Diplomová práce pojednává o projektu rozšíření portfolia nabídky ve vybrané cestovní kanceláři. V teoretické části jsou vysvětleny hlavní definice a pojmy z oblasti cestovního ruchu a popsány použité analytické metody. Praktická část obsahuje představení vybrané cestovní kanceláře a analýzy její konkurenceschopnosti a její současné nabídky. Na základě informací vyplývajících z analytické části práce je nakonec navržen projekt rozšíření portfolia nabídky ve vybrané cestovní kanceláři.
Anotace v angličtině
This diploma thesis aims to broaden a given tour operator's portfolio of services. The theoretical part defines tourism and its main concepts, and outlines the analytical methods used. The practical part focuses on the current state of the tour operator, it analyses the services that the company currently has on offer, as well as its overall competitiveness. The project of extending tour operator's offer portfolio is based on information obtained.
Tourism, tour, service, tour operator, product, supply, project, analysis
Rozsah průvodní práce
87 s. (125 129 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce pojednává o projektu rozšíření portfolia nabídky ve vybrané cestovní kanceláři. V teoretické části jsou vysvětleny hlavní definice a pojmy z oblasti cestovního ruchu a popsány použité analytické metody. Praktická část obsahuje představení vybrané cestovní kanceláře a analýzy její konkurenceschopnosti a její současné nabídky. Na základě informací vyplývajících z analytické části práce je nakonec navržen projekt rozšíření portfolia nabídky ve vybrané cestovní kanceláři.
Anotace v angličtině
This diploma thesis aims to broaden a given tour operator's portfolio of services. The theoretical part defines tourism and its main concepts, and outlines the analytical methods used. The practical part focuses on the current state of the tour operator, it analyses the services that the company currently has on offer, as well as its overall competitiveness. The project of extending tour operator's offer portfolio is based on information obtained.
Vypracujte projekt na rozšíření portfolia nabídky vybrané cestovní kanceláře.
Proveďte nákladovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
COOPER, Chris. Essentials of tourism. 1st edition. Harlow: Pearson Education Limited, 2012, 392 s. ISBN 978-0-273-72438-4.
KOTLER, Philip, John T. BOWEN a James C. MAKENS. Marketing for hospitality and tourism. 6th edition. Harlow: Pearson, 2014, 630 s. ISBN 978-1-292-02003-7.
ORIEŠKA, Ján. Služby v cestovním ruchu. 1. vydání. Praha: IDEA SERVIS, 2010, 416 s. ISBN 978-80-85970-68-5.
PALATKOVÁ, Monika a kol. Management cestovních kanceláří a agentur. 1. vydání. Praha: Grada, 2013, 224 s. ISBN 978-80-247-3751-5.
WEAVER, David a Laura LAWTON. Tourism management. 4th edition. Milton Qld.: John Wiley & Sons, 2010, 432 s. ISBN 978-0-470-82022-3.
Seznam doporučené literatury
COOPER, Chris. Essentials of tourism. 1st edition. Harlow: Pearson Education Limited, 2012, 392 s. ISBN 978-0-273-72438-4.
KOTLER, Philip, John T. BOWEN a James C. MAKENS. Marketing for hospitality and tourism. 6th edition. Harlow: Pearson, 2014, 630 s. ISBN 978-1-292-02003-7.
ORIEŠKA, Ján. Služby v cestovním ruchu. 1. vydání. Praha: IDEA SERVIS, 2010, 416 s. ISBN 978-80-85970-68-5.
PALATKOVÁ, Monika a kol. Management cestovních kanceláří a agentur. 1. vydání. Praha: Grada, 2013, 224 s. ISBN 978-80-247-3751-5.
WEAVER, David a Laura LAWTON. Tourism management. 4th edition. Milton Qld.: John Wiley & Sons, 2010, 432 s. ISBN 978-0-470-82022-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce:
doc. Ing. Zuzana Tučková, Ph.D. 23 bodů.
Oponent práce:
Ing. Petr Kraus 27 bodů. V analytické části kapitoly 7 jste se zaměřila na konkurenci. Z jakého důvodu berete v potaz pouze společnosti sídlící v Hranicích? Je cestovní agentura (zejména pak Vámi uváděná Invia.cz) stejným konkurentem jako například CK České Kormidlo? V čem vidíte případný rozdíl v míře konkurence? Zodpovězeno zcela. Ve své práci navrhujete dva programy. Který z nich musí organizovat cestovní kancelář, která je pojištěna zákonem č. 159/99 Sb. a proč? Zodpovězeno zcela.
Prof. Ing. Pavel Ondrčka, CSc. Můžete vysvětlit obrovské výkyvy v hodnotě výnosů zkoumané firmy? Zodpovězeno zcela.
Ing. Karel Slinták, Ph.D. Podle jakého kritéria jste jednotlivá rizika v rámci rizikové analýzy zařazovala do skupin? Zodpovězeno částečně. Máte vytipovanou cílovou skupinu zákazníků? Zodpovězeno zcela.