Táto bakalárska práca sa zaoberá problematikou veľtrhov, a to predovšetkým z pohľadu organizátora. Teoretická časť zahrňuje spracovanie odborných poznatkov z tejto oblasti vrátane histórie veľtrhov, ich rozdelenia, cieľov akcie i cieľov samotných subjektov vysky-tujúcich sa na akcii. Táto časť ústi k rozboru cieľov organizátorov veľtrhov a k harmonogramu ich príprav. Úvodom praktickej časti je predstavenie spoločnosti organizu-júcej vybraný veľtrh a predstavenie veľtrhu samotného. Ďalej obsahuje vykonanú analýzu uplynulého ročníku a prognózy pre pripravovaný, v poradí tretí, ročník, najmä čo sa jeho finančnej stránky týka. Záverom sú na základe analýzy uplynulého ročníku a osobných skú-seností s prípravou nastávajúceho ročníku, odporučené zlepšenia kvality organizácie do budúcna. Tie by mali viesť k väčšej úspešnosti a k zvýšeniu povedomia o vybranom veľtrhu u odbornej i širokej verejnosti.
Anotace v angličtině
-
Klíčová slova
veľtrh, organizácia veľtrhu, typy veľtrhov, ciele veľtrhov, propagácia akcie, finančný plán veľtrhu
Klíčová slova v angličtině
trade fair, trade fair organization, trade fair categories, trade fair objectives, event promo-tion, financial plan of trade fair
Rozsah průvodní práce
62
Jazyk
CZ
Anotace
Táto bakalárska práca sa zaoberá problematikou veľtrhov, a to predovšetkým z pohľadu organizátora. Teoretická časť zahrňuje spracovanie odborných poznatkov z tejto oblasti vrátane histórie veľtrhov, ich rozdelenia, cieľov akcie i cieľov samotných subjektov vysky-tujúcich sa na akcii. Táto časť ústi k rozboru cieľov organizátorov veľtrhov a k harmonogramu ich príprav. Úvodom praktickej časti je predstavenie spoločnosti organizu-júcej vybraný veľtrh a predstavenie veľtrhu samotného. Ďalej obsahuje vykonanú analýzu uplynulého ročníku a prognózy pre pripravovaný, v poradí tretí, ročník, najmä čo sa jeho finančnej stránky týka. Záverom sú na základe analýzy uplynulého ročníku a osobných skú-seností s prípravou nastávajúceho ročníku, odporučené zlepšenia kvality organizácie do budúcna. Tie by mali viesť k väčšej úspešnosti a k zvýšeniu povedomia o vybranom veľtrhu u odbornej i širokej verejnosti.
Anotace v angličtině
-
Klíčová slova
veľtrh, organizácia veľtrhu, typy veľtrhov, ciele veľtrhov, propagácia akcie, finančný plán veľtrhu
Klíčová slova v angličtině
trade fair, trade fair organization, trade fair categories, trade fair objectives, event promo-tion, financial plan of trade fair
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši o veletrzích a jejich přínosech.
Praktická část
Představte firmu pořádající veletrh.
Analyzujte průběh minulého ročníku veletrhu.
Na základě výsledků analýzy rozpracujte doporučení vedoucí ke zlepšení organizace veletrhu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši o veletrzích a jejich přínosech.
Praktická část
Představte firmu pořádající veletrh.
Analyzujte průběh minulého ročníku veletrhu.
Na základě výsledků analýzy rozpracujte doporučení vedoucí ke zlepšení organizace veletrhu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FOTR, Jiří a Jiří HNILICA. Aplikovaná analýza rizika ve finančním managementu a investičním rozhodování. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2009. 264 s. ISBN 978-80-247-2560-4.
KREJČÍ, Aleš. Veletrh: nástroj komunikace i produkt organizátora. Sborník mezinárodní konference (KO)MEDIA. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, Edice EUPRESS 168,2012, ISBN 978-80-7408-067-8.
PAVLŮ, Dušan. Veletrhy a výstavy: kultura, komunikace, multimedialita, marketing. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2009, 380 s. ISBN 978-80-86946-38-2.
PRIDE, William M. a O. C. FERRELL. Marketing. 1st ed. Boston: Cengage Learning, 2016, 832 s. ISBN 978-1-285-85834-0.
VYSEKALOVÁ, Jitka, Monika HRUBALOVÁ a Jana GIRGAŠOVÁ. Veletrhy a výstavy:
Efektivní prezentace pro úspěšný prodej. 1. vyd. Praha: Grada, 2004, 160 s. ISBN 80-247-0894-9.
Seznam doporučené literatury
FOTR, Jiří a Jiří HNILICA. Aplikovaná analýza rizika ve finančním managementu a investičním rozhodování. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2009. 264 s. ISBN 978-80-247-2560-4.
KREJČÍ, Aleš. Veletrh: nástroj komunikace i produkt organizátora. Sborník mezinárodní konference (KO)MEDIA. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, Edice EUPRESS 168,2012, ISBN 978-80-7408-067-8.
PAVLŮ, Dušan. Veletrhy a výstavy: kultura, komunikace, multimedialita, marketing. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2009, 380 s. ISBN 978-80-86946-38-2.
PRIDE, William M. a O. C. FERRELL. Marketing. 1st ed. Boston: Cengage Learning, 2016, 832 s. ISBN 978-1-285-85834-0.
VYSEKALOVÁ, Jitka, Monika HRUBALOVÁ a Jana GIRGAŠOVÁ. Veletrhy a výstavy:
Efektivní prezentace pro úspěšný prodej. 1. vyd. Praha: Grada, 2004, 160 s. ISBN 80-247-0894-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Karel Slinták, Ph.D. 22 bodů.
Jeden z návrhů spočívá v zavedení webové aplikace propojující organizátora s realizátorem a vystavovatelem. Odhadněte náklady na tvorbu aplikace a uveďte alespoň dvě firmy, které byste pro účely její tvorby oslovila. Zodpovězeno částečně.
Oponent práce: Ing. Martin Janča, Ph.D. 28 bodů.
Dokážete navrhnout, na základě Vašich znalostí načerpaných z podkladů pro Vaši teoretickou část, další zdroje možných příjmů, které pořadatel veletrhu zatím nevyužívá? Zodpovězeno částečně.