Diplomová práce vznikla s cílem vytvořit plán marketingové komunikace dobrovolnické akce Ukliďme svět, ukliďme Česko. Práce má tři části, přičemž první část se zabývá studiem teorie korespondující s tématem. Druhá, analytická část, využívá získaných poznatků a zkoumá základní vztahy a principy marketingové komunikace dobrovolnické akce. Poslední část je věnována projektu, který vychází z obou předchozích částí a navrhuje nové možnosti marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
The diploma thesis was developed with the aim to create the plan of marketing
communication of volunteer event Ukliďme svět, ukliďme Česko. The diploma thesis has three parts, the first part studies the theory that corresponds to the topic. Analytical part uses acquired knowledge and explores the basic principles of relations of marketing communications of volunteering event. The last section is devoted to the project, which is based on the two previous parts and suggests new possibilities for marketing communication.
Klíčová slova
nezisková organizace, Ukliďme svět, ukliďme Česko, Let´s Do It,
marketingová komunikace, životní prostředí, SWOT analýza, LONGPEST analýza
Diplomová práce vznikla s cílem vytvořit plán marketingové komunikace dobrovolnické akce Ukliďme svět, ukliďme Česko. Práce má tři části, přičemž první část se zabývá studiem teorie korespondující s tématem. Druhá, analytická část, využívá získaných poznatků a zkoumá základní vztahy a principy marketingové komunikace dobrovolnické akce. Poslední část je věnována projektu, který vychází z obou předchozích částí a navrhuje nové možnosti marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
The diploma thesis was developed with the aim to create the plan of marketing
communication of volunteer event Ukliďme svět, ukliďme Česko. The diploma thesis has three parts, the first part studies the theory that corresponds to the topic. Analytical part uses acquired knowledge and explores the basic principles of relations of marketing communications of volunteering event. The last section is devoted to the project, which is based on the two previous parts and suggests new possibilities for marketing communication.
Klíčová slova
nezisková organizace, Ukliďme svět, ukliďme Česko, Let´s Do It,
marketingová komunikace, životní prostředí, SWOT analýza, LONGPEST analýza
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě literární rešerše zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace neziskových organizací.
Praktická část
Proveďte analýzu marketingové komunikace akce Ukliďme Česko v letech 2014, 2015 a 2016.
Proveďte analýzu marketingové komunikace akce Let's Do It ve vybraných zemích.
Na základě výsledku analýz navrhněte plán marketingové komunikace akce pro následující ročník.
Zhodnoťte plán pomocí nákladové, časové a rizikové analýzy.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě literární rešerše zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace neziskových organizací.
Praktická část
Proveďte analýzu marketingové komunikace akce Ukliďme Česko v letech 2014, 2015 a 2016.
Proveďte analýzu marketingové komunikace akce Let's Do It ve vybraných zemích.
Na základě výsledku analýz navrhněte plán marketingové komunikace akce pro následující ročník.
Zhodnoťte plán pomocí nákladové, časové a rizikové analýzy.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, 2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
ŠIMKOVÁ, Eva. Management a marketing v praxi neziskových organizací. Vyd. 3., upr. Hradec Králové: Gaudeamus, 2008, 173 s. ISBN 978-80-7041-083-7.
ŠEDIVÝ, Marek a Olga MEDLÍKOVÁ. Úspěšná nezisková organizace. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 154 s. ISBN 978-80-247-2707-3.
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, 2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
ŠIMKOVÁ, Eva. Management a marketing v praxi neziskových organizací. Vyd. 3., upr. Hradec Králové: Gaudeamus, 2008, 173 s. ISBN 978-80-7041-083-7.
ŠEDIVÝ, Marek a Olga MEDLÍKOVÁ. Úspěšná nezisková organizace. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 154 s. ISBN 978-80-247-2707-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: Ing. Haltofová, 26 b.
Konzultoval autor navržená doporučení s organizátory akce Ukliďme Česko, Ukliďme Svět? Byla/budou některá z navržených opatření realizována? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: doc. Staňková, 23 b.
Když byste porovnal úroveň marketingové komunikace v rámci aktivit Ukliďme Česko, Ukliďme svět a Let´s Do It ve Slovinsku a Estonsku, která země má nejlépe propracovanou marketingovou komunikaci? Uveďte klíčové aktivity těchto zemí, které by mohly být pro Ukliďme Česko, Ukliďme svět inspirací. ZODPOVĚZENO ZCELA
Jak budete měřit naplnění komunikačního cíle: "Minimálně 80 % populace České republiky alespoň jednou uslyší o akci Ukliďme Česko, Ukliďme svět". ZODPOVĚZENO ZCELA
doc. Kubíčková:
Jaký rozdíl chápete mezi osvětou a propagací? Má smysl dělat kampaň dohromady? Jak chcete novináře na Vaši akci dostat? ZODPOVĚZENO ZCELA
dr. Bejtkovský:
Kam chcete letáky dávat? ZODPOVĚZENO ZCELA