Cílem této bakalářské práce je analýza konkurenceschopnosti vinotéky Víno Hruška v Brně, na ulici Bašty 8, jež je franchisou společnosti vinařství Víno Hruška. První částí bakalářské práce je teoretická kapitola, ve které jsou shrnuty nejdůležitější poznatky týkající se franchi-singu, konkurence, strategie a seznámení s jednotlivými možnostmi analýz. Hlavním cílem druhé části bakalářské práce je provedení jednotlivých analýz a zhodnocení konkurence-schopnosti vinotéky Víno Hruška. Závěr práce obsahuje osobní návrhy a doporučení pro zlepšení konkurenceschopnosti vinotéky Víno Hruška.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor thesis is analysis of competitiveness of the Víno Hruška wine shop in Brno, on the street Bašty 8. Which is the franchise of the Wine Hruška winery company. The first part of the bachelor thesis is the theoretical part, which summarizes the most im-portant knowledge about franchising, competition, company strategy and introduction to individual analysis possibilities. The main objective of the second part of the bachelor thesis is to evaluate the competitiveness of Wine Hruška Wine Shop. The ending of the thesis includes personal suggestions and recommendations for improvement of competitiveness of company vinotéka Víno Hruška.
Cílem této bakalářské práce je analýza konkurenceschopnosti vinotéky Víno Hruška v Brně, na ulici Bašty 8, jež je franchisou společnosti vinařství Víno Hruška. První částí bakalářské práce je teoretická kapitola, ve které jsou shrnuty nejdůležitější poznatky týkající se franchi-singu, konkurence, strategie a seznámení s jednotlivými možnostmi analýz. Hlavním cílem druhé části bakalářské práce je provedení jednotlivých analýz a zhodnocení konkurence-schopnosti vinotéky Víno Hruška. Závěr práce obsahuje osobní návrhy a doporučení pro zlepšení konkurenceschopnosti vinotéky Víno Hruška.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor thesis is analysis of competitiveness of the Víno Hruška wine shop in Brno, on the street Bašty 8. Which is the franchise of the Wine Hruška winery company. The first part of the bachelor thesis is the theoretical part, which summarizes the most im-portant knowledge about franchising, competition, company strategy and introduction to individual analysis possibilities. The main objective of the second part of the bachelor thesis is to evaluate the competitiveness of Wine Hruška Wine Shop. The ending of the thesis includes personal suggestions and recommendations for improvement of competitiveness of company vinotéka Víno Hruška.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě literárních zdrojů zpracujte teoretické poznatky zabývající se konkurenceschopností podniku.
Praktická část
Proveďte analýzu konkurenceschopnosti pomocí zvolených metod ve firmě Vinotéka Hruška.
Analýzu vyhodnotťe a na základě vyhodnocení navrněte opatření.
Navrhnutá opatření podrobte finanční a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě literárních zdrojů zpracujte teoretické poznatky zabývající se konkurenceschopností podniku.
Praktická část
Proveďte analýzu konkurenceschopnosti pomocí zvolených metod ve firmě Vinotéka Hruška.
Analýzu vyhodnotťe a na základě vyhodnocení navrněte opatření.
Navrhnutá opatření podrobte finanční a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary a Philip. KOTLER. Marketing: an introduction. 7th ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson/Prentice Hall, 2005, 720 s. ISBN 0-13-142410-6.
DVOŘÁČEK, Jiří a Peter SLUNČÍK. Podnik a jeho okolí: jak přežít v konkurenčním prostředí. Praha: C. H. Beck, 2012, 192 s. ISBN 978-80-7400-224-3.
MAGRETTA, Joan. Michael Porter jasně a srozumitelně: o konkurenci a strategii. Praha: Management Press, 2012, 232 s. ISBN 978-80-7261-251-2.
MIKOLÁŠ, Zdeněk. Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku: konkurenční potenciál a dynamika podnikání. Praha: Grada, 2005, 198 s. ISBN 80-247-1277-6.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary a Philip. KOTLER. Marketing: an introduction. 7th ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson/Prentice Hall, 2005, 720 s. ISBN 0-13-142410-6.
DVOŘÁČEK, Jiří a Peter SLUNČÍK. Podnik a jeho okolí: jak přežít v konkurenčním prostředí. Praha: C. H. Beck, 2012, 192 s. ISBN 978-80-7400-224-3.
MAGRETTA, Joan. Michael Porter jasně a srozumitelně: o konkurenci a strategii. Praha: Management Press, 2012, 232 s. ISBN 978-80-7261-251-2.
MIKOLÁŠ, Zdeněk. Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku: konkurenční potenciál a dynamika podnikání. Praha: Grada, 2005, 198 s. ISBN 80-247-1277-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Otto Bartók. 20 bodů. Na straně 59 uvádíte jako příležitost budování nového přístupové cesty k vinotéce. Jedná se o investiční záměr majitele budovy, či města? Zodpovězeno částečně.
Oponent práce: Ing. Martin Mikeska, Ph.D. 16 bodů. Dokážete finančně vyjádřit v krátkodobém a střednědobém horizontu, přínosy Vámi navrhovaných opatření? Zodpovězeno částečně.