Práce reaguje na aktuální problémy ve společnosti a průmyslovém odvětví. Celkový trh se mění a každá firma musí mít perfektní znalosti o zákaznících a tržním prostředí. Důležité je tvořit trvalý vztah založený na vzájemné loajalitě. Práce si klade za cíl navrhnout optimalizaci v oblasti řízení vztahů se zákazníky společnosti ZPS - FRÉZOVACÍ NÁSTROJE a.s.
Anotace v angličtině
This thesis responds to current problems in society and industry. The market is changing and every company must have a perfect knowledge about its customers and the market environment. It is important to create a long lasting relationship with the customers, which is based on mutual loyalty. This thesis aims to suggest the means of optimalization of customer relationship management of the ZPS - FRÉZOVACÍ NÁSTROJE a.s.
Customer relationship management, analysis, project, CRM strategy, planning and implementation of CRM
Rozsah průvodní práce
92 s. (141 082 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Práce reaguje na aktuální problémy ve společnosti a průmyslovém odvětví. Celkový trh se mění a každá firma musí mít perfektní znalosti o zákaznících a tržním prostředí. Důležité je tvořit trvalý vztah založený na vzájemné loajalitě. Práce si klade za cíl navrhnout optimalizaci v oblasti řízení vztahů se zákazníky společnosti ZPS - FRÉZOVACÍ NÁSTROJE a.s.
Anotace v angličtině
This thesis responds to current problems in society and industry. The market is changing and every company must have a perfect knowledge about its customers and the market environment. It is important to create a long lasting relationship with the customers, which is based on mutual loyalty. This thesis aims to suggest the means of optimalization of customer relationship management of the ZPS - FRÉZOVACÍ NÁSTROJE a.s.
Customer relationship management, analysis, project, CRM strategy, planning and implementation of CRM
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice řízení vztahu se zákazníky.
Praktická část
Analyzujte současnou úroveň řízení vztahu se zákazníky ve společnosti ZPS - FRÉZOVACÍ NÁSTROJE a.s.
Na základě provedené analýzy vypracujte projekt na zlepšení vztahů se zákazníky.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice řízení vztahu se zákazníky.
Praktická část
Analyzujte současnou úroveň řízení vztahu se zákazníky ve společnosti ZPS - FRÉZOVACÍ NÁSTROJE a.s.
Na základě provedené analýzy vypracujte projekt na zlepšení vztahů se zákazníky.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BARAN, Roger J. a Robert J. GALKA. CRM: the foundation of contemporary marketing strategy. New York: Routledge, Taylor and Francis Group, 2013, 393 s. ISBN 978-0-415-89656-6.
BUTTLE, Francis. Customer relationship management: concepts and technologies. Amsterdam: Butterworth-Heinemann, 2009, 500 s. ISBN 978-1-85617-522-7.
KOZÁK, Vratislav. Budování vztahů se zákazníky: CRM v teorii a praxi. Zlín: VeRBuM, 2011, 182 s. ISBN 978-80-87500-02-6.
LEHTINEN, Jarmo. Aktivní CRM: řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada, 2007, 158 s. ISBN 978-80-247-1814-9.
LOŠŤÁKOVÁ, Hana. Diferencované řízení vztahů se zákazníky: [moderní strategie růstu výkonnosti podniku]. Praha: Grada, 2009, 268 s. ISBN 978-80-247-3155-1.
Seznam doporučené literatury
BARAN, Roger J. a Robert J. GALKA. CRM: the foundation of contemporary marketing strategy. New York: Routledge, Taylor and Francis Group, 2013, 393 s. ISBN 978-0-415-89656-6.
BUTTLE, Francis. Customer relationship management: concepts and technologies. Amsterdam: Butterworth-Heinemann, 2009, 500 s. ISBN 978-1-85617-522-7.
KOZÁK, Vratislav. Budování vztahů se zákazníky: CRM v teorii a praxi. Zlín: VeRBuM, 2011, 182 s. ISBN 978-80-87500-02-6.
LEHTINEN, Jarmo. Aktivní CRM: řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada, 2007, 158 s. ISBN 978-80-247-1814-9.
LOŠŤÁKOVÁ, Hana. Diferencované řízení vztahů se zákazníky: [moderní strategie růstu výkonnosti podniku]. Praha: Grada, 2009, 268 s. ISBN 978-80-247-3155-1.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: doc. Kozák, 28 bodů
Jaký je rozdíl mezi věrným a loajálním zákazníkem? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Oponent: JUDr. Čmolík, 25 bodů
Kterému navrhovanému opaření byste dala prioritu pro zavedení do praxe a proč? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Doc. Lipták
Jaká je míra schopnosti inovace firmy? Disponuje firma vývojáři pro možnost inovace? Jaká je dynamika změn ve vztahu k zákazníkovi? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Dr. Kramoliš
Má firma CRM databázi? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Doc. Staňková vytknula, že s databází CRM studentka dále nepracovala
Dr. Dolejšová
Jak souvisí riziko špatné komunikace s projektem? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ