Bakalářská práce se zabývá analýzou využívání sociálních sítí. Práce je zaměřena na vybrané brněnské divadlo. V teoretické části jsou shrnuty obecné poznatky o marketingové komunikaci, a to jak klasické, tak moderní komunikaci. Dále teoretická část zahrnuje informace o nejvyužívanějších sociálních sítích a možnostech propagace prostřednictvím jejich využívání. V praktické části je prostřednictvím dotazníku zjišťována a následně analyzována návštěvnost divadel, využívání internetu a sociálních sítí. Na základě zjištěných skutečností jsou formulovány návrhy a možnosti zlepšení stávající marketingové komunikace a propagace vybraného divadla.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with analysis of social networks. The thesis is focused on selected theatre in Brno. In the theoretical part there are findings of marketing communication, both classical and modern communication. Furthermore the theoretical part consists of information about the most used social networks and promotional opportunities of their use.
In the practical part there is questionnaire to find out and analyse information about theatre attendance and use of internet and social networks. On the basis of estabilished information are formulated proposals and possibilities to improve the current marketing communication and promotion at selected theatre.
Klíčová slova
sociální síť, marketingová komunikace, internetový marketing, propagace, divadlo
Klíčová slova v angličtině
social networks, marketing communication, internet marketing, promotion, theatre
Rozsah průvodní práce
64 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá analýzou využívání sociálních sítí. Práce je zaměřena na vybrané brněnské divadlo. V teoretické části jsou shrnuty obecné poznatky o marketingové komunikaci, a to jak klasické, tak moderní komunikaci. Dále teoretická část zahrnuje informace o nejvyužívanějších sociálních sítích a možnostech propagace prostřednictvím jejich využívání. V praktické části je prostřednictvím dotazníku zjišťována a následně analyzována návštěvnost divadel, využívání internetu a sociálních sítí. Na základě zjištěných skutečností jsou formulovány návrhy a možnosti zlepšení stávající marketingové komunikace a propagace vybraného divadla.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with analysis of social networks. The thesis is focused on selected theatre in Brno. In the theoretical part there are findings of marketing communication, both classical and modern communication. Furthermore the theoretical part consists of information about the most used social networks and promotional opportunities of their use.
In the practical part there is questionnaire to find out and analyse information about theatre attendance and use of internet and social networks. On the basis of estabilished information are formulated proposals and possibilities to improve the current marketing communication and promotion at selected theatre.
Klíčová slova
sociální síť, marketingová komunikace, internetový marketing, propagace, divadlo
Klíčová slova v angličtině
social networks, marketing communication, internet marketing, promotion, theatre
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na využívání sociálních sítí jako nástroje marketingové komunikace.
Praktická část
Analyzujte současný stav využívání sociálních sítí ve vybraném divadle.
Na základě analýzy navrhněte možné zlepšení v oblasti využití sociálních sítí jako marketingového nástroje pro vybrané divadlo.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na využívání sociálních sítí jako nástroje marketingové komunikace.
Praktická část
Analyzujte současný stav využívání sociálních sítí ve vybraném divadle.
Na základě analýzy navrhněte možné zlepšení v oblasti využití sociálních sítí jako marketingového nástroje pro vybrané divadlo.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
DUNAY, Paul a Richard KRUEGER. Facebook marketing for dummies. 1st ed. Hoboken: Wiley, 2010, 294 s. ISBN 978-0-470-48762-4.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace: získání pozornosti zákazníků a naplnění jejich očekávání. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003, 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích: metriky sociálních médií od A do Z. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 280 s. ISBN 978-80-251-3340-8.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
DUNAY, Paul a Richard KRUEGER. Facebook marketing for dummies. 1st ed. Hoboken: Wiley, 2010, 294 s. ISBN 978-0-470-48762-4.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace: získání pozornosti zákazníků a naplnění jejich očekávání. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003, 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích: metriky sociálních médií od A do Z. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 280 s. ISBN 978-80-251-3340-8.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D. 22 bodů.
Oponent práce: Mgr. Jan Klamoliš, Ph.D. 17 bodů.
Uveďte nejdůležitější zjištění ze SWOT analýzy a možnosti jejich řešení. Zodpovězeno zcela.
Stručně a jasně uveďte své doporučení pro divadlo z pohledu Vámi řešení problematiky. Zodpovězeno zcela.
Uveďte kvantitativní hodnocení využívání internetového marketingu (počet návštěvníků či odběratelů u jednotlivých nástrojů..). Zodpovězeno zcela.