Cílem diplomové práce je vytvoření nové marketingové strategie firmy Dvořák autoservis. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část se věnuje strategickému marketingu, situačním analýzám, sběru a vyhodnocení dat a marketingovému mixu služeb. Analytická část se zabývá představením firmy Dvořák autoservis, současnou úrovní marketingového mixu služeb, definováním konkurence a analyzováním trhu. Projektová část se zabývá definováním nových cílových skupin zákazníků, novou marketingovou strategií firmy a marketingovou kampaní s cílem zvýšit konkurenceschopnost firmy Dvořák autoservis. Marketingová kampaň je podrobena nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this master´s thesis is to create a new marketing strategy for company Dvořák autoservis. The master´s thesis is divided into three parts. The teoretical part focuses on strategic marketing, situational analysis, data collection and analysis and marketing mix of services. The analytical part deals with the introduction of the company Dvořák autoservis, the current level of marketing mix of services, defining competition and analyzing the market. Project part deals with defining new target groups, new marketing strategy and marketing campaign in order to increase the competitiveness of the company Dvořák autoservis. The marketing campaign is subject to cost, time and risk analysis.
Strategic marketing, strategy, SWOT analysis, IFE matrix, EFE matrix, PESTLE analysis, SPACE analysis, benchmarking, marketing mix of services, communication mix.
Rozsah průvodní práce
128 s. (204 623 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je vytvoření nové marketingové strategie firmy Dvořák autoservis. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část se věnuje strategickému marketingu, situačním analýzám, sběru a vyhodnocení dat a marketingovému mixu služeb. Analytická část se zabývá představením firmy Dvořák autoservis, současnou úrovní marketingového mixu služeb, definováním konkurence a analyzováním trhu. Projektová část se zabývá definováním nových cílových skupin zákazníků, novou marketingovou strategií firmy a marketingovou kampaní s cílem zvýšit konkurenceschopnost firmy Dvořák autoservis. Marketingová kampaň je podrobena nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this master´s thesis is to create a new marketing strategy for company Dvořák autoservis. The master´s thesis is divided into three parts. The teoretical part focuses on strategic marketing, situational analysis, data collection and analysis and marketing mix of services. The analytical part deals with the introduction of the company Dvořák autoservis, the current level of marketing mix of services, defining competition and analyzing the market. Project part deals with defining new target groups, new marketing strategy and marketing campaign in order to increase the competitiveness of the company Dvořák autoservis. The marketing campaign is subject to cost, time and risk analysis.
Strategic marketing, strategy, SWOT analysis, IFE matrix, EFE matrix, PESTLE analysis, SPACE analysis, benchmarking, marketing mix of services, communication mix.
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k problematice marketingové strategie.
Praktická část
Analyzujte současnou úroveň marketingové strategie v dané firmě.
Analyzujte konkurenci a proveďte benchmarking marketingové komunikace.
Na základě zjištěných skutečností stanovte marketingovou strategii a akční plány pro danou firmu.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k problematice marketingové strategie.
Praktická část
Analyzujte současnou úroveň marketingové strategie v dané firmě.
Analyzujte konkurenci a proveďte benchmarking marketingové komunikace.
Na základě zjištěných skutečností stanovte marketingovou strategii a akční plány pro danou firmu.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
SHIMP, Terence A. a J. Craig ANDREWS. Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications. 9th ed. Mason, OH: South Western Cengage Learning, c2013, 729 s. ISBN 978-1-111-58021-6.
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
SHIMP, Terence A. a J. Craig ANDREWS. Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications. 9th ed. Mason, OH: South Western Cengage Learning, c2013, 729 s. ISBN 978-1-111-58021-6.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: dr. Vaněk, 28 b.
V rámci stanovení WO2 jste identifikoval nutnost prohloubit vztahy s dodavateli a také snížení fluktuace zaměstnanců. V rámci práce jste rozepsal pouze WO1. Jaké kroky byste učinil, aby tedy došlo k prohloubení vztahů s dodavateli a snížení fluktuace? ZODPOVĚZENO ZCELA
Bude firma Vámi navrhované aktivity a návrhy realizovat? Pokud ano, budete do nich začleněn jako konzultant? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: Ing. Kejnarová, 25 b.
Vysvětlete, proč v případě zvýšení konkurenceschopnosti firmy upřednostňujete raději letákovou reklamu namísto tiskové? ZODPOVĚZENO ZCELA
Uvažuje firma nad realizací Vámi navržené marketingové kampaně? Domníváte se, že bude nutné kampaň prodloužit, případně opakovat? ZODPOVĚZENO ZCELA
dr. Bejtkovský:
Co bude tedy Vaše strategie, kterou v projektu navrhujete? ZODPOVĚZENO ZCELA
doc. Pilík:
V projektové části práce navrhujete zlepšení procesu. Jaké procesy máte na mysli? ZODPOVĚZENO ZCELA