Cílem této bakalářské práce je zjištění současného stavu webových stránek společnosti Oxalis, s.r.o. a vytvoření návrhu na jejich zdokonalení.
Teoretická část vychází z literárních pramenů mapujících oblasti internetového marketingu, internetové marketingové komunikace, situačních analýz PEST a SWOT, marketingového výzkumu, včetně základů statistiky. Praktická část obsahuje představení společnosti Oxalis, s.r.o., popis webových stránek a internetovou marketingovou komunikaci, kterou firma využívá. Jsou vypracovány také analýzy PEST a SWOT. Následující kapitola obsahuje online dotazníkové šetření skládající se z odpovědí zákazníků společnosti. Závěrečná část je věnována návrhům a doporučením na zvýšení úrovně webových stránek www.oxalis.cz.
Anotace v angličtině
The aim of this Bachelor thesis is to determine the status of the current Oxalis company website and to come up with suggestions for improving the website.
The theoretical part is devoted too online marketing, online marketing communications, PEST analysis, SWOT analysis and marketing research with basics of statistics.
The practical part introduces the Oxalis company and describes its website and the online marketing communications which are used by the company. The PEST and SWOT analyses of the company are also elaborated. The following part includes the online surveys with responses of the company regular customers. The suggestions and recommendations for improving the company website www.oxalis.cz can be found in the last part of the thesis.
Klíčová slova
Internet, internet marketing, online, propagace, e-shop
Cílem této bakalářské práce je zjištění současného stavu webových stránek společnosti Oxalis, s.r.o. a vytvoření návrhu na jejich zdokonalení.
Teoretická část vychází z literárních pramenů mapujících oblasti internetového marketingu, internetové marketingové komunikace, situačních analýz PEST a SWOT, marketingového výzkumu, včetně základů statistiky. Praktická část obsahuje představení společnosti Oxalis, s.r.o., popis webových stránek a internetovou marketingovou komunikaci, kterou firma využívá. Jsou vypracovány také analýzy PEST a SWOT. Následující kapitola obsahuje online dotazníkové šetření skládající se z odpovědí zákazníků společnosti. Závěrečná část je věnována návrhům a doporučením na zvýšení úrovně webových stránek www.oxalis.cz.
Anotace v angličtině
The aim of this Bachelor thesis is to determine the status of the current Oxalis company website and to come up with suggestions for improving the website.
The theoretical part is devoted too online marketing, online marketing communications, PEST analysis, SWOT analysis and marketing research with basics of statistics.
The practical part introduces the Oxalis company and describes its website and the online marketing communications which are used by the company. The PEST and SWOT analyses of the company are also elaborated. The following part includes the online surveys with responses of the company regular customers. The suggestions and recommendations for improving the company website www.oxalis.cz can be found in the last part of the thesis.
Klíčová slova
Internet, internet marketing, online, propagace, e-shop
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k online marketingu a na základě toho zpracujte teoretické poznatky.
Praktická část
Popište a zhodnoťte současný web firmy.
Proveďte marketingový průzkum zaměřený na zvýšení úrovně webových stránek.
Na základě výsledků analýz navrhněte opatření ke zvýšení úrovně webových stránek společnosti Oxalis.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k online marketingu a na základě toho zpracujte teoretické poznatky.
Praktická část
Popište a zhodnoťte současný web firmy.
Proveďte marketingový průzkum zaměřený na zvýšení úrovně webových stránek.
Na základě výsledků analýz navrhněte opatření ke zvýšení úrovně webových stránek společnosti Oxalis.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
KOTLER, Philip et al. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
SMITH, P. R. a Ze ZOOK. Marketing communications: offline and online integration, engagement and analytics. Sixth edition. Philadelphia: KoganPage, 2016, 578 s. ISBN 978-0-7494-7340-2.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
KOTLER, Philip et al. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
SMITH, P. R. a Ze ZOOK. Marketing communications: offline and online integration, engagement and analytics. Sixth edition. Philadelphia: KoganPage, 2016, 578 s. ISBN 978-0-7494-7340-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: Ing. Vaněk, 22 b.
Který ze vzpomínaných nástrojů online marketingové komunikace má největší vliv na prodejnost sortimentu Oxalis? ZODPOVĚZENO ZCELA
Proč jste zvolila jako respondenty současné zákazníky Oxalis? ZODPOVĚZENO ZCELA
Které z návrhů považujete za nejproblematičtější z hlediska implementace a proč? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: dr. Bejtkovský, 17 b.
Proč není součástí BP samostatná kapitola s označením Cíle a metody zpracování práce? Jaký má tedy BP cíl či cíle a jaké metody byly v rámci jejího zpracování použity? ZODPOVĚZENO ZCELA
Měla již studentka možnost projednat svá doporučení s představitelem či představiteli firmy Oxalis, s.r.o., jaké byly případné reakce? ZODPOVĚZENO ZCELA