Diplomová práce se zabývá návrhem projektu uvedení nového produktu Hamé Easy Fruit na trh v České republice. Práce je složena z teoretické, analytické a projektové části. Teoretická část vysvětluje základní marketingové pojmy související s tématem práce. V analytické části práce je analyzován marketingový mix a provedena situační analýza, zahrnující PESTLE analýzu, analýzu konkurence a SWOT analýzu. Na základě výstupů situační analýzy jsou pro společnost Hamé navrženy konkrétní komunikační prostředky. Na závěr je projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This master´s thesis deals with the project of Hamé Easy Fruit Brand Product Launch into the Czech Market. The thesis includes a theoretical, a practical and project part. The theoretical part explains the basic marketing concepts related to the topic of the thesis. The practical part of the thesis analyzes the marketing mix and situation analysis, including PESTLE analysis, competitive analysis and SWOT analysis. Concrete means of communications are proposed for the company Hamé on the basis of the outputs of the situation analysis. Cost, time and risk analyses are done in the end.
Diplomová práce se zabývá návrhem projektu uvedení nového produktu Hamé Easy Fruit na trh v České republice. Práce je složena z teoretické, analytické a projektové části. Teoretická část vysvětluje základní marketingové pojmy související s tématem práce. V analytické části práce je analyzován marketingový mix a provedena situační analýza, zahrnující PESTLE analýzu, analýzu konkurence a SWOT analýzu. Na základě výstupů situační analýzy jsou pro společnost Hamé navrženy konkrétní komunikační prostředky. Na závěr je projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This master´s thesis deals with the project of Hamé Easy Fruit Brand Product Launch into the Czech Market. The thesis includes a theoretical, a practical and project part. The theoretical part explains the basic marketing concepts related to the topic of the thesis. The practical part of the thesis analyzes the marketing mix and situation analysis, including PESTLE analysis, competitive analysis and SWOT analysis. Concrete means of communications are proposed for the company Hamé on the basis of the outputs of the situation analysis. Cost, time and risk analyses are done in the end.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě literární rešerše charakterizujte teoretická východiska pro zavádění nového produktu na trh.
Praktická část
Analyzujte současnou situaci na trhu, na který bude nový produkt uváděn.
Navrhněte projekt uvedení nového produktu Easy Fruit na český trh.
Navržený projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě literární rešerše charakterizujte teoretická východiska pro zavádění nového produktu na trh.
Praktická část
Analyzujte současnou situaci na trhu, na který bude nový produkt uváděn.
Navrhněte projekt uvedení nového produktu Easy Fruit na český trh.
Navržený projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15th ed. Boston: Pearson, 2016, 832 s. ISBN 978-1-292-09262-1.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketing communications: a European perspective. 5th ed. Harlow: Person, 2013, 615 s. ISBN 978-0-273-77322-1.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. 2. vyd. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
TOMEK, Gustav a Věra VÁVROVÁ. Výrobek a jeho úspěch na trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 352 s. ISBN 80-247-0053-0.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15th ed. Boston: Pearson, 2016, 832 s. ISBN 978-1-292-09262-1.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketing communications: a European perspective. 5th ed. Harlow: Person, 2013, 615 s. ISBN 978-0-273-77322-1.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. 2. vyd. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
TOMEK, Gustav a Věra VÁVROVÁ. Výrobek a jeho úspěch na trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 352 s. ISBN 80-247-0053-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: 24b, Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.
Které z navrhovaných řešení firma zrealizuje? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: 22b, Doc. Ing. Josef Kubík, CSc.
1. Náklady na TV reklamu tvoří 3,2 mil. Kč. Bude takto vynaložená částka účinná a přinese požadovaný efekt? ZODPOVĚZENO ZCELA
2. Bude firma Hamé ochotna celkem investovat 5,95mil. Kč do uvedení tohoto nového produktu na trh? ZODPOVĚZENO ZCELA
doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.:
Jak jste v dotazníku ošetřila, že svačinky nekupují pro mladšího sourozence? Proč jste nezkusila statisticky testovat svoje hypotézy? ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.:
Kdo vyplňoval dotazník? ZODPOVĚZENO ZCELA
Ing. Kamil Dobeš, Ph.D.:
Otázka ke zdrojům citací. ZODPOVĚZENO ZCELA