Bakalářská práce se zabývá analýzou využití vybraných nástrojů marketingové komunikace pro zvýšení povědomí o firmě GetMore s.r.o. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo vypracování literární rešerše zaměřené na oblasti marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace firmy GetMore s.r.o. V této části prá-ce bylo využito zejména kvantitativního výzkumu formou dotazníkového šetření. Součástí bakalářské práce jsou doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu marke-tingové komunikace firmě GetMore s.r.o.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the analysis of the current state of use of marketing communication to raise awareness about the GetMore company. The aim of the theoretical part was processing literature search focused on the areas of marketing communication and formulation of the theoretical basis for the practical part. The aim of the practical part was analysis of the current state of marketing communication of the GetMore company. This part of the bachelor thesis used quantitative research, supported by using the questionnaire. Recommendations that are aimed at improving the current state of marketing communica-tion of the company are also part of the thesis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, Porterův model pěti konkurenčních sil, reklama, SWOT analýza, marketing, nástroje marketingové komunikace
Klíčová slova v angličtině
Marketing Communications, Porter´s model of five forces, Advertisement, SWOT analysis, Marketing, Marketing Communication Tools
Rozsah průvodní práce
87 s. (129 429 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá analýzou využití vybraných nástrojů marketingové komunikace pro zvýšení povědomí o firmě GetMore s.r.o. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo vypracování literární rešerše zaměřené na oblasti marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace firmy GetMore s.r.o. V této části prá-ce bylo využito zejména kvantitativního výzkumu formou dotazníkového šetření. Součástí bakalářské práce jsou doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu marke-tingové komunikace firmě GetMore s.r.o.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the analysis of the current state of use of marketing communication to raise awareness about the GetMore company. The aim of the theoretical part was processing literature search focused on the areas of marketing communication and formulation of the theoretical basis for the practical part. The aim of the practical part was analysis of the current state of marketing communication of the GetMore company. This part of the bachelor thesis used quantitative research, supported by using the questionnaire. Recommendations that are aimed at improving the current state of marketing communica-tion of the company are also part of the thesis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, Porterův model pěti konkurenčních sil, reklama, SWOT analýza, marketing, nástroje marketingové komunikace
Klíčová slova v angličtině
Marketing Communications, Porter´s model of five forces, Advertisement, SWOT analysis, Marketing, Marketing Communication Tools
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti marketingové komunikace a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
Praktická část
Analyzujte současný stav využití vybraných nástrojů marketingové komunikace firmy GetMore.
Zhodnoťte současný stav využití vybraných nástrojů marketingové komunikace firmy GetMore.
Na základě výsledků provedené analýzy vybraných nástrojů marketingové komunikace navrhněte doporučení vedoucí ke zvýšení povědomí o firmě GetMore.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti marketingové komunikace a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
Praktická část
Analyzujte současný stav využití vybraných nástrojů marketingové komunikace firmy GetMore.
Zhodnoťte současný stav využití vybraných nástrojů marketingové komunikace firmy GetMore.
Na základě výsledků provedené analýzy vybraných nástrojů marketingové komunikace navrhněte doporučení vedoucí ke zvýšení povědomí o firmě GetMore.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CLOW, K. E. a D. BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008, 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing: strategie a trendy. 2. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 255 s. ISBN 978-80-247-4208-3.
KOTLER, P. a G. ARMSTRONG. Principles of Marketing. 11th edition. The United States of America : Prentice Hall, 2006, 768 s. ISBN 0-13-146918-5.
VAŠTÍKOVÁ, M. 2014. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. vyd. Praha: Grada, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
CLOW, K. E. a D. BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008, 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing: strategie a trendy. 2. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 255 s. ISBN 978-80-247-4208-3.
KOTLER, P. a G. ARMSTRONG. Principles of Marketing. 11th edition. The United States of America : Prentice Hall, 2006, 768 s. ISBN 0-13-146918-5.
VAŠTÍKOVÁ, M. 2014. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. vyd. Praha: Grada, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D., 27 b.
Jaké z navržených doporučení považuje student za nejvíce efektivní? Může svoji odpověď zdůvodnit? Měl již student možnost projednat svá doporučení s představitelem či představiteli firmy GetMore s r.o., jaké byly případné reakce? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: Ing. Oldřich Frydrych, 27 b.
Jaká z Vašich závěrečných doporučení je pro společnost podle Vás nejdůležitější a proč? V čem vidíte největší slabiny stávající marketingové komunikace a proč? Jaká Vaše doporučení vidíte v nejlepším poměru cena x výkon? Jaký bude podle Vás vývoj co do zvolených nástrojů a jejich účinnosti v příštích 2, 5, 10 letech a proč? ZODPOVĚZENO ZCELA