Hlavní cílem bakalářské práce je analýza kvality poskytovaných služeb společnosti Taxi Zlín. První část se zaměřuje na teoretický výklad základních pojmů z marketingu jako je marketing služeb, marketingový mix služeb, SWOT analýza, PEST analýza a analýza pěti konkurenčních sil.
Tyto získané informace jsou použity jako teoretický podklad pro praktickou část.
V praktické části představuji společnost Taxi Zlín a její služby, dále se věnuji SWOT ana-lýze, PEST analýze a Porterově analýze pěti konkurenčních sil. Pomocí sestavení dotazní-ku je zjištěna spokojenost zákazníků se stávajícími službami. Výsledky dotazníku jsou použity jako podklad pro následné návrhy a doporučení.
Anotace v angličtině
The main aim of my bachelor's thesis is to analyse the services provided by the Taxi Zlin. The first part focuses on theoretical explanation of the cocpets of marketing, services mar-keting, service marketing mix, SWOT analysis, PEST analysis and Porter´s five forces ana-lysis.
The information obtained is then used as a theoretical basis for the practical part.
The practical part introduces the company Taxi Zlin and its services and analysis its services by using SWOT analysis and PEST analysis, Porter´s five forces analysis. Using a questionnai-re survey, the degree of clients´ satisfaction with the offered services is discovered. These re-sults serve as a basis for the subsequent suggestions and recommendations.
taxi, service marketing mix, service quality, recommendation, SWOT analysis, PEST analysis
Rozsah průvodní práce
70
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavní cílem bakalářské práce je analýza kvality poskytovaných služeb společnosti Taxi Zlín. První část se zaměřuje na teoretický výklad základních pojmů z marketingu jako je marketing služeb, marketingový mix služeb, SWOT analýza, PEST analýza a analýza pěti konkurenčních sil.
Tyto získané informace jsou použity jako teoretický podklad pro praktickou část.
V praktické části představuji společnost Taxi Zlín a její služby, dále se věnuji SWOT ana-lýze, PEST analýze a Porterově analýze pěti konkurenčních sil. Pomocí sestavení dotazní-ku je zjištěna spokojenost zákazníků se stávajícími službami. Výsledky dotazníku jsou použity jako podklad pro následné návrhy a doporučení.
Anotace v angličtině
The main aim of my bachelor's thesis is to analyse the services provided by the Taxi Zlin. The first part focuses on theoretical explanation of the cocpets of marketing, services mar-keting, service marketing mix, SWOT analysis, PEST analysis and Porter´s five forces ana-lysis.
The information obtained is then used as a theoretical basis for the practical part.
The practical part introduces the company Taxi Zlin and its services and analysis its services by using SWOT analysis and PEST analysis, Porter´s five forces analysis. Using a questionnai-re survey, the degree of clients´ satisfaction with the offered services is discovered. These re-sults serve as a basis for the subsequent suggestions and recommendations.
taxi, service marketing mix, service quality, recommendation, SWOT analysis, PEST analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingu služeb.
Praktická část
Analyzujte současnou úroveň poskytovaných služeb společností Taxi Zlín.
Na základě analýzy vypracujte doporučení ke zvýšení kvality poskytovaných služeb společností Taxi Zlín.
Doporučení podrobte nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingu služeb.
Praktická část
Analyzujte současnou úroveň poskytovaných služeb společností Taxi Zlín.
Na základě analýzy vypracujte doporučení ke zvýšení kvality poskytovaných služeb společností Taxi Zlín.
Doporučení podrobte nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HESKOVÁ, Marie. Teorie, management a marketing služeb. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2012, 183 s. ISBN 9788087472255.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 9788024515205.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 255 s. ISBN 9788024742083.
ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc Oliver OPRESNIK. Marketing: an introduction. Thirteenth edition. Boston: Pearson, 2017, 669 s. ISBN 9781292146508.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 9788024750378.
Seznam doporučené literatury
HESKOVÁ, Marie. Teorie, management a marketing služeb. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2012, 183 s. ISBN 9788087472255.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 9788024515205.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 255 s. ISBN 9788024742083.
ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc Oliver OPRESNIK. Marketing: an introduction. Thirteenth edition. Boston: Pearson, 2017, 669 s. ISBN 9781292146508.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 9788024750378.
Přílohy volně vložené
PŘÍLOHA P I: DOTAZNÍKOVÉ ŠETŘENÍ
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D., 18 bodů
Otázky: 1. Na základě jakých parametrů respondenti hodnotili technický stav vozu (s. 55)? - otázka zodpovězena
2. Proč řidiči se mají učit anglicky (s. 63)? Je většina cizinců z anglicky mluvících zemí? - otázka zodpovězena
Oponent: Ing. Viera Pechancová, 16 bodů
Otázky: 1. Objasněte zdroje používaných čísel v rámci nákladové analýzy. Jedná se o ceny s DPH, či nikoliv? - otázka zodpovězena
2. Uveďte argumenty, proč preferujete vůz Volkwagen Touran s CNG pohonem? - otázka zodpovězena
Ing. Šárka Papadaki, Ph.D.: Vytkla zpracování dotazníkového šetření.
Ing. David Homola: Vytkl špatnou strukturu SWOT analýzy.
prof. Ing. Jaroslav Belás, Ph.D.: ''Jaká je struktura klientů vyžadujících Drink service?'', ''Konzultoval jste návrhy a možnost jejich implementace s posuzovanou firmou?'' - otázky zodpovězeny