Bakalářská práce je zaměřena na spokojenost zákazníků prodejny se zdravou výživou. Cílem je zhodnotit aktuální stav spokojenosti zákazníků a navrhnout opatření pro zlepšení.
Práce byla rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část shrnula základní teoretické poznatky týkající se problematiky spokojenosti zákazníků, řízení vztahů se zákazníky a marketingového průzkumu.
Praktická část byla zpracována na základě teoretické rešerše. Zvolený problém byl řešen pomocí dotazníkového šetření. Data byla zpracována do grafů a tabulek, aby mohla být dále analyzována. Na základě této analýzy bylo v práci navrženo řešení, které umožňuje zlepšit aktuální situaci. Přínosem této práce je zpětná vazba od zákazníků prodejny, na jejímž základě se majitel může dále rozhodnout, co je potřeba zlepšit pro zvýšení jejich spokojenosti.
Anotace v angličtině
Bachelor's thesis is focused on the customer satisfaction with the health food shop. The aim is to evaluate current state of customer satisfaction and to suggest measures for improvement.
The thesis was divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part summarized basic theoretical knowledge on customer satisfaction, customer relationship management and marketing research.
The practical part was based on the theoretical research. The problem was solved using a questionnaire survey. The data were put into charts and tables to be further analysed. A solution has been proposed to improve the current situation based on this analysis. The feedback from the shop's customers was a benefit of this thesis. The owner can further decide what needs to be improved to increase the customer satisfaction.
Bakalářská práce je zaměřena na spokojenost zákazníků prodejny se zdravou výživou. Cílem je zhodnotit aktuální stav spokojenosti zákazníků a navrhnout opatření pro zlepšení.
Práce byla rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část shrnula základní teoretické poznatky týkající se problematiky spokojenosti zákazníků, řízení vztahů se zákazníky a marketingového průzkumu.
Praktická část byla zpracována na základě teoretické rešerše. Zvolený problém byl řešen pomocí dotazníkového šetření. Data byla zpracována do grafů a tabulek, aby mohla být dále analyzována. Na základě této analýzy bylo v práci navrženo řešení, které umožňuje zlepšit aktuální situaci. Přínosem této práce je zpětná vazba od zákazníků prodejny, na jejímž základě se majitel může dále rozhodnout, co je potřeba zlepšit pro zvýšení jejich spokojenosti.
Anotace v angličtině
Bachelor's thesis is focused on the customer satisfaction with the health food shop. The aim is to evaluate current state of customer satisfaction and to suggest measures for improvement.
The thesis was divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part summarized basic theoretical knowledge on customer satisfaction, customer relationship management and marketing research.
The practical part was based on the theoretical research. The problem was solved using a questionnaire survey. The data were put into charts and tables to be further analysed. A solution has been proposed to improve the current situation based on this analysis. The feedback from the shop's customers was a benefit of this thesis. The owner can further decide what needs to be improved to increase the customer satisfaction.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z literárních zdrojů týkající se spokojenosti zákazníků.
Praktická část
Charakterizujte současný stav spokojenosti zákazníků prodejny Zdravá výživa Pro sebe.
Na základě analýzy zpracujte doporučení ke zvýšení spokojenosti zákazníků uvedené prodejny.
Doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z literárních zdrojů týkající se spokojenosti zákazníků.
Praktická část
Charakterizujte současný stav spokojenosti zákazníků prodejny Zdravá výživa Pro sebe.
Na základě analýzy zpracujte doporučení ke zvýšení spokojenosti zákazníků uvedené prodejny.
Doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15 global edition. Boston: Pearson, 2016, 136 s. ISBN 978-1-292-09262-1.
KOZÁK, Vratislav a Pavla STAŇKOVÁ. Marketing I. Vyd. 4., nezměn. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008, 127 s. ISBN 978-80-7318-698-2.
SZMIGIN, Isabelle a Maria PIACENTINI. Consumer behaviour. 1. vyd. Oxford: Oxford University Press, 2015, 444 s. ISBN 01-996-4644-9.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Kevin Lane KELLER. Psychologie spotřebitele: jak zákazníci nakupují. 1. vyd. Praha: Grada, 2004, 283 s. Manažer. ISBN 80-247-0393-9.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15 global edition. Boston: Pearson, 2016, 136 s. ISBN 978-1-292-09262-1.
KOZÁK, Vratislav a Pavla STAŇKOVÁ. Marketing I. Vyd. 4., nezměn. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008, 127 s. ISBN 978-80-7318-698-2.
SZMIGIN, Isabelle a Maria PIACENTINI. Consumer behaviour. 1. vyd. Oxford: Oxford University Press, 2015, 444 s. ISBN 01-996-4644-9.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Kevin Lane KELLER. Psychologie spotřebitele: jak zákazníci nakupují. 1. vyd. Praha: Grada, 2004, 283 s. Manažer. ISBN 80-247-0393-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D. 27 bodů.
Byla již učiněna opatření na přestěhování prodejny do větších prostor? Zodpovězeno zcela.
Oponent práce: Ing. Libor Klimeš 23 bodů.
Co je to zdravá výživa, jak řešili tuto problematiku rodiče a pra-rodiče autorky a proč vznikla na trhu taková mezera či poptávka po popisovaných potravinách, že v roce 2016 je zde možnost s touto komoditou otevřít obchod a za rok provozování již zvažovat zvětšování sortimentu a prodejny. Káva jako nápoj je také zdravá výživa či ''srdeční záležitost'' majitele a provozovatele této provozovny? Zodpovězeno zcela.