocení dotazníkového šetření. Na základě analýzy trhu je dále sestaven projekt založení svatebního salónu, jehož součástí je poslání, vize, cíle projektu, potom marketingový mix, zakladatelský rozpočet a finanční plán. Závěrečná kapitoly pak hodnotí projekt z hlediska času a možných rizik, které mohou v průběhu podnikání nastat.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on project of establishment of a bridal salon in Zlin. This work is divided into two parts. In theoretical part there are identified the key theoretical knowlege of business, compilation of business plan and also definition of services. In practical part the analysis of market is set up at first, it consists of PEST analysis, Porter ´s five forces analy-sis, swot analysis and evaluation of survey last but not least. Based on analysis of market the project of establishment of bridal salon is set up. Its part is mission, vision and the go-als of project, marketing mix, founding budget and financial plan. The final chapter evaluates project based on time analysis and risk analysis, which can comes in business.
business, business plan, bridal salon, wedding dress
Rozsah průvodní práce
97 s. (106 102 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá projektem založení svatebního salónu ve Zlíně. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou vymezeny klíčové pojmy z oblasti podnikání, sestavení podnikatelského plánu a také vymezení služeb. V praktické části je nejdříve sestavena analýza trhu, která obsahuje PEST analýzu, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil, SWOT analýzu a v neposlední řadě vyhodnocení dotazníkového šetření. Na základě analýzy trhu je dále sestaven projekt založení svatebního salónu, jehož součástí je poslání, vize, cíle projektu, potom marketingový mix, zakladatelský rozpočet a finanční plán. Závěrečná kapitoly pak hodnotí projekt z hlediska času a možných rizik, které mohou v průběhu podnikání nastat.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on project of establishment of a bridal salon in Zlin. This work is divided into two parts. In theoretical part there are identified the key theoretical knowlege of business, compilation of business plan and also definition of services. In practical part the analysis of market is set up at first, it consists of PEST analysis, Porter ´s five forces analy-sis, swot analysis and evaluation of survey last but not least. Based on analysis of market the project of establishment of bridal salon is set up. Its part is mission, vision and the go-als of project, marketing mix, founding budget and financial plan. The final chapter evaluates project based on time analysis and risk analysis, which can comes in business.
business, business plan, bridal salon, wedding dress
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretická východiska pro zpracování návrhu podnikatelského plánu.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav ve Zlínském regionu v oblasti svatebních salónů.
Vypracujte konkrétní projektové řešení na založení nového svatebního salónu ve Zlíně.
Projekt podrobte časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretická východiska pro zpracování návrhu podnikatelského plánu.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav ve Zlínském regionu v oblasti svatebních salónů.
Vypracujte konkrétní projektové řešení na založení nového svatebního salónu ve Zlíně.
Projekt podrobte časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ABRAMS, Rhonda. Successful business plansecrets&strategies: America's best-selling business planguide!. 6th edition. Palo Alto: PlanningShop, 2014, 430 s. ISBN 978-1-933895-46-8.
KORÁB, Vojtěch a Mária REŽŇÁKOVÁ. Podnikatelský plán. Brno: ComputerPress, c2007, 216 s. ISBN 978-80-251-1605-0.
MALACH, Antonín. Jak podnikat po vstupu do EU: právo a podnikání, podnikatelské řízení, podpora podnikání v ČR a EU, podnikatelské a podpůrné instituce, podnikání a veřejná správa. Praha: Grada, 2005, 524 s. ISBN 8024709066.
SRPOVÁ, Jitka a Václav ŘEHOŘ. Základy podnikání: teoretické poznatky, příklady a zkušenosti českých podnikatelů. Praha: Grada, 2010, 427 s. ISBN 978-80-247-3339-5.
WORTHINGTON, Ian a Chris BRITTON. The business environment. 6th ed. Harlow, England: FT PrenticeHall, 2009, 518 s. ISBN 978-0-273-71675-4.
Seznam doporučené literatury
ABRAMS, Rhonda. Successful business plansecrets&strategies: America's best-selling business planguide!. 6th edition. Palo Alto: PlanningShop, 2014, 430 s. ISBN 978-1-933895-46-8.
KORÁB, Vojtěch a Mária REŽŇÁKOVÁ. Podnikatelský plán. Brno: ComputerPress, c2007, 216 s. ISBN 978-80-251-1605-0.
MALACH, Antonín. Jak podnikat po vstupu do EU: právo a podnikání, podnikatelské řízení, podpora podnikání v ČR a EU, podnikatelské a podpůrné instituce, podnikání a veřejná správa. Praha: Grada, 2005, 524 s. ISBN 8024709066.
SRPOVÁ, Jitka a Václav ŘEHOŘ. Základy podnikání: teoretické poznatky, příklady a zkušenosti českých podnikatelů. Praha: Grada, 2010, 427 s. ISBN 978-80-247-3339-5.
WORTHINGTON, Ian a Chris BRITTON. The business environment. 6th ed. Harlow, England: FT PrenticeHall, 2009, 518 s. ISBN 978-0-273-71675-4.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Zuzana Virglerová, Ph.D. 25 bodů.
Uvažujete, že Vámi zpracovaný projekt zrealizujete? Zodpovězeno zcela.
Oponent práce: Ing. Šárka Papadaki, Ph.D. 19 bodů.
Jakým způsobem jste hledala své konkurenty? Zodpovězeno částečně.